Hei! Kuka haluaa lainata mulle 200e viikoksi? Korosta voidaan sopia.
Luottotiedot mulla on, mutta pikavippi ei ole mahdollinen.
200e lainaa viikoksi
7
492
Vastaukset
- Anonyymi
"haluaa" hauska sana tässä yhteydessä. Määrän ei tarvitse olla kuin 30€ ja ajan viikko, niin aivan varman varmasti lainan antaja on omillaan saamiensa kanssa. Kysy pankista tai nosta taikaseinästä.
- Anonyymi
ps.
Jos vippipojat ei anna, niin kukaan yksityinenkään ei tee sitä. Luotonantaja ei varmaan halua mitään suoraa luottotappiota.
- Anonyymi
Minä haluan lainata. Mikä on nimesi ja tilinumerosi?
- Anonyymi
Haluatko tienata jopa tuhansia euroja 2kuukauden sisään.
1. https://t.me/hamster_kombat_bOt/start?startapp=kentId6450406675 Avaa kyseinen linkki
2. Lue ohjeet tarkasti. Tienaaminen perustuu siihen että kun hamster kombat julkaistaan sinun tienaamasi coinsit muutetaan oikeaksi Hamster kombat tokeniksi joka on vaihdettava cryptovaluutta. Lisäinfoa löytyy googlettamalla Notcoins mikä perustuu samaan toimintamalliin.
3. ala tienaamaan sitä rahaa. Hyödynnä vinkit mitkä saat voittojen maksimoimiseksi- Anonyymi
"Haluatko tienata jopa tuhansia euroja 2kuukauden sisään."
En halua, enkä edes kahden kuukauden ulos! 😂😂😂😂😂😂 Minulla on rahaa liikaa jo ennestään. Pankkinikin ilmoittti viime viikolla, että tileilleni ei enää mahdu yhtään uutta euroa.
- Anonyymi
Suosittelen kokeilemaan lainabroker palveluita, esim. kun googlettaa laina, niin ykkösenä tulee [url=https://laina.capital/]Laina Capital[/url] Tällaiset sivustot lähettävät hakemuksen kymmenille eri lainantarjoajille joista saat vastauksen niistä jotka hyväksyvät asiakkaaksesi. Tämän jälkeen valitset vaan edullisimman vaihtoehdon ja rahat ovat tililläsi melkeen samantien, simple as that. Etkä maksa turhia korkeita korkoja joita normaalit pikavippisivustot pyytävät
- Anonyymi
Kokeile mielummin tätä https://halvinlaina.fi/ ei ole pikavippisivusto, jos nuo eivät myönnä lainaa niin voit unohtaa rahan saamisen, täällä ei kukaan varmaan tuntemattomalle rahoja lainaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837