Rakennettiin 10 miljoonaa maksanut uusi YLE-studio ja uusittiin tekniikka.
Samalla katosivat uutisista tekstitykset ja ääni tulee myöhässä, huulet liikkuu mutta mitään ei kuulu.
Hyvähän se on rahaa kylvää secundaan kun ne rahat ensin pakolla YLE-verona kansalta otetaan.
Annahan palautetta YLE:lle niin heidän tekniikassaan ei kuulemma ole vikaa, vaan vika onkin minun uudessa televisiossani.
Mutta mistäs kummasta se uutistenlukija Löppönen sitten tietää pahoitella tekstityksen puuttumista minun televisiossani...?
Ei ole hintansa väärti laitos tuo YLE, miksi tuollaista pidetään yllä kansalta kerätyllä pakkoverolla?
10 miljoonalla uutta YLE-tekniikkaa
23
289
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtaisitko se putkiTV uuteen.
- Anonyymi
Ihan hyvä ehdotus ja kannatettava ajatus. Voi tietysti olla niinkin että nykytelevisioiden asetukset on liian monimutkaiset joillekin henkilöille.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitykset-ylen-kanavilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä ehdotus ja kannatettava ajatus. Voi tietysti olla niinkin että nykytelevisioiden asetukset on liian monimutkaiset joillekin henkilöille.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitykset-ylen-kanavillaJos vika on minun televisiossani, niin miksi sitten YLEn uutistenlukija pahoittelee tekstin puuttumista?
Osaan muuten käyttää uutta televisiotani varmasti paremmin kuin YLEn operaattorit näemmä omaa tekniikkaansa.
Ihan turha tulla tuollaisen paskalaitoksen minulle käyttöohjeita opettamaan.
- Anonyymi
Ylen uudistus on pelkkää höpöä. Katsoin pitkästä aikaa ohjelmatarjontaa ja sammutin samantien. YLE tarvitsee osaajia ja nykyiset puistoosastolle kerää roskia.
- Anonyymi
Siinäs näette: ei 10 miljoonaa riitä ihan kaikkeen. Tuplatkaa summa ni johan pelittää.
- Anonyymi
Ai tänne joensuuhunko?jos ei rakennettu joensuuhun niin kipaiseppa jatkossa kirjoittamaan se viestisi asianmukaisen otsakkeen alle vaikka suomu24 yhteiskunta...
- Anonyymi
YLE TV2 monta päivää pelkkää potkupallia, prkle! Oletteko nyt niin stnan vissejä että kaikki yleveron maksajat haluavat sitä potkupallia katsella? Muilta kanaviltakin tulee silkkaa sontaa, pl. eilen teemalla alkanut ruotsin historia-sarja...
- Anonyymi
Ostavat siellä kalliita laitteita eivät osaa edes hyödyntää niitä
- Anonyymi
10 000 000 euroa poltettu, niin onhan se ylelle kovin epämiellyttävää tunnustaa ettei tämä vaan toimi. Mukavampi laittaa syy asiakkaan vastaanottimen piikkiin, josta muuten kaikki muut kanavat tekstityksineen ja äänineen näkyy ja kuuluu erinomaisesti. Mikä ylen kanavista tekee niin erikoislaatuisia että niitä varten pitäisi olla eri televisio?
- Anonyymi
Eipä näy toimivan suomi24:kaan kun ei viestit päivity. Vika on varmaan minun tietokoneessani... 🤔
- Anonyymi
Minulle tulee ilmeisestikin niin Ylen, kuin muidenkin tv-kanavien lähetykset jotain toista kautta kuin muutamille tämän palstan käyttäjille, sillä ongelmia ei ole ollut.
Samoin on tämän foorumin toiminnan suhteen, eli mitään murheita ei ole ollut. Varmaankin Elisa-yhtiö on rakentanut käyttööni ihan ikioman ja yksityisen linkin eli suoran yhteyden S24 kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tulee ilmeisestikin niin Ylen, kuin muidenkin tv-kanavien lähetykset jotain toista kautta kuin muutamille tämän palstan käyttäjille, sillä ongelmia ei ole ollut.
Samoin on tämän foorumin toiminnan suhteen, eli mitään murheita ei ole ollut. Varmaankin Elisa-yhtiö on rakentanut käyttööni ihan ikioman ja yksityisen linkin eli suoran yhteyden S24 kanssa.Nyt kyllä pitää pahoitella ja pyytää sinulta anteeksi.
Onhan se toki totta että jos sinulla ei ole ongelmia palveluiden kanssa, niin eihän niitä silloin voi olla kellään muullakaan.
Anteeksi paljon ja kiitos. Anteeksi.
- Anonyymi
Tekstitys voi puuttua ajoittain ohjelmista muutenkin, kuin että vika olisi asetuksissa.
Sellaista tekniikkaa ei ole vielä keksitty, eikä lähivuosina keksitä, mikä toimisi kaikissa tilanteissa suunnitellusti. Turha on muutenkin valittaa ongelmista tällä, tai muillakaan S24-palstoilla, vaan ottaa yhteyttä sinne missä mahdollinen ongelma on. https://yle.fi/aihe/yleisradio/ylen-yhteystiedot
Yle vastaa: Tekstitysongelmat johtuvat usein vastaanottimen asetuksista
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/06/10/yle-vastaa-tekstitysongelmat-johtuvat-usein-vastaanottimen-asetuksista- Anonyymi
Yhteyttä on otettu, mutta vika on kuulemma vastaanottimessani.
Kuitenkin saman illan uutisissa Petteri Löppönen naureskellen pahoitteli tekstityksen puuttumista ongelmia äänensiirrossa ja sanoi vielä että uusi tekniikka on näköjään aina uutta...
Ilmeisesti täällä viisastelijat eivät paljon edes katso YLEn kanavia ja vielä vähemmän uutisia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyttä on otettu, mutta vika on kuulemma vastaanottimessani.
Kuitenkin saman illan uutisissa Petteri Löppönen naureskellen pahoitteli tekstityksen puuttumista ongelmia äänensiirrossa ja sanoi vielä että uusi tekniikka on näköjään aina uutta...
Ilmeisesti täällä viisastelijat eivät paljon edes katso YLEn kanavia ja vielä vähemmän uutisia..."Tekstitys voi puuttua ajoittain ohjelmista muutenkin, kuin että vika olisi asetuksissa.
Sellaista tekniikkaa ei ole vielä keksitty, eikä lähivuosina keksitä, mikä toimisi kaikissa tilanteissa suunnitellusti."
Eräille näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää lukemaansa, joten ränkyttäkää aivan vapaasti ihan niin kauan ja niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Minulla ei ole ollut ongelmia minkään tv-kanavan näkyvyyden suhteen ja tuskin tulee olemaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tekstitys voi puuttua ajoittain ohjelmista muutenkin, kuin että vika olisi asetuksissa.
Sellaista tekniikkaa ei ole vielä keksitty, eikä lähivuosina keksitä, mikä toimisi kaikissa tilanteissa suunnitellusti."
Eräille näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää lukemaansa, joten ränkyttäkää aivan vapaasti ihan niin kauan ja niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Minulla ei ole ollut ongelmia minkään tv-kanavan näkyvyyden suhteen ja tuskin tulee olemaankaan.Ei näkyvyydestä ole kukaan puhunutkaan, kyllä kanavat näkyy, myös ylen. Mutta tekstityksessä ja äänen ajoituksessa on ylellä ollut muita kanavia enemmän ongelmia.
Miksi yle on joillekin kovin arka aihe, onko taustalla jotakin poliittista?
- Anonyymi
Hyviä ovat lähetykset ja rehellisiä. Ja jos toisenlaisia "uutisia" haluaa voi seurata naapurimaan uutisia...
- Anonyymi
No voi jmalta pahvipäät! Jos telkkarissa kuuluttaja pahoittelee tekstityksen puuttumista niin onkohan se vika silloin vastaanottajan telkkarissa, onkohan?
Hlvtin besservisserit! - Anonyymi
Voisiko joku selittää miksi yhtä mediaa pitää rahoittaa veroperusteisesti?
Mitä erityistä yleisradiossa on muuta kuin että se lähettää urheilua ja euroviisut?
Mielestäni yleisradio rahoituksineen on melkoinen kummajainen ja tuleekin mieleen valtion "virallinen media", jollaista mm. itänaapurissa kreml hallinnoi.- Anonyymi
Yle on EU:n ja Suomen nykyisen emämaan punavihreä äänitorvi.
- Anonyymi
YLE maksukortin taakse, maksakoot ketkä katsovatkin.
- Anonyymi
onneksi on yle,
juntit voi katsella mainosrahoitteisia,
paiseiden poksautus tarinoita kerran haluavat...- Anonyymi
Juuuu....
Ihan kremlin tasosii
uutisii sieltä tulloo.
Männä lauantainahi ylen uutisissa
vakavalla nuamalla väitti toimittaja
jotta antti kaikkonen on puolustusministeri.
Nyt jo tänäpänä torstain uutisissa korjasivat...
Laatukasta ja noppeeta on,
vaikka eepä se iänen ja tekstin puute haittoo,
jos uutisettii on nuin korkeelaatusii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346