Hei pitkään etsinyt toista naisellista naista

Hei ollut useamman vuoden ajatus toisen naisen rintojen koskettamista,hyväilemistä, nuolemista... silloinkin kun olin suhteessa miehen kanssa..nyt enemmän tunteet himo miltä tuntea naisen kanssa harrastaa seksiä ajatus pelkästään saa mut ihan märäksi ja halu aivan valtavaa saisin nuolla ja tuntea toisen naisen kehoa kai haaveeksi jää😔

20

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanja viestiä tulemaan suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta pääset pian kokemaankin haaveitasi
      t.samoin haaveileva toinen nainen

      • Anonyymi

        ”Näin me tavattiin Sepon kanssa. Kumpikin esitimme olevamme naisia, jotka etsivät toista naista. No miehiähän me oltiin, mutta huomasimme olevamme miespuolisia lesboja.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin me tavattiin Sepon kanssa. Kumpikin esitimme olevamme naisia, jotka etsivät toista naista. No miehiähän me oltiin, mutta huomasimme olevamme miespuolisia lesboja.”

        Nimenomaan. Esitähän sinä ihan rauhassa olevasi vaikka ketä ja mitä siksipähän tää koko suolipalsta on olemassakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Esitähän sinä ihan rauhassa olevasi vaikka ketä ja mitä siksipähän tää koko suolipalsta on olemassakin

        Heh.. älä nyt suutu höpönassukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh.. älä nyt suutu höpönassukka.

        Nimenomaan niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh.. älä nyt suutu höpönassukka.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Mitäs sekottaa. Kjäh kjäh. Itsehän tiedät sekoittavas. Ym muita sinun sanontojasi.


      • Laitoin sähköpostia


    • Oho,😅 no vois luulla että oot kyllä joku moni persoonallisuudesta kärsivä.anteeksi nyt kun sanoin suoraan. ihan Nainen olen ihan siitä asti ku olen syntynyt ja mielestäni en voi olla mies jos olen synnyttänyt kaksi lasta🤣

      • Anonyymi

        Jos Tanja minua tarkoitit niin en todellakaan mistään sellaisesta kärsi. Edelleen kirjoittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta


      • Anonyymi

        Ai että mitä todistelua. 😄


      • Anonyymi

        Katso kuinka Spedestä kuoriutuu pelastava ritari. Liekö itselleen vielä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Tanja minua tarkoitit niin en todellakaan mistään sellaisesta kärsi. Edelleen kirjoittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta

        Laitoin sähköpostia sulle...


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet Tanja? Minulla oli nuorempana useita kokemuksia. Nykyään melkein aina tulee muistot ja toinen nainen mieleen kun itse kiihotun. Kaipaan naisten välistä sanomattoman paljon.

      Naimisissa miehen kanssa

    • Anonyymi

      Täällä pariskunta N56 ja M54. Nainen bi ja haluttais nainen mukaan sänkyymme. Kiinnostaako ?

    • Yritin kommentoida tänne,mutta epäilee botiksi...vaikka ihan kirjautuneena olen. Täällä myös nainen, joka kaipaa naisen kosketusta.

      • Nyt siis onnistui kommentointi. Aloitukseen viitaten kaipaan ja himoitsen kokea naisen kosketusta ja koskettaa itse. Kerran olen saanut kokea tämän ja kun muistelenkin tätä kokemusta...haluan niin kokea sen uudelleen. Löytyisikö täältä naista, joka olisi hml, hvk, janakkala, rmk, loppi, hausjärvi,lahti suunnalta?


      • Anonyymi
        Usvatuuli kirjoitti:

        Nyt siis onnistui kommentointi. Aloitukseen viitaten kaipaan ja himoitsen kokea naisen kosketusta ja koskettaa itse. Kerran olen saanut kokea tämän ja kun muistelenkin tätä kokemusta...haluan niin kokea sen uudelleen. Löytyisikö täältä naista, joka olisi hml, hvk, janakkala, rmk, loppi, hausjärvi,lahti suunnalta?

        Todellakin löytyy kerro itsestäsi suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta


      • Anonyymi
        Usvatuuli kirjoitti:

        Nyt siis onnistui kommentointi. Aloitukseen viitaten kaipaan ja himoitsen kokea naisen kosketusta ja koskettaa itse. Kerran olen saanut kokea tämän ja kun muistelenkin tätä kokemusta...haluan niin kokea sen uudelleen. Löytyisikö täältä naista, joka olisi hml, hvk, janakkala, rmk, loppi, hausjärvi,lahti suunnalta?

        Täälläkin samanlaisia fantasioita. Olisi kiva kokea naisen kanssa hyväilyjä, kosketuksia ja kaikkea. Onkohan Pirkanmaa liian kaukana 😉?


    • Anonyymi

      Mulle voit laittaa spostia! Layagrok970(at) gmail.com
      Oon sunkanssa ihan samoissa mietteissä ollut jo kauan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2845
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      938
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      892
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      735
    Aihe