No mites ne lieksan karhut ihmiskehossa?

Anonyymi-ap

Tarkoittaako tämä pulipenkin seutuvilla neljällä raajalla liikkuvien identifioituneen eläimiksi? Karhuna ihmiskehossa
Suomessakin on yleistynyt ilmiö, jossa etenkin nuoret identifioituvat eläimeksi ja esimerkiksi liikkuvat neljällä raajalla. Kaikkien kohdalla kyse ei ole leikistä, vaan eläinidentiteetti on totisinta totta. 34-vuotias Karoliina kertoo, miltä tuntuu olla therian. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010500950.html

26

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pupu furry 🐰

    • Anonyymi

      Karoliina näyttää enemmän possulta hyvin on ruokittu 😂

      • Anonyymi

        Joku ilkeämielinen voisi nimittää emakoksi, mutta mehän emme sellaiseen tällä palstalla sorru!


    • Anonyymi

      Joo ei ihme että kaikki on Suomessa menossa päin ahnusta kaikki vaan työttömäksi ja sekoilemaan ja furryilemaan

      • Anonyymi

        Kun Tik tukossa sanotaan että sinä olet karhu niin uskottava se on vaikka psykiatri olisi eri mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Tik tukossa sanotaan että sinä olet karhu niin uskottava se on vaikka psykiatri olisi eri mieltä

        Juu, ei psykiatreja / psykologeja kannata uskoo. Ne ei tiiä eikä ymmärrä yhtikäs mittää mistää. Sama se on lääkäriin kanssa ja kirurgit ne vasta kaikkein pahimpia on. Melekei voi verrata Kelan ja sosiaalihuollon henkilöstöön.


    • Anonyymi

      Mä oon pehmeä jänis!

    • Anonyymi

      Kerron ensi kerralla työkkärissä, että olen identifoinut itseni karhuksi, en pysty tekemään töitä, talvella nukun ja kesällä syön.

      • Anonyymi

        Soittavat vielä poliisit paikalle ja lopettavat sinut. Karhu ei kuulu työkkäriin.


    • Anonyymi

      Mä oon pulityötön, istun penkillä ja juon tuplapukkia. Olen siis tuplapukki!

      • Anonyymi

        🦌🦌


    • Anonyymi

      Törkyturpa esittää transua lastenhuoneessa ja hullua kelanluukulla. Puhuu jamalin olemattomista saunalautasta, saunakylästä,ynm ynm ynm. Tähän asti on mennyt läpi. Kuiten nyt on tutkinnassa grilli,jäätelökioski,hampurilaispaikka.

    • Anonyymi

      Minä olen Intiaanipäällikkö kykivä nyrpä.

    • Anonyymi

      Sen takia tuo raapii selkää karmia vasten kun se on niin läski ettei kädet taivu taakse. Ei ihme että tekee mieli leikkiä karhua. Tosin tuo näyttää kyllä ihan sialta noin ulkoisesti.

    • Anonyymi

      – Mä olen aika pitkälle tavallinen ihminen, hän sanoo.

      – Mutta jos tulisi tilanne, jossa joku alkaisi ryppyilemään, niin saattaisin mennä puolustusasentoon ja ruveta murisemaan 🐻👹

    • Anonyymi

      Mä oon sisäinen Gepardi, kykenen noin 90km/h nopeuteen kun haen muskotista juoksukaljaa!

      • Anonyymi

        Mulla on eri tekniikka, olen etana. Kun haen juoksukaljat liikun niin hitaasti ettei lihava vartija tajua mitään 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on eri tekniikka, olen etana. Kun haen juoksukaljat liikun niin hitaasti ettei lihava vartija tajua mitään 😎

        Dynaaminen taktiikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on eri tekniikka, olen etana. Kun haen juoksukaljat liikun niin hitaasti ettei lihava vartija tajua mitään 😎

        Suorastaan häkellyttävän nerokas tekniikka! Eipä ihme ettei vartija huomaa!


      • Anonyymi

        Parempi olisi muuttaa itsensä muuttohaukaksi! Kiikki kii, kiikki kii,,,,
        "Muuttohaukka on maailman nopein eläin, jos syöksyssä saavutettu nopeus hyväksytään kriteeriksi. Pystysuorassa syöksyssä muuttohaukka voi saavuttaa lähes 400 kilometrin tuntinopeuden."


    • Anonyymi

      Nykyisin ei saa sanoa nainen tai mies vaan oletettu nainen tai oletettu mies. Tyyppihän voi olla omasta mielestään vaikka karhu tai Eiffel torni.

    • Anonyymi

      Älkää menkö tohon juttuun. Luonnollisempi selitys eläimelle saataisi astrologisesta (kiin.) eläinmerkistä.
      Kersat tulee näille palstoille kertomaan ikänsä ja luulee puhuvansa ikäisensä harrastajan kanssa, vaikkei todisteita ole.

      • Anonyymi

        Minä olen ituhippi ja en voi olla ilman jointteja ja kokkelia. Pakko istua välillä kadulle tai köyttää itsensä puuhun.


    • Anonyymi

      Olen identifioitunut 4H nuoreksi ja istutan metsäpottuja ja vetelen niitä paljaalla suuhun.

    • Anonyymi

      Illan päätteeksi voi olla jopa 24 tölkkiä karhua ihmiskehossa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe