Mikä on Sinule paras rakkauslaulu? Se, joka saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä tai haikemaan jotakin niin ihanaa...tunnelmaa, jota voisi melkein käsin koskettaa...
Meikäläiselle se on Saija Varjuksen ja Kari Tapion duetto Elämään suurempaan...siinä on mulle jotenkin niin koskettavat sanat..
Mikä on sinulle paras rakkauslaulu?
14
1081
Vastaukset
- Fiilistelijä
Koskettavia ja kauniita rakkauslauluja on paljon, mutta tältä iskelmäpuolelta silmänurkkien kostumista aiheuttavat Jukka Kuoppamäen Paljon sanomatta jää (kaukosuhteessa kun elän..) sekä Kake Randelinin Kuin joutsenlaulu. Se on jotenkin niin äärettömän herkkä. Aikoinaan myös Jari Sillanpään Siellä missä nyt oot sai kyyneleet virtaamaan ja selkäpiin värisemään. Ja onhan niitä monia muitakin...
- Päivi
...Fiilistelijähän kirjoittelee ihan minun ajatuksiani!!! Juuri samat kappaleet!
(Kyynelehdittyä on tullut "Siellä missä nyt oot" kappaleen myötä aikanaan täälläkin (vaikkei silloin ollut edes sitä kohdetta jota kaivata!). Koskettava kappale!)
- Elämää suurempia
"Sinua, sinua rakastan...
yö painaa päähäni pimeän seppeleen,
jotta en sinua näkisi...
Miten taittavat linnut siipensä...
miten vyöryvät vedet kallioitten alla.
Miten nousevat metsät tuulten mukana...
ja pilvien sateet jähmettyvät kiveksi.
Sinua, sinua rakastan...
yö painaa päähäni pimeän seppeleen,
jotta en sinua näkisi...
Miten huutaa minulle avaruus...
miten kirkuvat tähdet ohimoni läpi.
Miten itkevät lapset maailman rannoilla...
ja merien yllä savuavat sydämet.
Sinua, sinua rakastan...
niin liikkuu pehmeä kätesi kuin vene,
varhain aamuisella joella."- Katinka
niin,se on Kaj Chydeniuksen sävellys
Aulikki Oksasen runoon.
Esittää säveltäjä itse.
K.Chydeniuksella paljon muitakin
kauniita sävellyksiä mm."olen minä onnellinen"
Matti Rossin textiin,esittää
säveltäjän vaimo Kaisa Korhonen.:)
löytyvät CD:ltä Kaj Chydenius"kauneimmat rakkauslaulut".:)
- nainen
Minä rakastan sua, Lähtöhetki, Tule jo tänään, Jälkeenpäin(M&T)
Suvivalssi
Paljon sanomatta jää
Tammen oksat
Sun on mun sydämein
Juliet&Joonatan
Tahdotko mut tosiaan, Lola, Yhdessä itkien, Tuhkaa
Vie mut läpi yön, Sä onneni oot
...............................................
Niitä siis kymmeniä, satoja..mutta tässä ekaksi mieleen tulevia. - Rakkautemme Valssi
- Auringon lapset
- Romanssi ( elokuvasta Munkkiniemen kreivi)
- Kertokaa se hänelle- kaistelle
ihanaa .Jari IHANAA
- blackmagictiger
nää biisit
- rita
Elvis-Cant help falling ín love.Jari Sillanpää- Love Story ja Puhu hiljaa rakkaudesta.Janne Tulkki- Hän.
- paras
niin, kuinka voi rakastaa niin...
kun kuulen tuon laulun niin tuntuu hyvälle! - ainakin
Ota minut syliin. Souvarit
- minä
Jari Sillanpään ja Marita Taavitsaisen duetto En milloinkaan en koskaan.
- blackmagictiger
kirka.mm...sitte ehkä fredi..MARION.FREDERIK NYT TAI EI KOSKAAN SIITÄ MÄ PIDÄN.
- Sylipula
Ota syvälle syliin on ollut minun suosikkejani pitkään. Varsinkin kun Saija Tuupanen tulkitsee sen niiiiin ihanasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352