Kertokaapa mielipiteet asiaan :) T 39-v mies
Olenko homo kun pukeudun naiseksi
21
560
Vastaukset
- Anonyymi
Et.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Taidat olla lesbo 🤭
- Anonyymi
Sepä kiva !
- Anonyymi
Eipä tuo vie susta homoa tee sit jos tunnet seksuaalista kiinnostusta saman sukupuolen edustajaan ni si sulla saattaa olla oma seksuaalisuutesi epäselvä toki tuotakin jo pidetään epänormaalina että mies haluaa pukeutua naiseksi voi olla suuri haaste löytää rinnalleen naista joka sen hyväksyy mutta ei nykypäivänä enään täysi mahdottumuus
- Anonyymi
Et välttämättä ole homo , mutta kiihotut luultavasti kun on naisten ihanat vaatteet päällä.
Näin on ainakin itselläni , käytän lähes päivittäin rintaliivit ja sukkanauhavyö ja nylonit kun runkkaan posliini kullini ja nautin.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
OLET TRANSVENTTIILI
- Anonyymi
Olet homo jos sinua kiinnostaa oman sukupuoliset silleen. Muuten et. Pukeutuminen ei siihen liity välttämättä mitenkään.
Mutta miksi kysyt muilta? Etköhän tietäne vastauksen kysymykseen ihan parhaiten itse. - Anonyymi
Kumman sukupuolen kanssa harrastat seksiä.
- Anonyymi
Et toki, hinurit eivät pukeudu naisten vaatteisiin vaan höyläävät toisiaan. Yök...
- Anonyymi
Et ole. Vaan kiihottavaa pukeutua naisten asuihin, rintsikat, naisten silkkipöksyt, alushame, kesämekko, kivaa tyttöilyä. ukm61
- Anonyymi
Oletko suhteessa tai harrastatko seksiä miehen kanssa?Tiedän mistä puhun ,minulla samankaltainen juttu..en pidä itseäni homona vaan yleinen mielipide tuntuu jotta pitää..ristiriitainen asia
- Anonyymi
Oletko suhteessa miehen kanssa,harrastatko sekisä miehen kanssa?Jos et niin et ole homo,Ristiriitainen asia vaiikakin hyvin yksinkertainen tosin jotkut nohevat kusipäät jakelee mielipiteitään vaan kai se joskus kasvattaa tyyliin se mikä ei tapa niin kasvattaa,mieluusti laitan muutaman nohevan laukojan joskus siihen samaan tilanteeseen niin saavat sitä samaa mitä ovat tilanneet heidän sanoin!Eli omaan kokemusta kyseisestä asiastasi,Eli kaksi ensinmäistä kysymystä jos vastaat et niin et ole homo tosin taas jotkut nohevat kusipäät ei voi sietää sinua koska he näkevät itsessään sinusta josta eivät pidä ja rummutus jatkuu ja se siitä sosiaalisuudesta,Tämä on minun kokemukseni asiasta ja en pidä itseäni homona.T viiskymppinen mies joka tykkää tyttöillä ja jakaisi sen ilon ihanan naisen kanssa
- Anonyymi
Ainakin olet tyhmä, kun tuollaista muilta kyselet.
- Anonyymi
Taitaa olla sellainen kevyesti parikymmentävuotta vanha käsitys että tyttöily tekisi homon...
- Anonyymi
Et oo🤫
- Anonyymi
Et ja olen itse pukeutunut naiseksi vanhemmalle miehelle jokusen kerran ja toisekseen mitä väliä.Ei se kellekään moralisoijalle kuulu pätkääkään.
M47v - Anonyymi
Ei sillä ole mitään väliä. Pääasia että itse nautit. Ja ei sekään haittaa, jos kiihottuisit siitä jos joku toinen mies kiihottuisi sinun asuistasi. ;)
- Anonyymi
Naiseksi pukeutuneena ole miestenkin kanssa, tosin mieluiten toisten pukeutujien kanssa, Ilman asuja ei miehet kiinnosta.
- Anonyymi
Olenko nainen kun pukeudun homoksi? :)
- Anonyymi
Sperma maistuu vain naiseksi pukeutuneena.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136