Miekka väistyy Daavidin suvusta

Se tuli silloin Daavidin huoruuden takia, niinkuin Raamatussa sanotaan. Nyt se on väistymässä, niin on minulle ilmoitettu Taivaasta. Mainittakoon, että Daavidin suku on laaja.

11

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2. Sam. 12:10

0 Niinpä miekka ei tule milloinkaan väistymään suvustasi, koska olet halveksinut minua ja ottanut vaimoksesi heettiläisen Urian vaimon

• Anonyymi

Hourulassa mielikuvitus synnyttää vääriä mietteitä

• Anonyymi

ÄLÄ SANO AINA VASTAAN :D

ME<3

• Anonyymi

Onko se hyvä asia? Eikö silloin pyhät jää ilman suojaa ja 10 päinen Ravana hirviö tuhoaa kaikki löytämänsä pyhät niin kuin Ramajana eeppos kertoo.

Tuhotyönsä se tekee salassa. Mulla kävi pieni fiba kun näin kuvissa Juudan heimon jäseniä olevan usein huippumiesten henkivartijoina. Kun ajattelin että mitä jos he kääntyy vastustamaan isäntiään nyt kun Mahdi on tulossa. Mahdi nimittäin tekee antikristuksesta selvää ja myös maailman jumalattomista johtajista. Niin silloin Dan heimo otti ajatukseni liian vakavasti ja syttyi kahakka ja sota Dania vastaan.

On hieman kärhämää ollut Danin ja Juudan välillä siitä alkaen.

Juudan miekan väistyminen? Tuoko se hyvää vai pahaa? Intia on kertonut edeltäkäsin KAIKKI PYHÄT MURHATAAN.

Se ei ole kivaa.

• Anonyymi

Tänä aamuna kello 06.09 taivaalle ilmestyi sateenkaari, jonka toinen pää oli meidän talon kohdalla. Saman aikaisesti Jeesus maistoi viinipuun antia Taivaassa Daavidin kanssa.

TÄMÄ ON LOPUN AJAN TAPAHTUMIA..

ONEGAS-00

• Anonyymi

Lisään vielä, että Taivaalla näkyi teksti DAAVIDIN LIITTO.

ONEGAS-00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONEGAS-00

Nyt pitäisi Vihan ajan väistyä, väkivallan loppua.

ONEGAS-00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONEGAS-00

Sateenkaari loisti punaisena ja mooses hyppi iloisena ja sytytti taskulampun joka heijastu meidän ruokapöytään

• Anonyymi

Mikä seko tämä aloittaja on, kaikki jutut samanlaista ropaskaa !!

• Anonyymi

joo samaa mieltä

• Anonyymi

Tuomas sanoi : Opettaja en pysty sanoin kuvaamaan millainen olet. Jeesus vastasi Tuomaalle: En minä ole sinun opettajasi. Olet juonut poreilevasta lähteestä, jonka minä olen mitannut, ja juopunut siitä.

Tuomaan evankeliumi 13

Tiukkapipoinen Totuus sanoo: Minä en syö pääsiäisateriaa enkä juo viinipuun antia ennen kuin se saa täyttymyksensä Jumalan Valtakunnassa.

I Joh. kirjeen mukaan tärkein Totuus on tunnustaa että on syntiä tehnyt. Silloin Totuus ja Sana pysyvät siinä henkilössä. Totuus sinänsä on vasta kuudenneksi tärkein teema raamatussa.

Onko tiukkapipoinen Totuus tekopyhyyttä. Pelkoa. Ja muuta vai onko se Jumalan aitoa rakastamista? Joka tapauksessa se on vasta kuudenneksi tärkein teema raamatussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe