No mites ne lieksan karhut ihmiskehossa?

Anonyymi-ap

Tarkoittaako tämä pulipenkin seutuvilla neljällä raajalla liikkuvien identifioituneen eläimiksi? Karhuna ihmiskehossa
Suomessakin on yleistynyt ilmiö, jossa etenkin nuoret identifioituvat eläimeksi ja esimerkiksi liikkuvat neljällä raajalla. Kaikkien kohdalla kyse ei ole leikistä, vaan eläinidentiteetti on totisinta totta. 34-vuotias Karoliina kertoo, miltä tuntuu olla therian. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010500950.html

28

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pupu furry 🐰

• Anonyymi

Karoliina näyttää enemmän possulta hyvin on ruokittu 😂

• Anonyymi

Joku ilkeämielinen voisi nimittää emakoksi, mutta mehän emme sellaiseen tällä palstalla sorru!

• Anonyymi

Joo ei ihme että kaikki on Suomessa menossa päin ahnusta kaikki vaan työttömäksi ja sekoilemaan ja furryilemaan

• Anonyymi

Kun Tik tukossa sanotaan että sinä olet karhu niin uskottava se on vaikka psykiatri olisi eri mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Tik tukossa sanotaan että sinä olet karhu niin uskottava se on vaikka psykiatri olisi eri mieltä

Juu, ei psykiatreja / psykologeja kannata uskoo. Ne ei tiiä eikä ymmärrä yhtikäs mittää mistää. Sama se on lääkäriin kanssa ja kirurgit ne vasta kaikkein pahimpia on. Melekei voi verrata Kelan ja sosiaalihuollon henkilöstöön.

• Anonyymi

Mä oon pehmeä jänis!

• Anonyymi

Kerron ensi kerralla työkkärissä, että olen identifoinut itseni karhuksi, en pysty tekemään töitä, talvella nukun ja kesällä syön.

• Anonyymi

Soittavat vielä poliisit paikalle ja lopettavat sinut. Karhu ei kuulu työkkäriin.

• Anonyymi

Mä oon pulityötön, istun penkillä ja juon tuplapukkia. Olen siis tuplapukki!

• Anonyymi

🦌🦌

• Anonyymi

Törkyturpa esittää transua lastenhuoneessa ja hullua kelanluukulla. Puhuu jamalin olemattomista saunalautasta, saunakylästä,ynm ynm ynm. Tähän asti on mennyt läpi. Kuiten nyt on tutkinnassa grilli,jäätelökioski,hampurilaispaikka.

• Anonyymi

Minä olen Intiaanipäällikkö kykivä nyrpä.

• Anonyymi

Sen takia tuo raapii selkää karmia vasten kun se on niin läski ettei kädet taivu taakse. Ei ihme että tekee mieli leikkiä karhua. Tosin tuo näyttää kyllä ihan sialta noin ulkoisesti.

• Anonyymi

– Mä olen aika pitkälle tavallinen ihminen, hän sanoo.

– Mutta jos tulisi tilanne, jossa joku alkaisi ryppyilemään, niin saattaisin mennä puolustusasentoon ja ruveta murisemaan 🐻👹

• Anonyymi

Mä oon sisäinen Gepardi, kykenen noin 90km/h nopeuteen kun haen muskotista juoksukaljaa!

• Anonyymi

Mulla on eri tekniikka, olen etana. Kun haen juoksukaljat liikun niin hitaasti ettei lihava vartija tajua mitään 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on eri tekniikka, olen etana. Kun haen juoksukaljat liikun niin hitaasti ettei lihava vartija tajua mitään 😎

Dynaaminen taktiikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suorastaan häkellyttävän nerokas tekniikka! Eipä ihme ettei vartija huomaa!

• Anonyymi

Parempi olisi muuttaa itsensä muuttohaukaksi! Kiikki kii, kiikki kii,,,,
        "Muuttohaukka on maailman nopein eläin, jos syöksyssä saavutettu nopeus hyväksytään kriteeriksi. Pystysuorassa syöksyssä muuttohaukka voi saavuttaa lähes 400 kilometrin tuntinopeuden."

• Anonyymi

Nykyisin ei saa sanoa nainen tai mies vaan oletettu nainen tai oletettu mies. Tyyppihän voi olla omasta mielestään vaikka karhu tai Eiffel torni.

• Anonyymi

Älkää menkö tohon juttuun. Luonnollisempi selitys eläimelle saataisi astrologisesta (kiin.) eläinmerkistä.
      Kersat tulee näille palstoille kertomaan ikänsä ja luulee puhuvansa ikäisensä harrastajan kanssa, vaikkei todisteita ole.

• Anonyymi

Minä olen ituhippi ja en voi olla ilman jointteja ja kokkelia. Pakko istua välillä kadulle tai köyttää itsensä puuhun.

• Anonyymi

Olen identifioitunut 4H nuoreksi ja istutan metsäpottuja ja vetelen niitä paljaalla suuhun.

• Anonyymi

Illan päätteeksi voi olla jopa 24 tölkkiä karhua ihmiskehossa.

• Anonyymi

Tai tuplapukkia!

• Anonyymi

Tunnen olevani hevonen.
      Lääkäri kysyi mistä asti olet tuntenut olevasi hevonen
      Vastasin, aivan varsasta asti 🫡

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      169
      22165
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      66
      9027
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      65
      6222
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      178
      5812
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      321
      5330
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4846
    7. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      20
      4702
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      79
      4452
    9. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      80
      4241
    10. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3760
    Aihe