Eversti Baud (Sveitsi): Ukrainan tilanne toivoton, lännen aseet pahentavat sitä

Anonyymi-ap

44

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsos nyt trolli. On olemassa joka maassa aina kahdenlaisia mielipiteitä. Ja toisissa on faktaa ja toisissa ei. . Jotenkin ne lännen aseet ovat auttaneet vai mitä? Sehän on faktaa. Ja lisää tulee koko ajan ja teidän örkkejä lahdattu ja lisäämenee 1200pv. Vauhtia
      Tankkeja keskimäärin 34 kpl päivässä muuta kamaa ja paljon. Ja Lännestä tulee lisää kamma koko ajan. Tehtaat pääsemässä vauhtiin. Ukrainan omatunto noussut. Teillä on loppumassa koska pitää hattukourassa hakea Kimiltä apua. Ekonomia menossa kivikaudelle. Ok kokonais kansantuote noussut. Mutta vain sotatuotannon takia. Mutta asevienti - Rosoboron Export- menettänyt 85% myynnistä ulkomaille. . Ja kun kaikki on valjastettu ROSTEC illemmalla elikkä muutuotanto venäläisillä kärsinyt. Rakennusalan lasku on jo 90% ja autoja ei valmisteta... infrapuoli kusessa..vesiputket paskaputket...ei korjattu vuosiin..korjausvelkaa suunnaton. Öljytulot menossa ales. Myydään nyt -40% alennuksella. Gasprom venäjän suurin yljyyhtiö - 82 miljardia $ MINUKSELLA kun öljytulot ei peitä kustanuxia. Ja öljyteollisuuden korjaus ja huollot on kusessa.. ei osia ja huoltoihin. Ja kerosiinia pula eli lentobensa. Venäläinen sisämaanliikenne toimii 15% kapisiteetilla. Kerosiinia ei riitä sota vie miltei kaiken. Ja koneisiin ei ole osia. Kaasu vienti on tappiollista. Kiina ostaa sen -60% alenuxella. Ja kaasuputki kiinan ei toteudu koska venäläinen sen pitäisi maxaa... autoihin ollaan vain 72 oktaaniseen bensaan palaamassa koska öljyteollisuuden vaikeudet jatkuvat ei pystytä rafinoimaa 92.. 95 oktaanisia. Dieseliä on myös huonolaatusta. Polttoöljyn radiointi myös vaikeuxissa. Ainoa tulo on raaka öljy- 40% alta LME . Russnanon ulkomaanvienti eli export on 100% loppunut. Hiljaa Mutta varmasti ovat vaikeat ajat esillä. Keskuspankki tuki rublaa ja Sehän vahvistui keväällä 90/ 1$ eilen 250rublaa/ 1$ Rublan alamäki on nyt alkanut. Kestää nyt aikansa ennekuin se uutinen saapuu Suomeen. Että silleen.. ai joo ensitalvi tulee olemaan vaikeata. Putkistot. Eikä ole lämmintä vettä asunnoissa ja lämpöä. Sekä vilja ym.sadot ovat nyt jo 65% tuhoutuneet. Joudutaan tuottama ruokaa kansalle. Jamillä valuutalla?? Ja mistä??

      • Anonyymi

        Näin kirjoittaa henkilö, joka kommentoi tunteella.
        Siihen kuuluu
        A) muiden haukkuminen
        B) ei lukea faktoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoittaa henkilö, joka kommentoi tunteella.
        Siihen kuuluu
        A) muiden haukkuminen
        B) ei lukea faktoja

        Juuri noin. UKRAINA ON HÄVINNYT JO.


      • Miljoonan kuolema on statistiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. UKRAINA ON HÄVINNYT JO.

        I hävinnyt jo??? Kuinkas ne 22min sitten Harkovan aluella tuhosivat 1 kpl ohjusaeman ja 3 BMR-3 ja 2 T-72 tankkia ja örkkejä. Eikä lehdissä ym lue missään,että UKRAINA HÄVISI SODAN. Kerroppas nyt miten ja milloin UKraina hävisi sodan ja antautuiko?? tulitauko?? Vetäytyminen.... He trolli. Kusetus ei onnistu...OLet vain tyhmä ressukka joka kirjoittelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. UKRAINA ON HÄVINNYT JO.

        Ei ole. venäjä häviää sodan syksyyn mennessä ja vetäytyy Ukrainasta palauttaen maat takaisin.


      • Anonyymi

        "... ulkomaanvienti eli export on 100% loppunut."

        Vienti Venäjältä kasvoi 5 prosenttia vuodentakaisesta 33,2 miljardiin dollariin huhtikuussa 2024 31,6 miljardista dollarista öljyn ja kaasun korkeampien hintojen ansiosta.


      • Vakaamies
        Anonyymi kirjoitti:

        "... ulkomaanvienti eli export on 100% loppunut."

        Vienti Venäjältä kasvoi 5 prosenttia vuodentakaisesta 33,2 miljardiin dollariin huhtikuussa 2024 31,6 miljardista dollarista öljyn ja kaasun korkeampien hintojen ansiosta.

        Tuolla ei kateta edes Gazpromin ja muiden firmojen tappioita.


    • Anonyymi

      Ukraina ei saa edes sääliä Puolueettomien maiden asevoimien huippu ammattilaisilta.

    • Anonyymi

      Et sitten ketään luotettavaa lähdettä löytänyt?

    • Anonyymi

      Ukrainan nuoret pakenevat maasta.

      Ukrainan heikkoon sodanjohtoon ei luoteta. Heikko sotamenestys ei saa kansalta luottamusta.

      • Anonyymi

        Teiltä paennut ulkomaille 700 000 paennut ja antautunut noin 8000.. osa tuhonnut tankit ym mukanaan. Katso UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten örkit antautuu


      • Anonyymi

        Ei taho saaha armeijaa kassaan kun sotakoulutukseen halukkaita ei nnää ole.

        ZelensKYYlle ei sotimine maistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taho saaha armeijaa kassaan kun sotakoulutukseen halukkaita ei nnää ole.

        ZelensKYYlle ei sotimine maistu?

        ” ZelensKYYlle ei sotimine maistu?”

        Maistuuko Putlerille? Ei hän EDES tee rintamavierailuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” ZelensKYYlle ei sotimine maistu?”

        Maistuuko Putlerille? Ei hän EDES tee rintamavierailuja!

        Kaksoisolento kävi viime vuonna Mariupolissa ajelulla.


      • Anonyymi

        FAKTA!


    • Anonyymi

      Juuri nyt% 3kpk T72 tankkia tuhottu tänään näet tämän UKRAINA WAR YOUTUBE

      • Anonyymi

        Mutta lähteesi on edelleen vain epäluotettava propaganda UKRAINA WAR YOUTUBE ämyri.

        Yritä nyt löytää joku ihan oikea uutis kanava.


    • Anonyymi

      Baudilla ei ole käskyvaltaa Ukrainassa.
      Eikä muuallakaan.

      • Aika vähän omassakin maassaan, kun on vain översti.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Aika vähän omassakin maassaan, kun on vain översti.

        Baudilla ei ole käskyvaltaa Ukrainassa. Eikä tarvitsekaan.

        Baud on eräänlainen Sveitsin "STEINER".


        Oletko muuten jo huomannut että Ukraina kaatuu Bidenin tahtiin?

        Kepeät molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baudilla ei ole käskyvaltaa Ukrainassa. Eikä tarvitsekaan.

        Baud on eräänlainen Sveitsin "STEINER".


        Oletko muuten jo huomannut että Ukraina kaatuu Bidenin tahtiin?

        Kepeät molemmille.

        Ukraina on torjunut Venäjää kaksi vuotta.
        Paljolti Bidenin ansiosta.
        Oletko huomannut?


    • Anonyymi

      venäjä häviää sodan syksyyn mennessä ja vetäytyy Ukrainasta

    • Anonyymi

      "juuri noin. UKRAINA ON HÄVINNYT JO."

      Odotetaanko vielä pari päivää vai joko tänä iltana häviää???

      Mikä kalenteri muuten teillä tiltuilla on?

    • Anonyymi

      Suomen median taso on oksettava.
      Iltapaskat suoltavat joka päivä täyttä sitä itseään.

    • Anonyymi

      Baud tietää ka hyvin artikuloi väitteensä. Hän on kirjoittanut ainakin kaksi kirjaa tästä sodasta jo.

      • Selittääkö miksi venäläiset rahtaavat yhä vanhempaa kalustoa rintamalle ja Putin käy kerjuulla Koreassa?


    • Jos niistä ei ole mitään hyötyä niin miksi venäjän hyökkäys Harkovassa tyssäsi ja tiltut sekä venäläiset rääkyvät ydinsodasta jos Ukrainalle annetaan lisää aseita?

      • Anonyymi

        Harkovassa Ukraainalaisia kulutetaan nyt ja ajetaan siitten ukrot nälkiintyneinä ja kuivuneina länteen.


    • Anonyymi

      Nato Tiltu ehdottelee jo rauhanneuvotteluja pidettäväksi Puolueettomassa Älannissa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe