Suomen puolustusvoimien komentaja tietää vähemmän mitä toimittajat Naton kokouksissa.
Suomen puolustusvoimien komentaja ei tiedä mitä Naton kokouksessa päätetään
11
127
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi on tietää vähemmän sitä paremmat mahdollisuudet voittaa tietämättä mitä on vastassa
- Anonyymi
Suomessa tiedetään nyt ettei Naton sotakoneet ole uhka Suomen ilmatilassa
- Anonyymi
Onko Stubb hallussa ydinaseiden salkku
- Anonyymi
Oletko ottanut ne mielialalääkkeet SRI, jotka sinulle määrättiin hallusinastioiden pysymyseksi poissa.
- Anonyymi
Sukulaiset tietävät nyt missä Naton rajat kulkevat onko liikaa pyydetty.
- Anonyymi
Suomea komennetaan nykyään muualta kuin Suomesta, joten mitä väliä. Tuon käsinukke-komentajan tehtävä on edustaa.
Nato on Yhdysvaltojen keihäänkärki ja päätökset sen mukaisia. Osa Naton todellisista päättäjistä tuskin edes tiedä missä minivaltio-Suomi sijaitsee - kummalla puolella Venäjän raja!
- Anonyymi
Suomi uhrataan Ruotsin turvaksi jos NATO hyökkää Venäjälle.
- Anonyymi
Venäjän roPaska VETÄVÄT OMAA NÄYTELMÄÄ
MUUTEN VENÄJÄ TULEE TUHOUTUMAAN KEHITYSMAAKSI - Anonyymi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010501584.html
No, mitäs sinä nyt itket? - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/17227970-75ac-4d44-8b97-489f17133cd8
No höpöhöpö. Suomessa osataan ja tiedetään ihan kaikki, Natosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991