Uusi Civic 200 hv

Anonyymi-ap

Civic hybridin facelift on esitelty USAssa. 200 hv/315 Nm, eli teho vähän noussut

29

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä myös asslift olisi paikallaan ..

      • Anonyymi

        Jep, jos saisi farmarina, voisin ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, jos saisi farmarina, voisin ostaa.

        Osta äkkiä farmarit jonoon omaan talliin. Katoava luonnonvara, kun moni merkki sen jo hylännyt tai tarjolla ei ole kuin yksi vaihtoehto enää. Ajat muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta äkkiä farmarit jonoon omaan talliin. Katoava luonnonvara, kun moni merkki sen jo hylännyt tai tarjolla ei ole kuin yksi vaihtoehto enää. Ajat muuttuu.

        En vain tykkää viistoperäisistä autoista, Honda olisi luotettava auto, mutta kyllä toi japsien muotoilu on kyllä välillä aika hanurista.


    • Anonyymi

      Jos on koirahäkki, pitää olla farmari. Muutenhan tuossa 5d:ssä on ihan iso kontti.

      • Anonyymi

        SUVit ajaa saman asian. Farmareita ei tarvii mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUVit ajaa saman asian. Farmareita ei tarvii mihinkään.

        Silläpä ne farmarit ovatkin katoava luonnonvara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläpä ne farmarit ovatkin katoava luonnonvara.

        SUV on paljon käytännöllisempi kuin yksikään farmari. Sinne on helppo mennä sisään ja poistua, niissä on tilaa joka suuntaan paljon paremmin, takapenkin jalkatilat on aivan toista luokkaa mitä farmareissa, sivusuunnassa saa jopa kolme lastenistuinta paikoilleen ja jopa aikuinen mahtuu istumaan etupenkille, jos on selkä menosuuntaan lastenistuin tai turvakaukalo takana. Takakontti on korkeampi jne. Auton pituus noin 4,6 metriä. Farmareissa samoja tiloja alkaa olla, kun auton pituus on noin 4,8m ja sen sitten kyllä huomaa parkkipaikoilla ja ahtaissa paikoissa ajaessa.


    • Anonyymi

      Japanin Lada.

      • Anonyymi

        Ajatko volkkaria?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän ole, maailman ruostuvin auto surkealla laadulla = Japanin Lada.

        Mulla on nyt 13 vuotta vanha Accord ruostesuojattuna, mistä minä voin alkaa etsimään ruostetta, kun en ole sitä löytänyt, vaikka kuinka konttaisi autoa ympäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt 13 vuotta vanha Accord ruostesuojattuna, mistä minä voin alkaa etsimään ruostetta, kun en ole sitä löytänyt, vaikka kuinka konttaisi autoa ympäri?

        Minulla oli 2012 mallinen Accord. Auto oli 11 vuotta ja noin 300tkm ajettuna hyvässä kunnossa koriltaan, eikä ruostetta ollut näkyvissä kun sen möin pois. Haluttuja autoja, meni muutamassa päivässä kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli 2012 mallinen Accord. Auto oli 11 vuotta ja noin 300tkm ajettuna hyvässä kunnossa koriltaan, eikä ruostetta ollut näkyvissä kun sen möin pois. Haluttuja autoja, meni muutamassa päivässä kaupaksi.

        No eipä hirveän haluttukaan ole sillä vuonna 2023 rekisteröitiin vain 200 kpl uusia hondia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä hirveän haluttukaan ole sillä vuonna 2023 rekisteröitiin vain 200 kpl uusia hondia :D

        Vain Toyotalla ajava kommentoi noin, kun muuta hyvää ei ole kuin marginaalisuomen myyntiluvut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Toyotalla ajava kommentoi noin, kun muuta hyvää ei ole kuin marginaalisuomen myyntiluvut.

        Mullaki harmitaa ku honda kivikki ei kelpaa. Oispa manki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki harmitaa ku honda kivikki ei kelpaa. Oispa manki

        Mulla on blackbird, sulla ompelukone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Toyotalla ajava kommentoi noin, kun muuta hyvää ei ole kuin marginaalisuomen myyntiluvut.

        En ole Toyotalla ajava, toki kuitenkin mieluummin Toyota kuin Japanin Lada eli Honda. Ainoat jotka japseista ottaisin olisi Lexus ja Mazda ja itseasiassa Toyotakaan ei ole paha.


    • Anonyymi

      Cars.com: "As before, the Civic is one of the best compact cars available, offering an excellent ride and handling balance and a nicely finished interior. The new hybrid powertrain looks to be a best-of-both-worlds addition; it’s notably more powerful than the hybrid powertrains of the Hyundai Elantra, Kia Niro and Toyota Corolla, and its estimated fuel-economy ratings are expected to be almost as good as those of its rivals."

    • Anonyymi

      Tuo Hondan 200 hv on siis pelkkä sähkömoottorin teho, eikä mikään 'yhteisteho'.

      • Anonyymi

        Sähkömoottori kun vetää pääsääntöisesti, niin sen teho ainoastaan käytössä. Myös vääntö 315 Nm, joka käytössä joka tilanteessa, kuten sähköautoissa. Toyo äijät ihmeissään.


    • Anonyymi

      Hondan käkkärä ei kelpaa kelleen. Miksei sitä kukaan osta?

      • Anonyymi

        Hondalla ei keskitytä mainostamaan niinkuin Tojolla on pistetty kaikki rahat markkinointiin ja kehitystyö on jäänyt kesken. Toyota on Japanin Mosse, Honda Mersu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hondalla ei keskitytä mainostamaan niinkuin Tojolla on pistetty kaikki rahat markkinointiin ja kehitystyö on jäänyt kesken. Toyota on Japanin Mosse, Honda Mersu.

        Honda "Japanin Mersu"? Tämä olisi kuin väittäisin maapalloa litteäksi :D

        Honda on monta kertaa sanottu Japanin ladaksi joten eiköhän se ole Japanin Lada.

        Japanin Mersu on joko Lexus tai Mazda.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda "Japanin Mersu"? Tämä olisi kuin väittäisin maapalloa litteäksi :D

        Honda on monta kertaa sanottu Japanin ladaksi joten eiköhän se ole Japanin Lada.

        Japanin Mersu on joko Lexus tai Mazda.

        Toyota on Japanin Mosse ja Lexus Japanin Lada. Honda on aivan ylivoimainen Toyotaan verrattuna jo vertailutestienkin mukaan.


    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe