Olenko homo kun pukeudun naiseksi

Anonyymi-ap

Kertokaapa mielipiteet asiaan :) T 39-v mies

21

418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.


    • Anonyymi

      Taidat olla lesbo 🤭

      • Anonyymi

        Sepä kiva !


    • Anonyymi

      Eipä tuo vie susta homoa tee sit jos tunnet seksuaalista kiinnostusta saman sukupuolen edustajaan ni si sulla saattaa olla oma seksuaalisuutesi epäselvä toki tuotakin jo pidetään epänormaalina että mies haluaa pukeutua naiseksi voi olla suuri haaste löytää rinnalleen naista joka sen hyväksyy mutta ei nykypäivänä enään täysi mahdottumuus

    • Anonyymi

      Et välttämättä ole homo , mutta kiihotut luultavasti kun on naisten ihanat vaatteet päällä.
      Näin on ainakin itselläni , käytän lähes päivittäin rintaliivit ja sukkanauhavyö ja nylonit kun runkkaan posliini kullini ja nautin.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      OLET TRANSVENTTIILI

    • Anonyymi

      Olet homo jos sinua kiinnostaa oman sukupuoliset silleen. Muuten et. Pukeutuminen ei siihen liity välttämättä mitenkään.
      Mutta miksi kysyt muilta? Etköhän tietäne vastauksen kysymykseen ihan parhaiten itse.

    • Anonyymi

      Kumman sukupuolen kanssa harrastat seksiä.

    • Anonyymi

      Et toki, hinurit eivät pukeudu naisten vaatteisiin vaan höyläävät toisiaan. Yök...

    • Anonyymi

      Et ole. Vaan kiihottavaa pukeutua naisten asuihin, rintsikat, naisten silkkipöksyt, alushame, kesämekko, kivaa tyttöilyä. ukm61

    • Anonyymi

      Oletko suhteessa tai harrastatko seksiä miehen kanssa?Tiedän mistä puhun ,minulla samankaltainen juttu..en pidä itseäni homona vaan yleinen mielipide tuntuu jotta pitää..ristiriitainen asia

    • Anonyymi

      Oletko suhteessa miehen kanssa,harrastatko sekisä miehen kanssa?Jos et niin et ole homo,Ristiriitainen asia vaiikakin hyvin yksinkertainen tosin jotkut nohevat kusipäät jakelee mielipiteitään vaan kai se joskus kasvattaa tyyliin se mikä ei tapa niin kasvattaa,mieluusti laitan muutaman nohevan laukojan joskus siihen samaan tilanteeseen niin saavat sitä samaa mitä ovat tilanneet heidän sanoin!Eli omaan kokemusta kyseisestä asiastasi,Eli kaksi ensinmäistä kysymystä jos vastaat et niin et ole homo tosin taas jotkut nohevat kusipäät ei voi sietää sinua koska he näkevät itsessään sinusta josta eivät pidä ja rummutus jatkuu ja se siitä sosiaalisuudesta,Tämä on minun kokemukseni asiasta ja en pidä itseäni homona.T viiskymppinen mies joka tykkää tyttöillä ja jakaisi sen ilon ihanan naisen kanssa

    • Anonyymi

      Ainakin olet tyhmä, kun tuollaista muilta kyselet.

    • Anonyymi

      Taitaa olla sellainen kevyesti parikymmentävuotta vanha käsitys että tyttöily tekisi homon...

    • Anonyymi

      Et oo🤫

    • Anonyymi

      Et ja olen itse pukeutunut naiseksi vanhemmalle miehelle jokusen kerran ja toisekseen mitä väliä.Ei se kellekään moralisoijalle kuulu pätkääkään.

      M47v

    • Anonyymi

      Ei sillä ole mitään väliä. Pääasia että itse nautit. Ja ei sekään haittaa, jos kiihottuisit siitä jos joku toinen mies kiihottuisi sinun asuistasi. ;)

    • Anonyymi

      Naiseksi pukeutuneena ole miestenkin kanssa, tosin mieluiten toisten pukeutujien kanssa, Ilman asuja ei miehet kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olenko nainen kun pukeudun homoksi? :)

    • Anonyymi

      Sperma maistuu vain naiseksi pukeutuneena.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe