Suuseksiä eli suuyhdyntä

Onko ketään joka haluaa antaa ensin suuhun vasta sitten muualle esim. pilluun?

59

1323

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täällä olis

      • Ihanaa missä päin asut?
        Itse asun Jyväskylässä Myllyjärvellä.


    • Anonyymi

      Minä teen lähes aina niin, et nuolen ensin orgun naiselleni ja sen jälkeen vasta yhdytään ja naiseni saa toisen joskus kolmannenkin sinä aikana.
      Karpek jkl

      • Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...

        Delaa pirihoro


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...

        Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)

        Toi Myllyjärven muija on narkkarihuora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Myllyjärven muija on narkkarihuora

        Älä jauha paskaa tuhkamuna se vaan ei sulle antanut levität vaan väärää tietoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi Myllyjärven muija on narkkarihuora

        Täh en sinne päinkään...oliko muuta selviteltävää poliisin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)

        Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
        1. Suuyhdyntä loppuun asti paljaalla tietenkin.
        2. Pilluyhdyntä paljaalla tietenkin
        3. Anaaliyhdyntä paljaalla tienekin
        Ja kaikki loppun asti


      • sari6975 kirjoitti:

        Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
        1. Suuyhdyntä loppuun asti paljaalla tietenkin.
        2. Pilluyhdyntä paljaalla tietenkin
        3. Anaaliyhdyntä paljaalla tienekin
        Ja kaikki loppun asti

        Hyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen


      • kameli kirjoitti:

        Hyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen

        Niin se pitääkin olla...yhdyntä on paljaalla paras ja syvälle vaikka suuhun..


      • kameli kirjoitti:

        Hyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen

        Kyllä paljaalla ei mitään kodoomeja...


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
        1. Suuyhdyntä loppuun asti paljaalla tietenkin.
        2. Pilluyhdyntä paljaalla tietenkin
        3. Anaaliyhdyntä paljaalla tienekin
        Ja kaikki loppun asti

        Kyllähän tämä Sari vaan kuulostaa aikas kiimaiselta Naiselta kun kaikkea näitä haluaa... ja kaikkia vielä loppuun asti... oikein kunnon siemennystä siis ;-)
        Olethan myös oikein kunnon syväkurkkukin kun suuhunkin haluat loppuun asti...?


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Niin se pitääkin olla...yhdyntä on paljaalla paras ja syvälle vaikka suuhun..

        syvälle vaikka suuhun? eli olet oikein kunnon syväkurkku? ;-()


      • Anonyymi kirjoitti:

        syvälle vaikka suuhun? eli olet oikein kunnon syväkurkku? ;-()

        Kyllä en mikään suuhun ottaja..menee syvälle syväkurkku..


      • sari6975 kirjoitti:

        Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...

        👍 kuumaa


      • vellup60 kirjoitti:

        👍 kuumaa

        Kuumaa seksiä...yhdytää melkein joka tunti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)

        tottakai nielen ja peppu valmiina putsattu kuinka suurta tulee


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
        1. Suuyhdyntä loppuun asti paljaalla tietenkin.
        2. Pilluyhdyntä paljaalla tietenkin
        3. Anaaliyhdyntä paljaalla tienekin
        Ja kaikki loppun asti

        vois lisätä kullin putsauksen nuolemalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syvälle vaikka suuhun? eli olet oikein kunnon syväkurkku? ;-()

        jos ei naisista löydy miehistä ainakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        vois lisätä kullin putsauksen nuolemalla

        Se hoituisi kyllä parin tunnin sisällä....sit on jo kaupassa käynnin aika..


      • Anonyymi kirjoitti:

        tottakai nielen ja peppu valmiina putsattu kuinka suurta tulee

        Aika voimalla


      • Anonyymi
        vellup60 kirjoitti:

        👍 kuumaa

        Ok sari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok sari

        Lemmenleikkiä


    • Milloin vain mutta miss olet.

      • Myllyjärvellä


    • Anonyymi

      Miten Sariin saa yhteyden

    • Kyllä se aina pitää pillua nuolla sen verran että nainen saa varmasti orkun.
      Kaikenlisäksi pillu maistuu hiton hyvälle voisin nuolla sitä vaikka tunnin

      • Saat nuolla pillua kusen vaikka suuhusi jos sitä haluat?


      • sari6975 kirjoitti:

        Saat nuolla pillua kusen vaikka suuhusi jos sitä haluat?

        No kyllä kaikki kelpaa


      • setsuus kirjoitti:

        No kyllä kaikki kelpaa

        No pissaa vain nimä annan tulla voimaalla niin ettet kerkiä niellä sitä.


      • sari6975 kirjoitti:

        No pissaa vain nimä annan tulla voimaalla niin ettet kerkiä niellä sitä.

        Jonka jälkeen pitää pillu nuolla täysin puhtaaksi


      • setsuus kirjoitti:

        Jonka jälkeen pitää pillu nuolla täysin puhtaaksi

        Pissasta puhtaaksi vaikka pissa olisi tullutkin voimaalla...


      • sari6975 kirjoitti:

        Pissasta puhtaaksi vaikka pissa olisi tullutkin voimaalla...

        Todellakin mikään oo sen parempaa


      • sari6975 kirjoitti:

        Saat nuolla pillua kusen vaikka suuhusi jos sitä haluat?

        Onhan se pikkasen vaikeeta kun on vähän ujo vieraalle maihelle antamaan pillua?


      • sari6975 kirjoitti:

        Onhan se pikkasen vaikeeta kun on vähän ujo vieraalle maihelle antamaan pillua?

        Kyllä kaikki aina järjestyy ja hoituu😉


    • Anonyymi

      ensin suihin otto sitte peppu saa saa kyytiä pitkään kokeillut oon

      • No sitä sopii miettii...ei oo eka kerta kun joku ehottelee..


      • sari6975 kirjoitti:

        No sitä sopii miettii...ei oo eka kerta kun joku ehottelee..

        Pillun nuoleminen on kyl kivaa ;) Voisin nuolla vaikka tunnin helposti.


      • kyminpoika1 kirjoitti:

        Pillun nuoleminen on kyl kivaa ;) Voisin nuolla vaikka tunnin helposti.

        No ehottelija ensin...sano mitä tehään...missä tehjään...voishan sen tuntuu mukavalta..


      • sari6975 kirjoitti:

        No ehottelija ensin...sano mitä tehään...missä tehjään...voishan sen tuntuu mukavalta..

        Ihan missä tahansa voitais tehdä. ;) Esim. Autossa voisin hieroa sun rintojasi, sitten imisin nännejäsi, hivuttautuisin hitaasti alaspäin ja alkaisin ahnaasti nuolemaan sun märkää pilluasi. Samalla hieroisin käsillä sun rintoja.


      • kyminpoika1 kirjoitti:

        Ihan missä tahansa voitais tehdä. ;) Esim. Autossa voisin hieroa sun rintojasi, sitten imisin nännejäsi, hivuttautuisin hitaasti alaspäin ja alkaisin ahnaasti nuolemaan sun märkää pilluasi. Samalla hieroisin käsillä sun rintoja.

        Autoassa pystyy vain huosujen alta hieromaan pillua...


    • Anonyymi

      Sari sais liikkuu täällä Etelä-Savossa päin niin sais pippeliä imee rauhassa😁
      Kik MLeppavm67

      • Niinpä kun en asu vielä siellä päin...asun vielä Jyväskylässä....


    • Täällä ois mies vantaalta..saisit itse valita, missä, mitä ja miten sua rakastelisin.. pistä viestiä Kik m67plnjt

    • Anonyymi

      IL 7.7.-24
      TERVEYSUUTISET
      Seksitaudit ovat lisääntyneet jo usean vuoden ajan – Tippuritapausten määrä kasvanut jopa 160 prosenttia
      Viime vuonna vakavia A-streptokokkitapauksia todettiin eniten koko taudin seuranta-aikana, yhteensä 428 tautitapausta.

      Vuonna 2023 THL:n tartuntatautirekisteriin tehtiin noin 231 000 ilmoitusta. Kuvituskuva COLOURBOX
      Anni Teppo
      Tänään klo 17:32
      Vuonna 2023 seksitautien määrä lisääntyi jälleen edellisvuosista. Tapausmäärät ovat olleet kasvussa jo useamman vuoden ajan.

      Raportoitujen tippuritapausten määrä on kasvanut kolmessa vuodessa peräti 160 prosenttia. Vuonna 2021 raportoitiin 509 tippuritapausta ja vuonna 2023 tapauksia oli 1 329.


      Tiedot käyvät ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tartuntatautirekisterin tiedoista.

      Myös klamydiatapaukset ovat jatkaneet tasaista nousuaan. Vuonna 2023 raportoitiin yli 17 500 varmistettua tapausta, ja kasvua on lähes viisi prosenttia kolmen vuoden takaiseen nähden.

      Myös vakavien A-streptokokin aiheuttamien infektioiden määrä kasvoi huomattavasti vuonna 2023, kun koronasta johtuvia rajoitustoimia ei enää ollut. Viime vuonna vakavia A-streptokokkitapauksia todettiin eniten koko taudin seuranta-aikana, yhteensä 428 tautitapausta.

      Lääkärit ja laboratoriot ilmoittavat tartuntatautilöydöksistä THL:n ylläpitämään tartuntatautirekisteriin. Vuonna 2023 rekisteriin tehtiin noin 231 000 ilmoitusta. Näistä lääkärin tekemiä ilmoituksia oli 5 183 ja laboratorioiden ilmoituksia 226 307.

    • Anonyymi

      Itse tykkään nuolla pillua aina ennen yhdyntää. Pääsee itsekin hyvin tunnelmaan ja kiva lopulta työntää kyrpä litimärkään pilluun. Spermat kuitenkin vartalolle tai kasvoille!

      • Voi miten hyvältä kuulostaa ...ja minä taas tykkään otta ennen yhdyntää kyrvän suuhun...otan muuten sitten loppuun asti...ja nielen ne kaikki...kun kyrpä on täysin kova....se sujahtaa helpoti,
        litimärkään...eikun spermat suuhun syvälle nieluun...ei vartalolle eikä kasvpoille


    • On ihanaa, kun saa laueta ensin suuhun ja sitten pilluun. Ihanaa on myös toisinpäin. Kiihottaa, kun nainen imee omista mehuistaan ja spermasta märkää kullia.

      • Mitäs luulet olen joltakulta ottanut suuhun myös spermat


      • sari6975 kirjoitti:

        Mitäs luulet olen joltakulta ottanut suuhun myös spermat

        Ihana nainen 🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Mitäs luulet olen joltakulta ottanut suuhun myös spermat

        Varmaan, niin minäkin vaikka mies olenkin


    • Anonyymi

      Nuolen ensin sun pillua märäksi 69 asennossa ottaa krvän suuhun imeä kiimassa pannaan

      • No joo heheheh


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe