Uutena se vaati huoltoja 12000km välein. Tuli hintoihinsa. Takuajan jälkeen jopa 6000km välei vaatii huoltoa. Tosin voi helposti itse nollata ja vaihtaa öljyt 10000km välein!
Pirullinen huoltoilmaisin!
11
475
Vastaukset
- Anonyymi
Huollot tulee eteen joko ajettujen kilometrien mukaan tai ajan kulumisen mukaan, riippuen kumpi määreistä täyttyy ensin.
- Anonyymi
Kannattaa huoltaa itse jos sellaisessa kunnossa auton käyttäjä että ainakin toinen käsi toimii.
50€ maksaa kunnollinen huolto öljyineen jossa ei jätetä suodattimia vaihtamatta, sama maksaa firmoilla 4-6 kertaa enemmän. Niin paljon keräävät katetta ja jos vielä suodattimia on automerkin välittämiä, extra-kate.
Jos autoa käyttää huollossa niin suodattimet ei pysy riittävän puhtaana. Sisätilan sisäilmansuodatin työntää pientä pölyä hengitysilmaan jos sitä ei puhdista kunnolla ja vaihda.
Tänään irroitin 30 sekunnissa vw auton sisäilma suodattimen tuntemattoman autosta kun kertoi että pitää ääntä. 2021 vaihdettu ja mustunut pölystä, ihan täynnä siitepölyä ja isoa "roskaa". Pyysin katsomaan kun aikaisin luukun hanskalokeron alta ja iso kasa ympäristöyställistä luonnollista roskaa, kivi.
Kaikilla joilla on auto, ottakaapa tehtäväksi selvittää ja irroittaa omin kätösin sisäilmansuodatin. Kopistelet sen ja imuroit lisäksi ja laitat takaisin.
Sitten osaat vaihtaan. Se vaikuttaa sinun keuhkojen kuntoon ja muidenkin jotka autossa matkustaa.- Anonyymi
Montako kertaa olet vaihtanut jarrunesteet?
- Anonyymi
En minä viitsi mitään suodattimia alkaa putsailemaan, sellaiset asia hoidetaan huollossa.
Saahan sitä itsekin autoaan huoltaa ja rassata, mutta uutta ja uudehkoa ei oikein kannata kun nuo takuut raukeaa ja ohjelmistopäivitykset jää tekemättä. - Anonyymi
Miula meni Daihatsun raitsarin irroittamisessa 28 sekuntia.
Kävin naapurissa puhaltamassa sen paineilmalla puhtaaksi.
Sen jälkeen ajoin Motonettiin ja siellä parkkipaikalla imuroin raitsarin kotelon puhtaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä viitsi mitään suodattimia alkaa putsailemaan, sellaiset asia hoidetaan huollossa.
Saahan sitä itsekin autoaan huoltaa ja rassata, mutta uutta ja uudehkoa ei oikein kannata kun nuo takuut raukeaa ja ohjelmistopäivitykset jää tekemättä.Varaosaliikkeestä saa suodattimen 12€. Huollossa valottaa 48€. Parin minuutin homma itseltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa olet vaihtanut jarrunesteet?
Olen vaihtanut jarrunesteen liki 30 kertaa.
- Anonyymi
Olen ihmetetllyt miksi noita uusiin autoihin pitää koko ajan tehdä ohjelmistopåivityksiä. Nehän on kuin jotain Windows käyttöjärjestelmiä. tehdäänkö niihin alunperin tahallaan niin huonot ohjelmistot että niitä jälkeenpäin paikkaillaan. Tuohan on selkeästi asiakkaan kusetusta.
Toinen suuri kusetus on monissa ohjelmiston katoaminen jos akkuvirta katkeaa. Niitä tietonsa säilyttäviä muistipiirejä on ollut markkinoilla jo viimeiset 60 vuotta. Eikä tuo ole hinnasta kiinni vaan puhtaasti tekniikan heikkoutta. - Anonyymi
Ennen auton huoltoväli oli 20thkm.
Miten ilmasimella tippuu 6000km?- Anonyymi
Laitteessa on vikaa eli hölmöiltä saa rahat pois herkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitteessa on vikaa eli hölmöiltä saa rahat pois herkemmin.
Ei takuuajan jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833