Olet tosi lapsellinen...

Anonyymi-ap

Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väliä minun kannalta.

44

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuut vieläkin mustasukkaiseksi näiden vuosien jälkeen? Mikä mussa oikein on kun noin upeat yksilöt ei pääse musta yli?

      • Anonyymi

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi.

        Ei näköjään ole upea tämä Ohi vastaaja?

        sivusta ihmettelen noin tyhmää aloitusta. Miten viitsit käyttää aikaasi ilkeyden ja pahan levittämiseen?


      • Anonyymi

        Tyhmän ihmisen kommentti. Näitä täällä riittää. sivusta


    • Anonyymi

      Tiedän että on kirjoittelu on tyhmää, minulta kuitenkin n. 1% kirjoituksista, joten tilanne ei liene paha. Kirjoittelen niin kauan kuin tarve vaatii.

      • Anonyymi

        "Kirjoittelen niin kauan kuin tarve vaatii."

        Mikäs se tämä tarve on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirjoittelen niin kauan kuin tarve vaatii."

        Mikäs se tämä tarve on?

        Mitä sw sulle kuuluu mikä kenenkin tarve on, oletko ”vähän” ongelmallinen kaveri? Sivusta


    • Anonyymi

      Mikäs aloittaja itse on ellei lapsellinen. Nolostuttava huomiohooraaja on kyllä.

      • Anonyymi

        Sinä et huomaa tätä ironiaa miten hiomimkipeältä itse vaikutat kun juonnat vuodesta toiseen näitä miehen samoja provoja? Joku hätähuuto tämä vissiin on, mutta tuskin saavutat tällä mitään sellaista henkistä kukistamista mitä haet nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et huomaa tätä ironiaa miten hiomimkipeältä itse vaikutat kun juonnat vuodesta toiseen näitä miehen samoja provoja? Joku hätähuuto tämä vissiin on, mutta tuskin saavutat tällä mitään sellaista henkistä kukistamista mitä haet nääs

        Huomionkipeältä* ei tähän räpätykseen kai muuta syytä löydy ku pysyvän psykoottisen vaiheen saavuttanut paranoidinen kateus


    • Anonyymi

      Aika pientä sinänsä kunhan ei riehu täällä. Esim levitä sontaa muista ihmisistä. Lystinsä kullakin. Kunhan ei tosiaan muita satuta jatkuvasti, opetelkaa käyttäytymään seksistiset ja saamattomat sedät ja muutkin trollottimet

      • Anonyymi

        Joo, kaikki vatun tarinankertojat on niin säälittäviä. Ei ole omaa elämää, miksiköhän? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki vatun tarinankertojat on niin säälittäviä. Ei ole omaa elämää, miksiköhän? 😂

        Ei oo rahoooo, vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki vatun tarinankertojat on niin säälittäviä. Ei ole omaa elämää, miksiköhän? 😂

        Nii. Käyttäytyä pystyisi jos haluisi. En sano heidän elämistään mitään kun en tiedä eikä vttuakaan kiinnosta.


      • Anonyymi

        Äläkää kukaan vaan opetelko yhtään mitään, pettymyksiä olette kumminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo rahoooo, vai mitä tarkoitat?

        Ookko monta lanttia sit skeidaa viljelemällä tienannu? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki vatun tarinankertojat on niin säälittäviä. Ei ole omaa elämää, miksiköhän? 😂

        "Joo, kaikki vatun tarinankertojat on niin säälittäviä. Ei ole omaa elämää, miksiköhän"

        Ikäloppuja yksinäisiä kaikki täällä, aivan väärällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkää kukaan vaan opetelko yhtään mitään, pettymyksiä olette kumminkin

        Voi Risu sentään


    • Anonyymi

      En sanoisi harrastukseksi. Käyn muutan aika harvoin nykyisin. Luottamusta täältä ei kannata etsiä.

    • Anonyymi

      Haen juu ensisijaisesti uskottavuutta muualta kuin täältä 🤪, luotettavuutta en näe tarpeelliseksi edes edistää. Jengi luottaa minuun silti aina liikaa. Tänne kirjoittaminen kuitenkin on minun tapauksessa johdonmukaista, ja lapsellinen olen ihan mieluusti. Bimbo Bing Bong, Bäää. 🐑

    • Näkyy tämä olevan aika monen harrastus. Onko sen huonompi kuin muukaan? Jos ei mitään pahaa kuitenkaan tee. Itse en ainakaan syyttele ja hauku muita.

    • Anonyymi

      Silti käyt täällä kommentoimassa ja kyttäämässä josko hän olisi jotain kirjoittanut🙄.
      "Sivusta vaan"

      • Anonyymi

        Kukahan on mielestäsi tämä hän, josta trollaava mies selittää uudimmassa skeemassaan? Mielesi on kuin lapsella..


    • Anonyymi

      Sinun harrastukset kyllä on nähty ja kuultu 💣🪓🪓🪓

      • Anonyymi

        Kuule miesaloittaja - cannun cuulat on lopettu jo


      • Anonyymi

        Veneily


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneily

        Katamaraani lahden yli?


    • Anonyymi

      Hani ...good night

    • Anonyymi

      Nauttikaa päivästä☀️🍓☀️

    • Anonyymi

      Kauhean negatiivista taasen. Ei kannata olla noin negatiivinen.

    • Anonyymi

      Mitäpä muuta sitä tämmöinen yhteiskunnan riippakivi tekisi. Oisit onnellinen kun en vaivaa muita mitenkään.

    • Anonyymi

      eikö kannattaisi jättää rauhaan, vaikka tykkäätte syödä minua 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🙂🙂🙂🙂🙂🙂😀🙂🙂🙂🙂🙂🙂jos täältä viedään ja tuhotaan ja häiritään, tehdään se teillekin 😍 eikö se mene teille jakeluun 😀 jos ei kuulu teidän lahkoon ei teidän käsikirjoitusta noudata 😀 ei kai siinä mitään lapsellista ole 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt mies, että sieltä Uudenmaan piiristä saisit aivan välitöntä viranomaisapua, mene sinne kertomaan koko juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt mies, että sieltä Uudenmaan piiristä saisit aivan välitöntä viranomaisapua, mene sinne kertomaan koko juttu

        Sitä minäkin toivon.


    • Anonyymi

      Olet lapsellinen lapsukainen kuin auton omistaja.

      • Anonyymi

        Sinulla ei taida olla enää kovin näitä ns opetuslapsia, humpuukinjauhaja. Sivusta


      • Anonyymi

        Taitaa kohteella olla hienompi auto vai mikä kyrsii?


    • Anonyymi

      Elämän rytmi hani

    • Anonyymi

      On luovutettava hani.

    • Anonyymi

      En kelvannut hanille.

    • Anonyymi

      Äläs nyt. Hyvin harvoin teen mitään aloituksia, joskus on vaan ihan pakko päästää sydän valloilleen. Mielellään sen päästäisiin sinun edessäsi, vastasin kuin hänelle ihanalle 😌

      • Anonyymi

        Tämä ihanalle kirjoittava en ole minä, joka ennen kirjoitin ihanalle koko ajan. Nämä matkii kun hiljenin. Olin itsekin niin ihana että minua matkitaan täällä varmaan ikuisesti. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ihanalle kirjoittava en ole minä, joka ennen kirjoitin ihanalle koko ajan. Nämä matkii kun hiljenin. Olin itsekin niin ihana että minua matkitaan täällä varmaan ikuisesti. sivusta

        Kannattaa varmaan pitää taukoa jos luulet että yksi sana on sinun omaisuuttasi. Minä olen reilu puoli vuotta kirjoitellut täällä tunteitani ja kyllä, sana ihana kuvaa häntä muun muassa vallan hyvin. Tämä ei ole sinun eikä oletetun ihanasi yksityispalsta.


    • Anonyymi

      Niin, mutta enpä ole harhoissa täällä kuten sinä ap.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3726
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3244
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1752
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe