Onko välillämme tunteiden telepatiaa

Anonyymi-ap

Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi hyvä saada tietää, että voisi säilyttää järkensä.

43

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä ja välillä tulee sellainen tunne että on pakko laittaa silmät kiinni ja fiilistellä.

    • Anonyymi

      Mitä nopeammin pääset yli, sen parempi itsellesi. Puhut aivan hölmöjä.

      • Anonyymi

        Niin puhun.


    • Anonyymi

      Niin.. Hymyn sait huulilleni ... Sitä tämä on. Helppoa ja hyvää oikealta tuntuvaa välittämistä joka kestää … Tunnut niin turvalliselta ihmiseltä tämä on hullua

    • Anonyymi

      Ei täällä ainakaan tunnu mitään. En osaa uskoa telepatioihin.

    • Anonyymi

      Kerrohan sinä itse oma ajatuksesi siitä, mitä tämä on? Sitä paitsi itse olet parempi sanoitusten kanssa...

      • Anonyymi

        Kertooks miehet naistenkin puolesta sit jutut ja systeemit paremmin naisena esiintyvä äijä?


    • Anonyymi

      TAAS tällainen aloitus. Ei hyvää päivää.

      • Anonyymi

        Joku pariskunta taas keskustelee palstan välityksellä.No tuohan sekin jännitystä elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku pariskunta taas keskustelee palstan välityksellä.No tuohan sekin jännitystä elämään

        Mihinkäs sinä tätä palstaa käytät, muiden kirjoitusten arvostelemiseen näköjään!!
        Keksi parempaa tekemistä jos häiritsee muiden jutut, äläkä vingu huomiota kerjäten ja viisasta teeskennellen. Sitä sinä että nimittäin ole!


    • Anonyymi

      Ei ole. Emme edes voi jutella :)

    • Anonyymi

      Ootan mää kaivan korvaa, vaikkupallo, eilen tuli laatta, selvästi.

    • Anonyymi

      Pysyhän sinä jännityksessä vaa ja lepo

    • Anonyymi

      On se totta ,enkä tiedä itsekään miksi se on niin...jotain hullua yhteyttä,ollaanko sitten samalla levelillä näissä jutuissa? että on tämä yhteys? Joten ei tarvitse hakeutua Muumilaakson asiakkaaksi ,vaan hyväksyä sitten tämä asian tila ja nauttia kyydistä ..näinä viimeisinä aikoina .. ajattele kaikille ei suoda tätä rakkautta.ja yhteyttä.Se nyt vaan sattui juuri meidän kohdalle ...ehkä tarvitsemme tätä tietyistä syistä sinä minua ja minä sinua.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Ainakin minä tarvitsen häneltä nyt hyväksyntää. En voi muuten hyvin.

        Ehkä hänkin tarvitsee hellyyttä ja kokemusta siitä, että on täysin kelvollinen ja hyvin haluttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Ainakin minä tarvitsen häneltä nyt hyväksyntää. En voi muuten hyvin.

        Ehkä hänkin tarvitsee hellyyttä ja kokemusta siitä, että on täysin kelvollinen ja hyvin haluttu.

        Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas

        taisitko vain minua ..


      • Anonyymi

        Kyllä❤️


      • Anonyymi

        Nyt tässä on kiteytetty ainakin oma tunne-elämäni.
        Nautitaan kyydistä, pidetään huoli toisistamme, sitten olemme vahvoilla näinä vaikeina aikoina.
        En tiedä ketään muuta kenelle olisi tällainen suotu, olemme siis hyvin onnekkaita.

        Tiedän että pidät minusta kovin paljon kuten minäkin sinusta.
        Se upea tunne kun näen sinun hymyilevän, se on parasta.
        Silloin tiedän että sinulla on hyvä olla, niin on minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Ainakin minä tarvitsen häneltä nyt hyväksyntää. En voi muuten hyvin.

        Ehkä hänkin tarvitsee hellyyttä ja kokemusta siitä, että on täysin kelvollinen ja hyvin haluttu.

        En tiedä tarkoititko sen niin, mutta "täysin kelvollinen ja hyvin haluttu" kuulostaa todella alentavalta. Ikään kuin hän olisi täysin epähaluttava ja kelvoton ihminen, jota kukaan ei huoli ja tekisit hänelle jonkin suurenkin palveluksen huolimalla hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Ainakin minä tarvitsen häneltä nyt hyväksyntää. En voi muuten hyvin.

        Ehkä hänkin tarvitsee hellyyttä ja kokemusta siitä, että on täysin kelvollinen ja hyvin haluttu.

        Juuri näin.. Sinä nostit itsetuntoani ja itsearvostustani ihan tosi paljon ja opin luottamaan itseeni enemmän. Siitä olen sinulle ikuisesti kiitollinen! Ja siksi sinulla on nyt aina paikka sydämessäni :) Tuot hymyn kasvoilleni aina silloin harvoin kun näemme ja olo tuntuu hyvältä ja hyväksytyltä lähelläsi <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tarkoititko sen niin, mutta "täysin kelvollinen ja hyvin haluttu" kuulostaa todella alentavalta. Ikään kuin hän olisi täysin epähaluttava ja kelvoton ihminen, jota kukaan ei huoli ja tekisit hänelle jonkin suurenkin palveluksen huolimalla hänet.

        Riippuu täysin lukijasta. Minä en lukenut tuota negatiivisesti ollenkaan. Johtuu varmaan siitä, että koen olevani täysin epähaluttava ja kelvoton, joten tuossa ei ollut mitään alentavaa omasta näkökulmasta.


    • Anonyymi

      Se on vahva intuitiosi, joka veisi sinua kohti häntä, ellei hylkäämisen tunnelukko olisi estämässä teidän oikeaa kohtaamista.

      • Anonyymi

        Juuri näin, tunnelukko tismalleen


    • Anonyymi

      Tunnen myös samoin, vaikka nyt ei hetkeen lomien takia nähdäkkään niin laukkaat ajatuksissa yhtenään 😉 voi kyllä, minäkin välitän sinusta, ihan liikaa. Vaikka en saisi…

    • Anonyymi

      Silti olet palstalla etkä minun kanssa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla.

    • Anonyymi

      Kyllä minä uskon että välillämme on juuri jotain tunteiden telepatiaa.. :) Et ole menettämässä järkeäsi <3 Meistä ei nyt ainakaan tällä hetkellä voi tulla mitään sen enempää, mutta silti koen erittäin vahvasti, että tutustumisellamme oli jokin syvempi tarkoitus. Tulit elämääni juuri oikealla hetkellä, teit tietämättäsi minusta ihmisenä ja elämästäni monin tavoin paremman <3 =)

      • Anonyymi

        Uskon itsekin, että sinulle tapahtui hyviä asioita, vaikka välillämme ei. Olet nyt oikealla paikalla paitsi että kaipaan sinua enemmän kuin kestän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon itsekin, että sinulle tapahtui hyviä asioita, vaikka välillämme ei. Olet nyt oikealla paikalla paitsi että kaipaan sinua enemmän kuin kestän.

        Olet ihana :) ..en osaa sinulle nyt oikein mitään muuta sanoa <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana :) ..en osaa sinulle nyt oikein mitään muuta sanoa <3

        Itse olen kutsunut naista ihanaksi ihan hänen kuultensa. Ja hän ON ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon itsekin, että sinulle tapahtui hyviä asioita, vaikka välillämme ei. Olet nyt oikealla paikalla paitsi että kaipaan sinua enemmän kuin kestän.

        Voi kuule, täällä toinen samanlainen siis kaipaa naista


      • Anonyymi

        Joo ja minun elämästä teitte siinä samalla HELVETTIÄ.


    • Anonyymi

      En usko. Luulen ettei kukaan tiedä mitä mä ajatelen tai tunnen.

      • Anonyymi

        Lätikuti lällää..ihmeellistä matkaa..ja pensaissa lukko..heh heh..joko minä rupsautan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lätikuti lällää..ihmeellistä matkaa..ja pensaissa lukko..heh heh..joko minä rupsautan?

        Mikä lukko? Älä juo enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lätikuti lällää..ihmeellistä matkaa..ja pensaissa lukko..heh heh..joko minä rupsautan?

        Semmosia ajatuksia … -sivusta


    • Anonyymi

      Meidän välillä on poikkeuksellinen suhde.

      • Anonyymi

        On kyllä ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      😙😊🥴

    • Anonyymi

      Valitsetko sinä ap itsellesi sopivan vastauksen täältä mielikuvitusmaasta.

    • Anonyymi

      Sivusta
      Aika ja paikka menetti merkityksensä hetkeksi. Joskus voi olla, että myöhemmin vasta huomaa mitä siinä oiken tapahtui. Jää miettimään ihmistä, joka tällä tavalla kosketti.
      Usein tapaamme sielunkumppanimme epätavallisissa olosuhteissa. Juuri silloin kun sitä vähiten odotamme. Näin oon kuullu mutta olikohan niin.

      • Anonyymi

        2:39
        Komppaan kirjoittamaasi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3020
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2257
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      478
      2122
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2024
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1017
    6. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      61
      1017
    7. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      951
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      84
      938
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      174
      895
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      845
    Aihe