Pelkäätkö että olisin

Anonyymi-ap

Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle

74

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pelkää, ei hän ole koskaan ollut minulle ilkeä.
      -K-

    • Anonyymi

      Pelkään vain jos ei nähtäis.

      • Anonyymi

        Minulla sama juttu, sivusta


    • Anonyymi

      Ei sekään ole mahdoton ajatus, kun puhutaan naisen herkkyydestä reakoida asioihin. Voimakas tahtoinen ihminen voi olla tunteiden vallassa ja ne eivät välttämättä näy ulospäin. Pelko on aina läsnä, jollei toista tunne riittävästi.

      • Anonyymi

        Itse olen ilkeyttä kohdannut siksi koen näin. Pelkoa on syytä pitää mahdollisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ilkeyttä kohdannut siksi koen näin. Pelkoa on syytä pitää mahdollisena.

        Sulta puuttuu korjaava kokemus. Sellainen kokemus, jossa toinen on lempeä huolimatta siitä, että on ollut erimielisyyksiä. Siksi tuntuukin niin pahalta, kun oletat aiemman perusteella myös minut pirttihirmuksi.


      • Anonyymi

        Kuulostat typerältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta puuttuu korjaava kokemus. Sellainen kokemus, jossa toinen on lempeä huolimatta siitä, että on ollut erimielisyyksiä. Siksi tuntuukin niin pahalta, kun oletat aiemman perusteella myös minut pirttihirmuksi.

        Epäily on aina läsnä päällimmäisenä mielessä, ikävän kokemuksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäily on aina läsnä päällimmäisenä mielessä, ikävän kokemuksen jälkeen.

        Onko sulla ollut lapsuudessa vastaavia pettymyksiä? Oletko pystynyt luottamaan täysin omiin vanhempiin. Haavat niissä suhteissa usein vaikuttaa siihen ajatteletko ihmisistä ensisijaisesti hyvää vai suhtautuuko heihin pelon kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ollut lapsuudessa vastaavia pettymyksiä? Oletko pystynyt luottamaan täysin omiin vanhempiin. Haavat niissä suhteissa usein vaikuttaa siihen ajatteletko ihmisistä ensisijaisesti hyvää vai suhtautuuko heihin pelon kautta

        Totta tämäkin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämäkin minulle.

        Sinulla on suojakuori kaiken tuon kokemuksen päällä. Haluaisit lähentyä, mutta jokin sisäinen voima estää. Alitajunta muistaa kaiken. Veikkaan, että varsinkin silloin kun tutustuminen olisi etenemässä syvemmälle tasolle, alat ottaa takapakkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on suojakuori kaiken tuon kokemuksen päällä. Haluaisit lähentyä, mutta jokin sisäinen voima estää. Alitajunta muistaa kaiken. Veikkaan, että varsinkin silloin kun tutustuminen olisi etenemässä syvemmälle tasolle, alat ottaa takapakkia

        Käytännössä ajattelen jo nykyisin niin päin, että olenko minä riittävä toiselle ja kritisoin enemmän itseä myös tilanteesta jossa olen. Pärjäänkö minä toisen kanssa vai kuinka helposti tilanteet voivat muuttua niin huonoiksi, ettei siihen kannata edes panostaa?

        Pelko ja epävarmuus toista kohtaan on liian suuri. Huonommuuden tunne läsnä? Tilanne vaatii liian paljon molemmilta, sanotaan, että malttia pitäisi olla enemmän ja mun kohdalla sitä vaaditaan molemmilta paljon. Epäonnistuminen tuntuu enemmän todelta silloin. Luottamusta pitäisi olla repullinen molemmin puolin, että olisi onnistumisen tunteella tilaa?


    • Ei kukaan kehtaa olla ilkeä toiselle ketä ei tunne. Neutraalina pysyy.

      • Anonyymi

        Kyllä ne kehtaa!

        Aloittajan kysymykseen: jos epäilee, tai on kokemuksia, että toisella on taipumusta ilkeyteen, ei sellaisen kanssa halua edes tavata, parempi kun pysyy mahdollisimman kaukana.


      • Anonyymi

        Itse kokenut toisin. Ehkä kehä kolmosen ulkopuolella on toisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kokenut toisin. Ehkä kehä kolmosen ulkopuolella on toisin?

        No en tiedä... Ihmiset on yleensä arkoja ja hiljaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kehtaa!

        Aloittajan kysymykseen: jos epäilee, tai on kokemuksia, että toisella on taipumusta ilkeyteen, ei sellaisen kanssa halua edes tavata, parempi kun pysyy mahdollisimman kaukana.

        They even might rent parachutes


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en tiedä... Ihmiset on yleensä arkoja ja hiljaisia.

        Täällä pkseudulla naiset alkavat kokea niin, että heillä on oikeuksia, mut välillä tuntuu, että unohtavat sen, että vastuitakin pitäisi ottaa omista tekemisistä? Helposti lähdetään vain syyllistämään toista, eikä nähdä omassa tekemisissä mitään väärää?

        Syyt aina muissa? Uhriutuminen on hyvä keino saada toinen syyllistettyä, varsinkin jos toinen on vähemmän tuttu (ei muita kytköksiä). Silloin ei tunne omantunnon tuskia ja on valheillekin enemmän sijaa syyllistämisen kanssa (pelaamista).


    • Anonyymi

      Eikö edes näin tyhmän aloituksen tekeminen ole korjaava kokemus ??

      • Anonyymi

        Niin, onhan se hassua kun mies larppaa naisten tunne-elämää ja mitä se niinku on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onhan se hassua kun mies larppaa naisten tunne-elämää ja mitä se niinku on?

        Naisten tunne-elämää? Plasjastit itsesi misogynisisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten tunne-elämää? Plasjastit itsesi misogynisisti

        Ei minulla ole tällaisia tunteita, mutta paljollako myisit jos olisi tarvetta?


    • Anonyymi

      Mitään pelkää, mutta loukkaa jos olisi minun ajatuksissa oleva nainen ja ilman tunnisteita tuota samaa kyselypskaa aina vaan.

    • Anonyymi

      En, mutta pelkään sinun vain uivan lähelle, jotta voit taas satuttaa myöhemmin omilla MT ongelmillasi. Pidät muita sylkykuppina.

      • Anonyymi

        Jos ajattelet noin minusta niin parempi kun unohdetaan toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelet noin minusta niin parempi kun unohdetaan toisemme.

        Ei multa sitten tuollaiset jutut..


    • Anonyymi

      Ilkeitä asioita sä teet.

      • Anonyymi

        Niin mitä tämä palstasetä tarkemmin niinku tekee ja missä? Sulla on tämä tarina, puhu siitä hyvä ihminen tääl ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä tämä palstasetä tarkemmin niinku tekee ja missä? Sulla on tämä tarina, puhu siitä hyvä ihminen tääl ym

        Ettei tarvitse niin lähettää niitä huomionkipeitä tinasotilaita matkaan


    • Anonyymi

      Ilkeä soitit ja laitoit luurin kiinni

      • Anonyymi

        Itse oli tyhmä ja tekopyhä


    • Anonyymi

      Ihan sama, mitä olisit

    • Anonyymi

      Koska nähdään?

    • Anonyymi

      I instead hug the maltese puppies

      • Anonyymi

        No no mercy for imbrees


    • Anonyymi

      No tule katsomaaan et olis ilkeä mutta viestien välityksellä kyllä

    • Anonyymi

      Vähän pelkään, mutta en niinkään sitä ilkeyttä, vaan että torjut. Haluaisin lämpöä, en kovuutta.

      • Anonyymi

        Mikset sitten toimi koko ajan älykkäästi ja epäitsekkäästi?!


      • Anonyymi

        Mikset sä tajua kaikkia asioita aivan heti?!


      • Anonyymi

        Et osaa esimerkiksi lukea ihmistä ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten toimi koko ajan älykkäästi ja epäitsekkäästi?!

        En ymmärrä, mitä tarkoitat. Mitä en ole ymmärtänyt, voitko selventää?


    • Anonyymi

      Jos parisuhde on kahden kauppa, mihin kolmatta tarvitaan?

    • Anonyymi

      Ei ole varmaan ilkeyttä, jos puhuu suoraan. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka kunnolla edes tuntematta puhuvat herkästi pahaa toisesta. Se on ilkeyttä.

      • Anonyymi

        Eikä tällaiset luuserit, joille se oma pikku pikku maine on kaikki kaikessa tietenkään korjaa jos ja kun ovat olleet pelinappuloita bipolaarisessa mikrotason oman elämänsä poliittisessa pelissä, vaan naama Valkeana jatkavat. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tällaiset luuserit, joille se oma pikku pikku maine on kaikki kaikessa tietenkään korjaa jos ja kun ovat olleet pelinappuloita bipolaarisessa mikrotason oman elämänsä poliittisessa pelissä, vaan naama Valkeana jatkavat. Sivusta

        Kiitos. Öhöm? Voi hyvin!


    • Anonyymi

      Suoruus ei aina tarkoita ilkeyttä

      • Anonyymi

        Voi hyvä luoja. Mikä suoruus?!


    • Anonyymi

      Pelkään, enkä kestäisi sitä, siksi jääkin nyt näkemiset🥺 vaikka jotain ehkä annoin ymmärtääkin että ois kiva nähdä...

      • Anonyymi

        Voi sua. Kovia olet kokenut elämässä, kun pelon kautta elät. Silloin menneet hallitsee elämää, elää ikään kuin menneessä nykyhetkessäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. Kovia olet kokenut elämässä, kun pelon kautta elät. Silloin menneet hallitsee elämää, elää ikään kuin menneessä nykyhetkessäkin

        Kun rakastuin, niin pelkään nähdä hänet tahmatassujen seurassa,, minä yksin. Siksi parempi etten enää koskaan nää..ehkä joskus sitten vahingossa törmään


    • Anonyymi

      Isot tissit

    • Toivoisin että olisit, aggressiivinen nainen on ihana kuin toiminta elokuvan päähenkilö tai sivuhahmo kuten vaikka Jennifer Lawrence tai jodie comer. 😍

    • Anonyymi

      Minä pelkään kun en osaa puhua sinulle kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Puhutaan…?


      • Anonyymi

        Ollaan hiljaa jos puhuminen ei luonnistu. Jos olet A.L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan hiljaa jos puhuminen ei luonnistu. Jos olet A.L

        Miksi kukaan haluaisi olla noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan…?

        Voisin ainakin selittää naiselle miksi olen yksin enkä ole mennyt naimisiin. Kun olen niin ujo, enkä ole yrittänyt ja kun olen halunnut löytää sen oikean. Sydän ei saa rauhaa ja lohdutusta kenestä vaan. Naisen pitää olla miehelle oikea ja miehen naiselle, sitten tulee lohdutetuksi. Hyvää yötä, Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan hiljaa jos puhuminen ei luonnistu. Jos olet A.L

        Ollaan hiljaa jos puhuminen ei luonnistu. Jos olet A.L
        Ollaan vaan hiljaakin mutta kyllä puhe ja kaikki muukin luonnistuu. Minkälaisia kirjaimia sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi olla noin?

        No mieti ny tätä miehen trollausturausta joka kulmasta, ettei pää vaa mene sököks


    • Anonyymi

      Ding dong

      • Anonyymi

        Erittäin teennäistä tämä juontamisesi miehen huuhaaaloituksissa, luulet vissiin että jankutamalla maailman muuttuu


    • Anonyymi

      Se iso suuhun niin et ole ilkeä

    • Anonyymi

      Sehän sopii.

    • Anonyymi

      Kyllä. Ehkä sinä tiedät miksi en enää ole käynyt siellä missä olemme aina ja ainoastaan nähneet ja tutustuneet.
      Käytöksesi kertoi, että et halua olla tekemisissä.

      Mutta muista, että minä en ollut ilkeä sinulle.

    • Anonyymi

      Olemme muuttaneet. Palvelut uudessa myymälässä

      • Anonyymi

        Sinne 1.6km päähänkö?


    • Anonyymi

      Kyllä ja sisäpihan kautta sisään

      • Anonyymi

        Otappa niitä sedatiiveja niin laskee tuo pörri


    • Anonyymi

      Ehkä, en tiedä. Siitäkin on jo aikaa kun ollaan puhuttu 🤔

    • Anonyymi

      Itse olen mies ja yksinoleva. Joskus miettinyt miksi nainen tulee hihalle eikä sano sano mitään. Tiedän, että jotain sanottavaa hänellä on ja on hän sanonutkin sen. Mutta jos on asiaa, niin miksi ei sano mitään. Siis nyt on kyse ihmisestä jonka oletan olevan itseäni aika paljon nuorempi. muostelisin, että olemme nähneet viimeksi joskus viime syksynä ja viimesestä "hihalle" tulosta on aikaa ehkä 2,5v. Nämä jää aina mieleen..... Olen myös kohdannut naisia jotka ovat sanoneet asiansa. Hyvin suoraan ja pienen vääntämisen jälkeen.

    • Anonyymi

      En pelkää laisinkaan. Tuntuu että olen jo kaikki tähän ikään mennessä kuullut, itseäni, ulkonäköäni, tapojani siis kommentoituna.
      En ylläty mistään enää.

    • Anonyymi

      Olen lempeä paitsi siellä

    • Anonyymi

      Olin täysin varma että se et voinut sinä, ehkä et ollutkaan🤔

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3050
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2317
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2143
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2054
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1059
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1049
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      995
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      916
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe