On taas tullut kesä. Vesivekin asentama katto alkaa jyskämään ja paukkamaan auringon ja pienten pilvien aiheuttamien varjojen tahtiin. En suosittele kyseistä firmaa kellekkään. Myös heidän asentamat sadevesikourut ovat täyttä paskaa. Eivät kestä minkäänlaista lumikuormaa ja keväällä tapahtuvaa kattolumien alas tuloa. Hirvittää keväällä kiertää rakennukset ympäri katsellessa solmussa olevia kouruja. Heidän hieno Arvo kouru on paperinohutta materiaalia joka ei kestä pohjolan olosuhteita.
Vesivekin katto !
4
626
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihan hirveältä! 3 vuotta sitten tutun mökille tehtiin kattoremontti. Melkein poru pääsee nytkin kun se oli niin hienosti hoidettu! Nopeasti! Täydellistä työtä! Tekijänä Valkama Rakennetyö.
- Anonyymi
Pelliä katolle, sillä hoituu. Ei mitään paperiohutta
- Anonyymi
Vesivekki kävi tekemässä katto remontit 2vuotta sitten. Katto paukkaa sään vaihteluiden aikana. Sadevesi rännit ja ne kaukalot maassa on miten sattuu eli ei todellakaan ole kestävää. Se mies kävi tekee lopputarkastuksen pintapuolisesti ja lupasi lähettää minulle sähköpostilla loppu tarkastus pöytäkirjan, jota ei ole vieläkään tullut. Ja sit oli puhetta sen miehen kanssa että tulevat maalaamaan talon päätyseinän heti kesällä mut eipä ole näkynyt eikä kuulunut mitään vaikka olen ottanut yhteyttä vesivekkiin useita kertoja.
- Anonyymi
Laita ny sitä oikiaa pelliä kattohon ni pysyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452