Saarikko ja Pekkarinen esittävät yhteistyötä Kokoomuksen ja SDP:n kanssa. Persuille eivät lämpene.

Anonyymi-ap

"Demokraatti kysyy puheesta, että oliko Saarikolta hallituspohja-maininta kokoomuksen, sdp:n ja keskustan yhteistyön avaamisesta? Ja mitä perussuomalaisten jättäminen listalta tarkoittaa?

Saarikon mukaan puolueet ovat hyviä. Hän sanoo, että blokit ja eriseuraisuus eivät tee Suomelle hyvää.

– Näiden kolmen puolueen pitäisi miettiä, mitkä heitä yhdistää, Saarikko sanoo.

Hän arvioi, että Suomen aika voi muuttua vaikeammaksi.

– Se oli tietoinen näiden puolueiden nostaminen, Saarikko sanoo.

Svenska Yle kysyy mistä ajatukset yövartijavaltiosta tulevat?

– Viittasin perussuomalaisiin, Saarikko sanoo.

Hän sanoo, että ajatus siitä, että ”ihmiset ansaitsevat keppiä on väärin”. Hän moittii perussuomalaisia empatian puutteesta.

– On turha kuvitella, että turvallisuus syntyy vain viranomaistyöllä, Saarikko sanoo.

– Kaiken minkä näkee hiipivän, pitää sanoa ääneen, Saarikko sanoo yövartijavaltioon liittyen.

Saarikko sanoo, että kovan yhteiskunnan mallia ei ole aiemmin Suomessa esitelty näin suoraan. Sen vuoksi Saarikko nosti asian esille puheessaan."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/655577f3-af75-4a82-8cd0-1161db30b2c1

"Pekkarisen mukaan keskusta on valmis ottamaan uuden ladun ja hiihtämään sitä yhdessä eteenpäin.

Pekkarisen mukaan keskusta saa Kaikkosesta jämerän, joviaalin ja letkenä puheenjohtajan. Pekkarinen arvioi, että Kaikkosella on mahdollisuus koota erilaisia keskustalaisia yhteen.

Pekkarisen mukaan Kaikkosen johdolla on mahdollista saada kannatusta myös sellaisilta alueilta, joilla keskusta ei ole aiemmin pärjännyt.

Pekkarisen mukaan on mahdollista, että "vanhat suuret" puolueet Sdp, kokoomus ja keskusta voisivat muodostaa yhteisen hallituksen. Pekkarisen mukaan keskustassa on "ymmärrettävästi" nuivaa suhtautumista yhteistyöhön perussuomalaisten suuntaan.

Pekkarinen luottaa, että uuden sukupolven keskustalaiset nostavat puolueen takaisin suureksi."

Pekkarisen mukaan keskusta on valmis ottamaan uuden ladun ja hiihtämään sitä yhdessä eteenpäin."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010500327.html?post=326070

Joskus vuosituhannen alussa silloisen kolmen suuren mahdollinen yhteistyö nähtiin mahdottomana, mutta nyt saranapuolue Keskustasta kuullaan seliaista linjavetoa, mikä voisi mahdollistaa tämän nyt pahasti toisistaan erilleen ajautuneiden Kokoomuksen ja SDP:n uuden lähentymisen. Tässä ajassa maltillisten keskivoimien yhteistyö olisi ensiarvoisen tärkeää, jotta äärivoimien pyrkimykset voitaisiin torjua. Pyrkimykset, josta viimeksi eilen saatiin ikävä todiste, kun äärioikeistolainen mies puukotti suomalaislasta, jolla on maahanmuuttajatausta.

23

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lypsäjäkarjakot ovat epätoivoisia. Kuka enää haluaa tapella iltalypsäjien kanssa ?

      • Työmies haistoi tuulet oikein. Suomen kansa on kypsynyt varastamiseen nimeltä verotus ja pankkopoikien elättämiseen.


      • Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Työmies haistoi tuulet oikein. Suomen kansa on kypsynyt varastamiseen nimeltä verotus ja pankkopoikien elättämiseen.

        Katso kelpo Puopolon videoita.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Työmies haistoi tuulet oikein. Suomen kansa on kypsynyt varastamiseen nimeltä verotus ja pankkopoikien elättämiseen.

        Halla-aholaista öyhötystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aholaista öyhötystä.

        Hän on sinulle Herra Eduskunnan Puhemies jolle vedät kättä lippaan!


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Hän on sinulle Herra Eduskunnan Puhemies jolle vedät kättä lippaan!

        Älä edes kuvittele, saatanan natsi!


    • Anonyymi

      Demarit on sairaus josta ei parane koskaan, vievät leivänkin köyhän pöydästä. Se on todellinen sairaus joka demareiden kanssa yhteistyötä tekee. Demareita ei saa laskea enää hallitukseen taikka suomi on konkursissa!!


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Pitäsköhän komukoiden vähän rauhottua. Fasismista tänä keväänä vastasi SAK puolirikollisekka lakkoilulla.

        Ai SAK on äärioikeistolainen liike vai? Lopetahan nyt valehtelusi tähän paikkaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai SAK on äärioikeistolainen liike vai? Lopetahan nyt valehtelusi tähän paikkaan!

        Fasismia on se että ihmisiä estetään menemästä töihin.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Pitäsköhän komukoiden vähän rauhottua. Fasismista tänä keväänä vastasi SAK puolirikollisekka lakkoilulla.

        Eikö sinua alkuunkaan hävetä pitää USA:n lippua nikkimerkkinäsi, kun samaan aikaan toitotat Kremlin propagandaa? Putinhan ajattelee juuri tismalleen noin.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Fasismia on se että ihmisiä estetään menemästä töihin.

        Fasismi on antisosialistinen aate. Miten SAK siis voi olla fasistinen? Miten ihmisiä on estetty menemästä töihin? Kun ay-liike menee lakkoon, se tarkoittaa että jokainen jäsen menee lakkoon. Ay-liike kun on yhtä kuin sen jäsenet. Sinun käskystäsikö heidän olisi pitänyt mennä töihin, pikku-Hitler? Kukaan ei tule määräilemään ulkopuolelta, mitä ay-liike päättää jäsentensä tahdosta! Omia oikeuksiaanhan he puolustavat. Sinusta sellaiseen heillä ei ole oikeutta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinua alkuunkaan hävetä pitää USA:n lippua nikkimerkkinäsi, kun samaan aikaan toitotat Kremlin propagandaa? Putinhan ajattelee juuri tismalleen noin.

        Miksi pitäisi. Minähän olen sanonut ettei minulla ole mitään mielipiteitä.
        Toimunneräänlsisena heijasteen eli poimin jotain juttuja täältä ja sitten lyön vähän löylyä.
        Itse asiassa politiikka ei vähääkään kiinnosta.
        Se kuka olen sillä ei ole mitään merkitystä. On huvittavaa kuinka köyhässä keskustekukulttuurissamne kirjoitetaan kirjoittajasta eikä siitä mitä hän kirjoittaa.
        Kenntietää. Huomenna saatan esiintyä maalaisliittolaisena.
        Olen myös joskus solvannut itseäni esiintyessäni jonain muuna. Se vasta on hauskaa varsinkin kun joku tonttu siihen tarttuu.
        Eli itseasiassa irrotan itseni täysin fyysisestä olemuksestani täällä provoillessani. Eli olen vain tekstiä ei muuta.
        Ninki on hieno. Miksi sitä vsihtaisin.
        Nähdään taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fasismi on antisosialistinen aate. Miten SAK siis voi olla fasistinen? Miten ihmisiä on estetty menemästä töihin? Kun ay-liike menee lakkoon, se tarkoittaa että jokainen jäsen menee lakkoon. Ay-liike kun on yhtä kuin sen jäsenet. Sinun käskystäsikö heidän olisi pitänyt mennä töihin, pikku-Hitler? Kukaan ei tule määräilemään ulkopuolelta, mitä ay-liike päättää jäsentensä tahdosta! Omia oikeuksiaanhan he puolustavat. Sinusta sellaiseen heillä ei ole oikeutta?

        Millä laillisella oikeudella satraappienne soppatykillä estää jonkun työnteon. Työnjohto-oikeus on työnantajalla ei SAK:lla.
        Työnantajan kannattaa seuraavan kerran pyytää poliisit paikalle.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Miksi pitäisi. Minähän olen sanonut ettei minulla ole mitään mielipiteitä.
        Toimunneräänlsisena heijasteen eli poimin jotain juttuja täältä ja sitten lyön vähän löylyä.
        Itse asiassa politiikka ei vähääkään kiinnosta.
        Se kuka olen sillä ei ole mitään merkitystä. On huvittavaa kuinka köyhässä keskustekukulttuurissamne kirjoitetaan kirjoittajasta eikä siitä mitä hän kirjoittaa.
        Kenntietää. Huomenna saatan esiintyä maalaisliittolaisena.
        Olen myös joskus solvannut itseäni esiintyessäni jonain muuna. Se vasta on hauskaa varsinkin kun joku tonttu siihen tarttuu.
        Eli itseasiassa irrotan itseni täysin fyysisestä olemuksestani täällä provoillessani. Eli olen vain tekstiä ei muuta.
        Ninki on hieno. Miksi sitä vsihtaisin.
        Nähdään taas.

        No on sinulla köyhä elämä, jos ainoa perusteesi täällä kirjoittamiselle on puhua ihan täyttä paskaa ja haastaa riitaa. Siitähän tuo kertoo, kun kerrot, ettei sinulla muka ole mielipiteitä, mutta väität täällä ihan mitä sylki suuhusi tuo. Ovatko politiikasta kiinnostuneet asiakirjoittajat sellaisen muka ansainneet, täyttä puppua sekoittamaan keskusteluja? Heillä kun on kumminkin mielipiteitä ja käyvät keskusteluja asioista, joissa faktoilla on merkittävä rooli. Sitten sekaan hyppää täysi pelle, joka tööttää palstalle "sitä ihtiään".

        Eipähän tarvitse ainakaan ihmetellä, miksi täällä ei enää pahemmin Keskusta-politiikasta puhuta ja persutrollit mellastavat, kun asiakirjoittajat ovat vähitellen häipyneet muualle, mikä on avannut tilaa kaikensortin öyhöttäjille levittää disinformaatiota.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Millä laillisella oikeudella satraappienne soppatykillä estää jonkun työnteon. Työnjohto-oikeus on työnantajalla ei SAK:lla.
        Työnantajan kannattaa seuraavan kerran pyytää poliisit paikalle.

        Perustuslain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on sinulla köyhä elämä, jos ainoa perusteesi täällä kirjoittamiselle on puhua ihan täyttä paskaa ja haastaa riitaa. Siitähän tuo kertoo, kun kerrot, ettei sinulla muka ole mielipiteitä, mutta väität täällä ihan mitä sylki suuhusi tuo. Ovatko politiikasta kiinnostuneet asiakirjoittajat sellaisen muka ansainneet, täyttä puppua sekoittamaan keskusteluja? Heillä kun on kumminkin mielipiteitä ja käyvät keskusteluja asioista, joissa faktoilla on merkittävä rooli. Sitten sekaan hyppää täysi pelle, joka tööttää palstalle "sitä ihtiään".

        Eipähän tarvitse ainakaan ihmetellä, miksi täällä ei enää pahemmin Keskusta-politiikasta puhuta ja persutrollit mellastavat, kun asiakirjoittajat ovat vähitellen häipyneet muualle, mikä on avannut tilaa kaikensortin öyhöttäjille levittää disinformaatiota.

        Ihan on rikas elämä, se tosin on muualla kuin täällä. Tänne on hauska kieli poskessa roskia kaiken näköistä älytöntä. Hieman säälittävää jos jonkun elämän sisältö on asiakirjoittaminen Suomi 24:llä.
        Jos asiaa haluat lue tieteellisiä julkaisuja kuten minä teen. Jos kerta joku politiikan professori olet.
        Nettikeskustelu on pinnallista js kärjistettyä paskaa. Sitähän se perinteinen mediakin on nykyään.
        Joten mitä väliä. Katsoa nihilisti kun olen.
        Ja kummasti sinua tuntuu ei asiakirjoittaminen kiinnostavan.
        Muuten Everstiluutnantti on tajunnut saman kuin minä. Hänkin vetää alta lipan kaltaisiasi asiakirjoittajia.


      • Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Ihan on rikas elämä, se tosin on muualla kuin täällä. Tänne on hauska kieli poskessa roskia kaiken näköistä älytöntä. Hieman säälittävää jos jonkun elämän sisältö on asiakirjoittaminen Suomi 24:llä.
        Jos asiaa haluat lue tieteellisiä julkaisuja kuten minä teen. Jos kerta joku politiikan professori olet.
        Nettikeskustelu on pinnallista js kärjistettyä paskaa. Sitähän se perinteinen mediakin on nykyään.
        Joten mitä väliä. Katsoa nihilisti kun olen.
        Ja kummasti sinua tuntuu ei asiakirjoittaminen kiinnostavan.
        Muuten Everstiluutnantti on tajunnut saman kuin minä. Hänkin vetää alta lipan kaltaisiasi asiakirjoittajia.

        PS. Eiköhän se asiakirjoittaminen ole ollut jotain vanhojen keskinäistä jutustelua.
        Nyt sitten teitä rassaa kun minä ja Everstiluutnantti kiinnostavat enemmän.


      • Anonyymi

        Punaisen viivan vasemmalla puolen nämä keihäänkärkenä toimovat yhteinen velkasosialismi ja väestönvaithto Suomessa on tullut tiensä päähän arvoisat vanhat toverit!
        Kyllä se on alkanut jo hyvin monelle selvitä, että tätä menoa ei voida jatkaa enää päivääkään. Keskustapuolueen ja Virheliikkeen taru alkaa olla jo taputeltu ja siitä luonnollinen poistuma pitää huolen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punaisen viivan vasemmalla puolen nämä keihäänkärkenä toimovat yhteinen velkasosialismi ja väestönvaithto Suomessa on tullut tiensä päähän arvoisat vanhat toverit!
        Kyllä se on alkanut jo hyvin monelle selvitä, että tätä menoa ei voida jatkaa enää päivääkään. Keskustapuolueen ja Virheliikkeen taru alkaa olla jo taputeltu ja siitä luonnollinen poistuma pitää huolen.

        Suomalaisen veronmaksajan mitta on täynnä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anders wan dan Bandalgroiz, hans i hand!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe