"Viikosta toiseen sama show(oppositiolla kyselytunnilla"

Anonyymi-ap

Näin on, punavihreä oppositio ei osaa mitään muuta kuin räksyttää ja tehdä turhia välikysymyksiä.

"Kansanedustaja Tere Sammallahti ihmettelee oppositiopuolueiden edustajien käytöstä eduskunnan kyselytunneilla.

– Viikosta toiseen sama show kyselytunnilla: Oppositio syytää puolitotuuksiaan tai väärinymmärryksiään ministereille, Tere Sammallahti kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.

Kun ministerit vastaavat, Sammallahden mukaan oppositio yrittää huutaa vastaajan hiljaiseksi.

– En ole MISSÄÄN työpaikassa kohdannut näin huonoa käytöstä, en edes vasemmistolaisilta, Sammallahti toteaa."

Mutta eihän vasemmistolaiset ole koskaan osanneet käyttäytyä.

9

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terehän on taas oikeassa.

    • Anonyymi

      Koita nyt oppia olemaan hallituspuolueen (tosin huonon) kannattaja. Ikinä koskaan ei Suomen Eduskunnassa tehty turhia välikysymyjsiä kuin Marinin hallituksen ollessa vallassa.

      Sellaista se on Persu demokratiassa. Kannattaa kestää, vaikka turpaan tulee vaaleissa!

      • Anonyymi

        Mikä tässä liittyi persuihin?

        Olet selvästi sairas.


      • Anonyymi

        Punavihreä oppositio ei osaa käyttäytyä asiallisesti, se haluaa vaan häiritä hallituksen työskentelyä niin paljon kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punavihreä oppositio ei osaa käyttäytyä asiallisesti, se haluaa vaan häiritä hallituksen työskentelyä niin paljon kuin mahdollista.

        Se on näin 100%.


    • Ei paremmin voisi asiaa kertoa.
      Tiedoksi roskajoukolle (äänenkannattajinaan etenkin Hesarille ja sen toimittaja-aateveljille/siskoille), että Wille Rydman on maamme kansalainen.

      Hänellä on sama oikeus (joskus velvollisuuskin) arvostella asiaperusteilla JULKISESTI jopa Helsingin Sanomien kannanottoja ja oikeuspäätöksiä, etenkin alempien oikeusasteiden päätöksiä.

      Olennaista on avoin JULKISUUS . Sitä roskajoukko kaikin keinoin yrittää nakertaa, usein mm. Helsingin Sanomien toimittaj AATEVELJIEN/SISKOJEN AVULLA

      • Anonyymi

        Arvostelu ja etenkin vehkeily toimittaja-aatetoverien avulla ei sensijaan ole hyväksyttävää kellekääb kansalaiselle.

        Mitä törkeintä tällaista vehkeilyä on mm. Helsingin Sanomat varhemmin harjoittanut etenkin vasemmistodemari-aatetoveriensa toimesta, jopa Sorsan johdolla tämän toimiessa Sdp:n puheenjohtajana ja pääministerinä. Julkaistuja selostuksia tällaisesta on runsaasti.

        Suorastaan järkyttävä selostuskokonaisuus tällaisista vasurisossujen (ja kepunkin) perättömistä parjauskampanjoista Helsingin Sanomia apuna käyttäen on mm. Björn Alholmin kirjassa Toisinajattelija suurlähettiläänä (Tammi 2001,, 378 s.).

        Siivotkaa vihervasuri-roskajoukko oma pesänne. Lopettakaa vastenmielinen parjaus, jotta aikuistuisitte ja kasvaisitte joskus kelvollisiksi vastuunkantajiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelu ja etenkin vehkeily toimittaja-aatetoverien avulla ei sensijaan ole hyväksyttävää kellekääb kansalaiselle.

        Mitä törkeintä tällaista vehkeilyä on mm. Helsingin Sanomat varhemmin harjoittanut etenkin vasemmistodemari-aatetoveriensa toimesta, jopa Sorsan johdolla tämän toimiessa Sdp:n puheenjohtajana ja pääministerinä. Julkaistuja selostuksia tällaisesta on runsaasti.

        Suorastaan järkyttävä selostuskokonaisuus tällaisista vasurisossujen (ja kepunkin) perättömistä parjauskampanjoista Helsingin Sanomia apuna käyttäen on mm. Björn Alholmin kirjassa Toisinajattelija suurlähettiläänä (Tammi 2001,, 378 s.).

        Siivotkaa vihervasuri-roskajoukko oma pesänne. Lopettakaa vastenmielinen parjaus, jotta aikuistuisitte ja kasvaisitte joskus kelvollisiksi vastuunkantajiksi.

        Koska oikeasti paljastuu Rydmanin halu sekstailla alaikäisten tyttöjen kanssa?
        Viestitteli tyttöystävälleen: Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”


    • Anonyymi

      Persut ja kokoomus, nuo ylimielisyyden isä ja äiti. Kokoomuslaiset ovat aina olleet ylimielisiä ja äänestäjänsä tietysti myös. Persut yrittivät olla jotain muuta ja valehtelemalla nousivat hallitukseen. Pettivät äänestäjänsä täysin, ylimielisesti esiintyvä saksi-Riikka tökeryydessään esikuvana nosti ylimielisyyden uudelle tasolle, jopa ohi kokkareitten. Suurin osa suomalaisista ei kuitenkaan voi sietää ylimielisyyttä ja siksi persujen kannatus on alamäessä. Kokoomuksella kannatus pysyy, koska ovat aina olleet ylimielinen porukka. Tere on kokoomuksen räikein, typerin ja tökeröin ylimielisyydessään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe