Aquador Volvo Penta D3 viat

Hei, minun Aquadori veneessä Volvo Penta D3 moottori oli käytetty yhteensä vain 30 tuntia vaikka vene on 2012 v. Vene oli sammunut kesken matkaa meressä ja virta oli hävinnyt kokonaan ja lisäksi kaikki nuolet mittareissa oli ylhäällä. Pitkän selvityksen jälkeen moottorissa oli vaihdettu:
DC-DC start boosteri-1000 Eur
Volvo Penta D3 PCU-boksi + ohjelmointi -4000 Eur
Volvo Penta D3 moottorin ohjainyksikkö -7000 Eur
Moottorin johtosarja 750 Eur
Turbon tiiviste .
Yhteensä varaosiin ja korjaustyöhön oli mennyt noin 20 000 Eur.

Sen jälkeen kun kaikki oli korjattu ja kalibroitu ja vene oli laskettu veteen se oli käynnistynyt vain kerran. Vene oli taas sammunut ja virta oli taas hävinnyt. Sähkömiesten selvityksen jälkeen löytyi , että rele on jumissa. Nyt pitäisi taas nostaa vene ja avata koko veneen takaosa, että pystyisi korjaamaan veneen.

Onko Aquadorin Volvo Penta D3 moottori niin viallinen? Löytykö asiantuntijat , jotka pystyisivät kertomaan, mistä se voi johtua, että on niin paljon vikoja Volvo Penta D3 moottorissa? Löytyykö muut veneet Volvo Penta D3, joilla olisi samantyyppiset ongelmat?

3

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla oli vene kahdella D3:lla.
      Ne putoilivat ontumatilaan tuon tuostakin ja kun ne käynnisti uudelleen, muistiin ei jäänyt syytä.

Olisi pitänyt ryhtyä merellä aallokossalukemaan vikakoodeja.
      D3 on minun kokemukseni perusteella sysipaska kone.

• Anonyymi

Aquador ei ole syyllinen vihreän kirouksen ongelmiin, ainoastaan kun kansa janoaa vp koneita, kun rassulat ei paremmasta tiedä.

VP= varmasti paska.

• Anonyymi

On se siinä mielessä, että tarjoaa sitä ainoana vaihtoehtona.
        Ilmeisesti VP antaa koneista poskettomat alennukset ja Aquador myy ne listahintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe