Onko ketään joka haluaa antaa ensin suuhun vasta sitten muualle esim. pilluun?
Suuseksiä eli suuyhdyntä
61
1838
Vastaukset
- Anonyymi
täällä olis
- Anonyymi
Minä teen lähes aina niin, et nuolen ensin orgun naiselleni ja sen jälkeen vasta yhdytään ja naiseni saa toisen joskus kolmannenkin sinä aikana.
Karpek jklOi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...
- Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...
Delaa pirihoro
- Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Oi! Hitsi saanko otta suuhun...koska se on taas minun paras keino saada kiihottunut himokas olo ja saa kaiken...parhaimman lopputuloksen...saat laueta suuhunkin...
Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kylläkin eri kuin toi edellä oleva tuossa mutta no totta kait saat ainakin täältä ihan ensimmäisenä suuhusi... ja saat ensimmäisen satsinkin juurikin suuhusi, kunhan myös nieletkin? ;-)
Toi Myllyjärven muija on narkkarihuora
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa tuhkamuna se vaan ei sulle antanut levität vaan väärää tietoo.
Anonyymi kirjoitti:
Täh en sinne päinkään...oliko muuta selviteltävää poliisin kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
1. Suuyhdyntä loppuun asti paljaalla tietenkin.
2. Pilluyhdyntä paljaalla tietenkin
3. Anaaliyhdyntä paljaalla tienekin
Ja kaikki loppun astisari6975 kirjoitti:
Ja varmasti nielen suuhun yhdyntä sinusta on kyse...pilluun sen jälkeen...määrytyssä järjetyksessä.
Ja kaikki loppun astiHyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen
kameli kirjoitti:
Hyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen
Niin se pitääkin olla...yhdyntä on paljaalla paras ja syvälle vaikka suuhun..
kameli kirjoitti:
Hyvin selkeästi ja suoraan😬 oikein Sari. Olen samaa mieltä. Paljaalla paras ja spermat kuuluu sykkiä naiseen
Kyllä paljaalla ei mitään kodoomeja...
- Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Ja kaikki loppun astiKyllähän tämä Sari vaan kuulostaa aikas kiimaiselta Naiselta kun kaikkea näitä haluaa... ja kaikkia vielä loppuun asti... oikein kunnon siemennystä siis ;-)
Olethan myös oikein kunnon syväkurkkukin kun suuhunkin haluat loppuun asti...? - Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Niin se pitääkin olla...yhdyntä on paljaalla paras ja syvälle vaikka suuhun..
syvälle vaikka suuhun? eli olet oikein kunnon syväkurkku? ;-()
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä en mikään suuhun ottaja..menee syvälle syväkurkku..
sari6975 kirjoitti:
👍 kuumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai nielen ja peppu valmiina putsattu kuinka suurta tulee
- Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Ja kaikki loppun astivois lisätä kullin putsauksen nuolemalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei naisista löydy miehistä ainakin
Anonyymi kirjoitti:
vois lisätä kullin putsauksen nuolemalla
Se hoituisi kyllä parin tunnin sisällä....sit on jo kaupassa käynnin aika..
Anonyymi kirjoitti:
tottakai nielen ja peppu valmiina putsattu kuinka suurta tulee
Aika voimalla
- Anonyymi
vellup60 kirjoitti:
👍 kuumaa
Ok sari
Milloin vain mutta miss olet.
- Anonyymi
Miten Sariin saa yhteyden
Kyllä se aina pitää pillua nuolla sen verran että nainen saa varmasti orkun.
Kaikenlisäksi pillu maistuu hiton hyvälle voisin nuolla sitä vaikka tunninsari6975 kirjoitti:
Saat nuolla pillua kusen vaikka suuhusi jos sitä haluat?
No kyllä kaikki kelpaa
setsuus kirjoitti:
No kyllä kaikki kelpaa
No pissaa vain nimä annan tulla voimaalla niin ettet kerkiä niellä sitä.
sari6975 kirjoitti:
No pissaa vain nimä annan tulla voimaalla niin ettet kerkiä niellä sitä.
Jonka jälkeen pitää pillu nuolla täysin puhtaaksi
setsuus kirjoitti:
Jonka jälkeen pitää pillu nuolla täysin puhtaaksi
Pissasta puhtaaksi vaikka pissa olisi tullutkin voimaalla...
sari6975 kirjoitti:
Pissasta puhtaaksi vaikka pissa olisi tullutkin voimaalla...
Todellakin mikään oo sen parempaa
sari6975 kirjoitti:
Saat nuolla pillua kusen vaikka suuhusi jos sitä haluat?
Onhan se pikkasen vaikeeta kun on vähän ujo vieraalle maihelle antamaan pillua?
sari6975 kirjoitti:
Onhan se pikkasen vaikeeta kun on vähän ujo vieraalle maihelle antamaan pillua?
Kyllä kaikki aina järjestyy ja hoituu😉
- Anonyymi
ensin suihin otto sitte peppu saa saa kyytiä pitkään kokeillut oon
sari6975 kirjoitti:
No sitä sopii miettii...ei oo eka kerta kun joku ehottelee..
Pillun nuoleminen on kyl kivaa ;) Voisin nuolla vaikka tunnin helposti.
kyminpoika1 kirjoitti:
Pillun nuoleminen on kyl kivaa ;) Voisin nuolla vaikka tunnin helposti.
No ehottelija ensin...sano mitä tehään...missä tehjään...voishan sen tuntuu mukavalta..
sari6975 kirjoitti:
No ehottelija ensin...sano mitä tehään...missä tehjään...voishan sen tuntuu mukavalta..
Ihan missä tahansa voitais tehdä. ;) Esim. Autossa voisin hieroa sun rintojasi, sitten imisin nännejäsi, hivuttautuisin hitaasti alaspäin ja alkaisin ahnaasti nuolemaan sun märkää pilluasi. Samalla hieroisin käsillä sun rintoja.
kyminpoika1 kirjoitti:
Ihan missä tahansa voitais tehdä. ;) Esim. Autossa voisin hieroa sun rintojasi, sitten imisin nännejäsi, hivuttautuisin hitaasti alaspäin ja alkaisin ahnaasti nuolemaan sun märkää pilluasi. Samalla hieroisin käsillä sun rintoja.
Autoassa pystyy vain huosujen alta hieromaan pillua...
- Anonyymi
Sari sais liikkuu täällä Etelä-Savossa päin niin sais pippeliä imee rauhassa😁
Kik MLeppavm67 Täällä ois mies vantaalta..saisit itse valita, missä, mitä ja miten sua rakastelisin.. pistä viestiä Kik m67plnjt
- Anonyymi
Itse tykkään nuolla pillua aina ennen yhdyntää. Pääsee itsekin hyvin tunnelmaan ja kiva lopulta työntää kyrpä litimärkään pilluun. Spermat kuitenkin vartalolle tai kasvoille!
Voi miten hyvältä kuulostaa ...ja minä taas tykkään otta ennen yhdyntää kyrvän suuhun...otan muuten sitten loppuun asti...ja nielen ne kaikki...kun kyrpä on täysin kova....se sujahtaa helpoti,
litimärkään...eikun spermat suuhun syvälle nieluun...ei vartalolle eikä kasvpoille
On ihanaa, kun saa laueta ensin suuhun ja sitten pilluun. Ihanaa on myös toisinpäin. Kiihottaa, kun nainen imee omista mehuistaan ja spermasta märkää kullia.
- Anonyymi
sari6975 kirjoitti:
Mitäs luulet olen joltakulta ottanut suuhun myös spermat
Varmaan, niin minäkin vaikka mies olenkin
- Anonyymi
Nuolen ensin sun pillua märäksi 69 asennossa ottaa krvän suuhun imeä kiimassa pannaan
sari6975 kirjoitti:
No joo heheheh
Sari voisitko soittaa mikulle video puhelun runkataan yhdessä? ;))
- Anonyymi
Minä voin Sari sinulle antaa.
- Anonyymi
Tykkäisin nuolla pilluu mutta kun kulli ei toimi niin ei innostuneisuutta herätä naisissa.
Kik MLeppavm67
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984