Ukraina alkaa olla valmis tunnustamaan voimasuhteet

Anonyymi-ap

Rauhanneuvottelut alkavat kelvata Ukrainalle ja se tietää aluemenetysten hyväksymistä. Lännen aseet eivät riitä voimatasapainon kääntämiseksi kun 44 miljoonan asukkaan maasta ei löydy 200-300 kilotaistelijaa enempää. Sodan olisi voinut hävitä halvemmallakin. Kaikilla mailla on armeija, joko oma tai naapurin. Ukrainalla se on naapurin.

30

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjä ryöstää ja murhaa ihmisiä Ukrainassa. Ei ole sotaa vaan venäjän suuri rikos naapuria kohtaan.

      • Anonyymi

        Eikös kaikki sodat ole sellaisia? Joku valtio ottaa väkivalloin jotain toiselta valtiolta ilman että kukaan voi estää.


      • Anonyymi

        Paitsi että ei ryöstä eikä murhaa yhtään ketään.


      • Anonyymi

        SLAVA UKRAINA


      • Anonyymi

        Ohho! Ihanko tänne selvänäkijä on ilmestynyt kertomaan tietävänsä paljonko suomalaisia taistelisi, jos olisi sota.


    • Anonyymi

      Epäsuorasti Ukraina tunnustaa hävinneensä ilman että enää on juuri mitään tehtävissä. Sodan hinta on kallis Venäjälle sekä rahassa, että inhimillisten kärsimysten jo-tulleissa ja tulevissa määrässä. Ukraina uskoi viimeiseen asti lännen aseiden pelastavan puolustushaluttoman maan. Aseet eivät auta puolustautumisessa, jos aseille ei löydy käyttäjiä. Toki sota tuli kalliiksi myös Ukrainalle, mutta Ukrainalla ei ollut vara valita.

      • Anonyymi

        Onko tämä nyt se vaihe, jossa venäläiset teeskentelevät sodan päättyneen voittoisasti päästäkseen siitä irti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt se vaihe, jossa venäläiset teeskentelevät sodan päättyneen voittoisasti päästäkseen siitä irti?

        No niinhän se on päättymässäkin voittoon: Krim, Luhansk ja Donetsk on tukevasti Venäjän hyppysissä, samoin valtasivat maakäytävän Krimille. Nuohan ovat todellakin voittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se on päättymässäkin voittoon: Krim, Luhansk ja Donetsk on tukevasti Venäjän hyppysissä, samoin valtasivat maakäytävän Krimille. Nuohan ovat todellakin voittoja.

        Eli paluu Kiovaan, Harkovaan ja Hersoniin on nyt vedetty yli Venäjän listasta?

        Nautinnollista jatkoa vain erikoisoperaationne toiselle vuosikymmenelle sitten. Eiköhän sieltä mullan alta löydy tila teistä lopuillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli paluu Kiovaan, Harkovaan ja Hersoniin on nyt vedetty yli Venäjän listasta?

        Nautinnollista jatkoa vain erikoisoperaationne toiselle vuosikymmenelle sitten. Eiköhän sieltä mullan alta löydy tila teistä lopuillekin.

        Tolppia siirtelee lähinnä länsi ja Ukraina 😂

        Nythän jopa Kallas vakuuttelee itkuisin silmin miten tynkä-Ukrainakin on jo voitto, vaikka vielä vuosi sitten voitoksi kelpasi vain ja ainoastaan 1991 rajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolppia siirtelee lähinnä länsi ja Ukraina 😂

        Nythän jopa Kallas vakuuttelee itkuisin silmin miten tynkä-Ukrainakin on jo voitto, vaikka vielä vuosi sitten voitoksi kelpasi vain ja ainoastaan 1991 rajat.

        Eli Kallas on aloittanut jossain vaiheessa sodan naapurimaansa valtaamiseksi? Voisitko kertoa milloin tämä tapahtui?


    • Anonyymi

      Aika surkeeta kattoa kun ei yhtään tajuta mistä on kyse Ukrainan sodassa.

      • Anonyymi

        Jo sitän noi Puten trollit tekee. Tajuaa vaan Puten ropakantaa


      • Anonyymi

        UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE

        UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE


    • Anonyymi

      Juu, jatkakaa te vain sen armeijanne lähettämistä Ukrainaan. Ei ole meidän menetys.

    • Mitenkä ryssyjen Harkovan valtaus sujui?

      • Anonyymi

        Mites se Ukrainan vastahyökkäys vuoden 1991 rajoille? Milloinkas se alkoikaan ja koska ollaan maalissa.


    • Anonyymi

      Ainut vaan et jenkeille ei sovi noi rauhanehdot. Uudet alueet kun tulevat tuottamaan mammonaa rysyille jatkossa ja sehän kun ei jenkkipelleille käy. Kaikki maailman suurvallat pitäis hävittää.

      • Ei sovi Ukrainallekaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Numerot puhuvat

    • Anonyymi

      Nii-i

    • Anonyymi

      Onko Venäjällä ollut huono pappien koulutus, kun Kirillkään ei taida tietää, että Jumala kieltää naapurin omaisuuden himoitsemisen ja varastamisen.

    • Anonyymi

      Ei kun siitä on unohdettu mainita venäjän sotajohdon nimissä. Toisaalta Ukrainalaiset saavat rahaa tonneittain sinne raahatusta romumetallista. Verovapaata.

      • Anonyymi

        Korruptio pitää huolen siitä että vain muutamat harvat Ukrainassa pääsevät rahastamaan romumetallilla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Teillä on pitkä matka Kiovaan vielä edessä, jos halautte sitä johtoa päästä vaihtamaan.


      • Anonyymi

        Mitä sanoo YK, onko Venäjän toimet kansainvälisesti oikeudenmukaisuutta, vai kylvetäänkö tässä siemen seuraavan sukupolven sodalle. Kremlissä ei rauhanrakastajat majaile!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe