Hei! Kuka haluaa lainata mulle 200e viikoksi? Korosta voidaan sopia.
Luottotiedot mulla on, mutta pikavippi ei ole mahdollinen.
200e lainaa viikoksi
7
490
Vastaukset
- Anonyymi
"haluaa" hauska sana tässä yhteydessä. Määrän ei tarvitse olla kuin 30€ ja ajan viikko, niin aivan varman varmasti lainan antaja on omillaan saamiensa kanssa. Kysy pankista tai nosta taikaseinästä.
- Anonyymi
ps.
Jos vippipojat ei anna, niin kukaan yksityinenkään ei tee sitä. Luotonantaja ei varmaan halua mitään suoraa luottotappiota.
- Anonyymi
Minä haluan lainata. Mikä on nimesi ja tilinumerosi?
- Anonyymi
Haluatko tienata jopa tuhansia euroja 2kuukauden sisään.
1. https://t.me/hamster_kombat_bOt/start?startapp=kentId6450406675 Avaa kyseinen linkki
2. Lue ohjeet tarkasti. Tienaaminen perustuu siihen että kun hamster kombat julkaistaan sinun tienaamasi coinsit muutetaan oikeaksi Hamster kombat tokeniksi joka on vaihdettava cryptovaluutta. Lisäinfoa löytyy googlettamalla Notcoins mikä perustuu samaan toimintamalliin.
3. ala tienaamaan sitä rahaa. Hyödynnä vinkit mitkä saat voittojen maksimoimiseksi- Anonyymi
"Haluatko tienata jopa tuhansia euroja 2kuukauden sisään."
En halua, enkä edes kahden kuukauden ulos! 😂😂😂😂😂😂 Minulla on rahaa liikaa jo ennestään. Pankkinikin ilmoittti viime viikolla, että tileilleni ei enää mahdu yhtään uutta euroa.
- Anonyymi
Suosittelen kokeilemaan lainabroker palveluita, esim. kun googlettaa laina, niin ykkösenä tulee [url=https://laina.capital/]Laina Capital[/url] Tällaiset sivustot lähettävät hakemuksen kymmenille eri lainantarjoajille joista saat vastauksen niistä jotka hyväksyvät asiakkaaksesi. Tämän jälkeen valitset vaan edullisimman vaihtoehdon ja rahat ovat tililläsi melkeen samantien, simple as that. Etkä maksa turhia korkeita korkoja joita normaalit pikavippisivustot pyytävät
- Anonyymi
Kokeile mielummin tätä https://halvinlaina.fi/ ei ole pikavippisivusto, jos nuo eivät myönnä lainaa niin voit unohtaa rahan saamisen, täällä ei kukaan varmaan tuntemattomalle rahoja lainaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802