Hei, minun Aquadori veneessä Volvo Penta D3 moottori oli käytetty yhteensä vain 30 tuntia vaikka vene on 2012 v. Vene oli sammunut kesken matkaa meressä ja virta oli hävinnyt kokonaan ja lisäksi kaikki nuolet mittareissa oli ylhäällä. Pitkän selvityksen jälkeen moottorissa oli vaihdettu:
DC-DC start boosteri-1000 Eur
Volvo Penta D3 PCU-boksi + ohjelmointi -4000 Eur
Volvo Penta D3 moottorin ohjainyksikkö -7000 Eur
Moottorin johtosarja 750 Eur
Turbon tiiviste .
Yhteensä varaosiin ja korjaustyöhön oli mennyt noin 20 000 Eur.
Sen jälkeen kun kaikki oli korjattu ja kalibroitu ja vene oli laskettu veteen se oli käynnistynyt vain kerran. Vene oli taas sammunut ja virta oli taas hävinnyt. Sähkömiesten selvityksen jälkeen löytyi , että rele on jumissa. Nyt pitäisi taas nostaa vene ja avata koko veneen takaosa, että pystyisi korjaamaan veneen.
Onko Aquadorin Volvo Penta D3 moottori niin viallinen? Löytykö asiantuntijat , jotka pystyisivät kertomaan, mistä se voi johtua, että on niin paljon vikoja Volvo Penta D3 moottorissa? Löytyykö muut veneet Volvo Penta D3, joilla olisi samantyyppiset ongelmat?
Aquador Volvo Penta D3 viat
3
376
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli vene kahdella D3:lla.
Ne putoilivat ontumatilaan tuon tuostakin ja kun ne käynnisti uudelleen, muistiin ei jäänyt syytä.
Olisi pitänyt ryhtyä merellä aallokossalukemaan vikakoodeja.
D3 on minun kokemukseni perusteella sysipaska kone. - Anonyymi
Aquador ei ole syyllinen vihreän kirouksen ongelmiin, ainoastaan kun kansa janoaa vp koneita, kun rassulat ei paremmasta tiedä.
VP= varmasti paska.- Anonyymi
On se siinä mielessä, että tarjoaa sitä ainoana vaihtoehtona.
Ilmeisesti VP antaa koneista poskettomat alennukset ja Aquador myy ne listahintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374434Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1522639Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032206Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221724Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731398
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821371- 801362