Minä oon sina laittanu yhteen ja samaan muovipussiin bioskat muovit pahvit elktroniikan romut ja paristot kuumenittarit jopa vanhat lääkkeet. Eli en kierrätä
Kierrättääkö koku ihan oikeasti jätteet?
29
296
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan kierrätä.
- Anonyymi
Sehän on jokaisen oma asia minkälaisen saastan keskellä haluaa tulevaisuutensa viettää.
- Anonyymi
Nii on. Eikä minua henk koht kiinnosta missä saastassa joku elää. Tai ns maapallo.
- Anonyymi
Luuletko etyä jätteitäs lajittelemalla estät maailmanlopun?
Kyllä aurinko räjähtää aikanaan ja nielee planeetat, tekee miyä vaan.
En tuhlaa omaa elämääni idiotismiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko etyä jätteitäs lajittelemalla estät maailmanlopun?
Kyllä aurinko räjähtää aikanaan ja nielee planeetat, tekee miyä vaan.
En tuhlaa omaa elämääni idiotismiinOikee meininki 👍
- Anonyymi
On niitä sellaisiakin, jotka sinisilmäisinä uskovat ahneiden jätehuoltofirmojen propagandaa ja lajittelevat kaikki törkynsä. Eli selkosuomeksi tekevät jätefirmoille orjatyötä ilmaiseksi ja kuvittelevat, että maailma pelastuu🙈🤣🤣
- Anonyymi
Sama kun euroopan i d i oottien toimet ilmastonmuutosta vastaan. Joka puolella paukkuu esim sodat, yksinomaan ne jo lämmittää ilmaa niin paljo että yhen vuoden kokp euroopan ponnistelut turhaa. Siihen jos mihin lapetaan turhaa rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kun euroopan i d i oottien toimet ilmastonmuutosta vastaan. Joka puolella paukkuu esim sodat, yksinomaan ne jo lämmittää ilmaa niin paljo että yhen vuoden kokp euroopan ponnistelut turhaa. Siihen jos mihin lapetaan turhaa rahaa
Tai vaikka kiinan teollisuus yksin verdus euroopan lilliputit
- Anonyymi
Pörssiin listautuneiden jätefirmojen herrat saavat lajitella totkonsa ihan ite.
- Anonyymi
Uudet pullonkorkit vaan kannastaan irti sivuleikkureilla ja mäkeen. Siinä onkin EU:n keskustelukerhon suurimpia saavutuksia.
- Anonyymi
Kierrätystä harrastavat lähinnä helposti uunotettavissa olevat vanhat akat. Luulevat näin saavansa paremman taivaspaikan.
- Anonyymi
Nuoret ja lapselliset viherbimbot kierrättää ja lajittelee. Loppuaika kiljutaan ja istuskellaan Mannerheimintiellä. Normaalit ihmiset käyvät silloin töissä.
- Anonyymi
Sekajätteelle ja biojätteelle oma vasu, lasi, muovi ja metalli menee omaan vasuun josta heittelen sisällön oikeisiin astioihin jätekatoksessa. Ilmaisjakelupaperi menee tietysti paperinkeräykseen, pahvi sekajäteesseen kuivikkeeksi, ainahan valittaavat että sekajäte liian märkää.
- Anonyymi
Mitä luulet saavasi kiitokseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet saavasi kiitokseksi?
Sivusta totean, että mä ainakin saan tuosta kiitokseksi halvemmat jätemaksut. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että mä ainakin saan tuosta kiitokseksi halvemmat jätemaksut. 🙂
Totea mistä haluat, mutta en kertaakaan vielä ole kuullut jonkun jätefirman alentaneen maksujaan. Sontafirma on vaan vetänyt sua retkuun uskottelemalla, että jos et kierrätä, maksut mukamas nousevat ja sinä yksinkertaisena luulet maksun pysyvän ennallaan juuri "kierrätyksen" takia🤣🤣🤣🤣🤣
Eli propaganda on silloin mennyt perille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totea mistä haluat, mutta en kertaakaan vielä ole kuullut jonkun jätefirman alentaneen maksujaan. Sontafirma on vaan vetänyt sua retkuun uskottelemalla, että jos et kierrätä, maksut mukamas nousevat ja sinä yksinkertaisena luulet maksun pysyvän ennallaan juuri "kierrätyksen" takia🤣🤣🤣🤣🤣
Eli propaganda on silloin mennyt perille.Kun ei astiaa tarvitse tyhjentää,niin ei se silloin maksakaan. Selkeästi pienempi lasku tulee joka kuukausi.
- Anonyymi
Ihan sama, kun ydinjätteetkin skipataan sun takapihalle. Eihän sillä mitään väliä ole. Siinä sulle hyvä bisnesidea.
- Anonyymi
Kierrätän todellakin.
- Anonyymi
😆😆 dorka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆 dorka
Joo, tosi dorkaa haluta omat jätteet uusiokäyttöön ja hyödyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tosi dorkaa haluta omat jätteet uusiokäyttöön ja hyödyksi.
Uusiokäyttöön?? 😆 jos mä tarviin jotsin uutta, oli se mitä vaan ostan uuden.
Minä heitän luontoon jäätelöpaperit jne.
- Anonyymi
Toivon et saat ihan helv isot sakot koska et kierrätä 😡😡😡😡 tollo
- Anonyymi
En kierrätä enkä tule koskaan kierrättämään 🖕
- Anonyymi
ympäristörikos voi olla vakava asia.
Kyllä. Toki jotain kierrätettävää aina päätyy sekajätteeseen, mutta voisi sanoa 95% menee sinne minne julkishallinto on sen toivonutkin menevän. Kyllähän se vuosisata sitten tuntui vähän hölmöltä ja työläältä, mutta eihän se ole yhtään sen työläämpää, itse asiassa päinvastoin.
- Anonyymi
Kierrätän sen mitä pystyn. Kerrostalossa on kierrätys. Vapaa-ajanasunto vaatii vaivannäköä.
- Anonyymi
Mulla on nykyään hyvin pieni jäteastia ja tyhjennysväli on pisin sallittu, eli 8 viikkoa. Periaatteessa harvemminkin voisi olla, sillä vie kierrätettävän jätteen mennessäni astioihin kaupan pihalla. Eli todellaki kierrätän ja säästän selvää rahaa, kun jätemaksuni ovat murto-osan aiemmasta. Voisin jättää vaikka kokonaan pois tuon kiinteistön oman jäteastian, jos se onnistuisi, sillä ei siihen tarvitsisi kertyä yhtään mitään.
- Anonyymi
Mä ymmärrän, että jossain isommassa taloyhtiössä voi tuntua turhalta. Sieltä löytyy kuitenkin aina (aloittajan kaltaisia?) yksilöitä, joiden takia homma ei toimi. Vaan kun asuu tällaisessa paritaloyhtiössä, jossa molemmat puolet haluavat pitää nuo turhat maksut minimissä, niin kierrätys todella kannattaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361541Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2961538Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281519Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73963
- 57906
- 47706
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625