eli ihan sellasta vaan, että kuinka useaan otteeseen Mulder ja Scully kaikenkaikkiaan passitettiin ulos remmistä, ja mitä mieltä olitte agenteista Dogget ja Reyes? mielestäni he, jaMulderin ja Scullyn puuttuminen "hieman" latistivat sarjaa. mitä mieltä?
Pekulointia
2
594
Vastaukset
- N21
Meni ihan vituiks koko sydeemi ku esittäjät vaihtu..
- X-file
Eipä niitä varmaan kovin moneen kertaan poistettu remmistä tj.
Eihän esittäjät missään vaiheessa vaihtunut. Sehän olisi pilannut koko sarjan. Scully oli koko 8 ja 9 kauden paikalla, mutta vähän taka-alalla.
Muttajoo, kyllä noi kaksi vikaa kautta oli kaikista huonoimmat ihan sen takia, ettei Mulder ollut, Scully ny oli mitä oli ja ne kaksi uutta agenttia oli. Mutta kyllä sarjan tekijöiltäkin oli ideat vähän uupunut, joten ei pelkästään roolihahmoja voi syyttää.
Itse pidin Doggetista erittäin paljon, mutta kyllä hahmo myös pilasi X-filesin juonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059