Jos molemmat tykkää

Anonyymi-ap

niin miksi se on niin vaikea sanoa suoraan? Kumpikaan ei pysty, vaikka tunteita on. Onko jotenkin helpompi ilmaista se ympäripyöreästi? Ja meneekö viesti siten edes perille?

33

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin tykkään hänestä ja paljon…

    • Anonyymi

      KUN molemmat tykkää.

      • Anonyymi

        Mistä sä tiedät mukamas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät mukamas?

        Silmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmistä.

        Millon viimeks näit ne. Minkä väriset ne muuten oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon viimeks näit ne. Minkä väriset ne muuten oli?

        Noin kuukausi sitten. En ole kyllä yhtään varma minkä väriset hänen silmänsä ovat, niissä taitaa olla montaa eri väriä.


    • Anonyymi

      Ilmaisin niin suoraan kuin pystyin. Sama vaikka kiviseinälle olisin ilmaissut. Yhtä paljon lämpöä tuli takaisin. 💔

      • Anonyymi

        Kerro tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tästä?

        Ei, se jääköön hänen ja minun väliseksi asiaksi.


    • Anonyymi

      Mitä ehdotat?

      • Anonyymi

        Tapaaminen vahingossa vain.. mutta miten siinä niin kävisi ja milloin


    • Anonyymi

      Tykkään niin paljon. Ei mitään rajaa.

    • Anonyymi

      No sinä tykkäät se on selvä etkä sitä voi sanoa ja syyn tiedät siihen itse!

    • Anonyymi

      Oon kuitenkin yrittänyt ilmaista sitä, mutta säkin saat tehdä oman osuutesi.

    • Anonyymi

      Epävarmuus toisen tunteista, joka pahentaa ujostelua....

      • Anonyymi

        Se on tarttuvaa..


    • Anonyymi

      Niin se auttaisi, jos ehtisit nähdä minua. Viestisi ovat täynnä välittämistä, mutta kaipaisin kovasti sitä, että voisin taas haroa hellästi hiuksiasi sormillani, kävellä kanssasi kaupungilla, katsoa ujosti silmiisi kahvilassa, tuntea tuoksusi saunassa, maata alasti kanssasi sängylläni jutellen ja tuntien syvää välittämistä sinua kohtaan.
      Ehkä pelkäät tunteita tai et vain halua mitään. Ehkä sinulle jo joku toinen. En voi tietää. Ikävöin sinua. Odotan taas kauniita viestejäsi.

    • Anonyymi

      J naisesta tykkään, edelleen, eikä se muuksi muutu. 🤗😘

      • Anonyymi

        Minäkin sinusta 🤗😘 eikä se muuksi muutu ❤


    • Anonyymi

      Pelkään, että jos kirjoitan, jopa neutraalin viestin, ja olen väärässä hänen tunteistaan, hän valittaa minusta johdolle...Naiselta.

      • Anonyymi

        Never 🙂


      • Anonyymi

        No en todellakaan valita. Tiedät sen. Mä rakastan sua. Oot niin uskomattoman kaunis niin epäilen että tykkäätkö edes minusta. Sen takia pelottaa lähestyä sua. Kyllä mä aistin, että sä nainen huomasit et mä tykkään susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Never 🙂

        I really think of it, for me it’s strange ofc (that man could even do this), but who knows 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan valita. Tiedät sen. Mä rakastan sua. Oot niin uskomattoman kaunis niin epäilen että tykkäätkö edes minusta. Sen takia pelottaa lähestyä sua. Kyllä mä aistin, että sä nainen huomasit et mä tykkään susta.

        Kiitos sulle, mies 😌
        En ole vielä varma, jos huomasin oikein… sä et näytä tunteitaan selvästi…


    • Anonyymi

      Kaksi pakan sekoittajaa kun koittaa päästä yhteiselle reitille.. Ei helpoin tie mutta taatusti huomiota herättävä

      • Anonyymi

        No mut miten ikinä näistä kahdesta muuta voisi odottaakaan... ei sit mitenkään


    • Anonyymi

      Tulisit jotenkin vastaan.

      • Anonyymi

        Tulen kyllä


    • Anonyymi

      Voin huonosti ja olen melko syrjäytynyt. Ei ole oikein sellainen fiilis, että joku olisi tähän elämääni tunkemassa. Mulla on ihan hiisin kauan aikaa siitäkin, kun olen jossain läheisemmässä kanssakäymisessä ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Useimmiten tunnen itseni väsyneeksi, ennemmin kuin seksikkääksi. Ai niin, mut eihän tuo aloitus mulle ollutkaan.

    • Anonyymi

      Harvoin nähdään.

    • Anonyymi

      Kyllä se pitäisi vähemmälläkin mennä perille,ellei ihan vajakki ole.

    • Anonyymi

      Koska toinen ei tiedä että toinen tykkää. Yksikään täällä kirjoitteleva ei tiedä sitä varmaksi. Jos tietäisi niin palsta olisi turha.

    • Anonyymi

      Ehkä oot yrittänyt viestiä, mutta ootko myös joskus yrittänyt piilotella asiaa? En voi uskoa todeksi, vaikka joku voisi sanoa, että merkkejä kiinnostuksesta on pilvin pimein. Sinähän et juuri keneenkään ihastu? 😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      145
      2974
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      158
      2117
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      477
      2096
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      126
      1976
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      23
      997
    6. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      59
      981
    7. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      78
      928
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      83
      913
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      159
      845
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      21
      834
    Aihe