Älä levitä lehtitietoo tänne ,koska osataan lukea päivän lehdet !

Anonyymi-ap

Älä levitä lehtitietoo tänne ,koska osataan lukea päivän lehdet !

36

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä levitä lehtitietoo tänne ,koska osataan lukea päivän lehdet !

    • Anonyymi

      Kaikki eivät jokaista lehteä tai jokaista uutista ennätä lukemaan. Mielenkiintoisista jutuista voi vinkata.

      • Anonyymi

        Tampereellako näitä juttuja ?Muistakaa vastuu kirjoituksista näitä lukee lapsetkin...


    • Anonyymi

      Tytti Tuppurainen ottanut Jumalan Roolin , Onko tytti inkvisaattori Korkein oikeus



      Eikö tämä ole ajo jahti tytti ottanut oikeuden ajaa syytöntä jota ei le oikeudessa tuomittu kuin jeesusta ajais Ristille tytti tuo saatanan lähettiläs irstauden ja haurauden perikuva puna huulineen suoltaa suustaa ennen näkemättömiä syytöksiä syyttömälle ..Eikö tästä voisi nostaa syytteet ajojahdista tytin on todistettava oikeudessa nämä hänen syytöksensä , ja Millä OIKEUDELLA TYTTI UHKAILEE MUITA IHMISIÄ PELOTTELEE ETTÄ EI SAA OLLA ERI MIELTÄ ,, muuten olette rikollisia samalaisia tämähän on täysin vastoin demokratiaa ..tytti on saatettava oikeudelliseen vastuuseenn RIKOS ON TYTIN AJO JAHTI JA UHKAILU MUITA IHMISIÄ KOHTAA ,

      SDP OTTANUT JUMALAN JA OIKEUDEN ROOLIN ,, SE JOKA EI TOTTELE ON SYYLLINEN SDP..MIELESTÄ
      KOSKA ALETAA KESKITYS LEIREJÄ PUKKAANN SDP TYTTI TUPPURAINEN

      • Anonyymi

        Oletpa sekaisin. Politiikassa toimitaan politiikan keinoin. Höppänä.
        Valistu vähän enemmän asioista äläkä elä henkimaailmassa.
        Edellisessä hallituksessa Kulmuni heivasi Rinteen ulos eikä kukaan häntä jumalaksi tituleerannut. Joutui sitten Kulmuni itse ulos häpeällisen rahasotkun vuoksi.


      • Anonyymi

        Rydman sitä paitsi itse teki tutkintapyynnön eli uhkasi oikeudella sekä Hesaria ja myös parjasi julkisesti niitä tyttöjä, jotka kohteekseen olivat joutuneet. Mieti vähän sitä, että onko sellainen henkilö, jota muut puolueet hallituksessa eivät ministerikseen huolisi uottamuksen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman sitä paitsi itse teki tutkintapyynnön eli uhkasi oikeudella sekä Hesaria ja myös parjasi julkisesti niitä tyttöjä, jotka kohteekseen olivat joutuneet. Mieti vähän sitä, että onko sellainen henkilö, jota muut puolueet hallituksessa eivät ministerikseen huolisi uottamuksen arvoinen.

        Luottamuksesta välikysymyksessä äänestetään. Ek jaeta tuomioita. Jos saa epäluottamuksen on väistyttävä mutta Eva Biaudetia lukuun ottamatta varmaan kaikki hallituspuolueiden edustajat hänen luottamuksensa puolesta tulevat äänestämään.


      • Anonyymi

        Eikä mennyt kuin muutama kirjoitus, niin joku alkaa vääntää täällä valtakunnanpolitikkaa. Se ei liity aiheeseen mitenkään, ja sitä varten on omat aihealueet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman sitä paitsi itse teki tutkintapyynnön eli uhkasi oikeudella sekä Hesaria ja myös parjasi julkisesti niitä tyttöjä, jotka kohteekseen olivat joutuneet. Mieti vähän sitä, että onko sellainen henkilö, jota muut puolueet hallituksessa eivät ministerikseen huolisi uottamuksen arvoinen.

        Tuomittiinko Rydman tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomittiinko Rydman tästä?

        Rydman hski tuomiota Hesarille, mikä ei onnistunut.


      • Anonyymi

        Mutta vain Tampereella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sekaisin. Politiikassa toimitaan politiikan keinoin. Höppänä.
        Valistu vähän enemmän asioista äläkä elä henkimaailmassa.
        Edellisessä hallituksessa Kulmuni heivasi Rinteen ulos eikä kukaan häntä jumalaksi tituleerannut. Joutui sitten Kulmuni itse ulos häpeällisen rahasotkun vuoksi.

        tissi lehemä eri asia vajakki kommari hoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomittiinko Rydman tästä?

        ei ei


    • Anonyymi

      Samoja lehtitietoja joku kirjoittelee tänne keskustelusivuille, vaikka ne on iltasanomissa, iltalehdessä ja seiskassa? Ei ole itsellä mitään omia ajatuksia. Minulle kävi samoin,että kun kirjoitin tälle palstalle omia mielipiteitä, niin joku kopioi niitä ja laittoi omana viisaana mielipiteenä Aamulehden ja Helsingin sanomien mielipiteisiin.

      • Anonyymi

        Kierrätetään mielpipiteitä. Kierrätys on päivän sana. Uutta ei pidä tuottaa, vaan myös kierrättää ja kierrättää. Sellainen tuote on paras ja ympäristöystävällisin, joka kestää isältä pojalle ja vaarilta pojanpojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrätetään mielpipiteitä. Kierrätys on päivän sana. Uutta ei pidä tuottaa, vaan myös kierrättää ja kierrättää. Sellainen tuote on paras ja ympäristöystävällisin, joka kestää isältä pojalle ja vaarilta pojanpojalle.

        Kyllä täytyy uusiutua ja vaihtaa säveliä eikä jumiutuan kuluneeseen uraan.


    • Anonyymi

      Joo, pelkkä uutisen kopioiminen ei ole tarpeellista. Se ei ole keskustelua, jos vain jakaa jonkun lehtikirjoituksen tänne.

      • Anonyymi

        Lukemisen ymmärtämisessä näyttää joillakin olevan ongelmia ja sen vuoksi varmaan kopsaa artikkeleita palstoille, jotta muut selittäisivät ne hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtämisessä näyttää joillakin olevan ongelmia ja sen vuoksi varmaan kopsaa artikkeleita palstoille, jotta muut selittäisivät ne hänelle.

        Tuokin on yksi mahdollinen selitys asialle.


      • Anonyymi

        akkas jakaa mamuille se on kiertotaloutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        akkas jakaa mamuille se on kiertotaloutta

        Persu, ainakin Rydman taitaa olla akaton miesoletettu tällä hetkellä. Ei edes kimppakivaan varmaan kukaan enää erehdy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu, ainakin Rydman taitaa olla akaton miesoletettu tällä hetkellä. Ei edes kimppakivaan varmaan kukaan enää erehdy.

        ..teinitytötkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtämisessä näyttää joillakin olevan ongelmia ja sen vuoksi varmaan kopsaa artikkeleita palstoille, jotta muut selittäisivät ne hänelle.

        Suurin syy taitaa olla yrittää levittää omaa poliittista agendaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtämisessä näyttää joillakin olevan ongelmia ja sen vuoksi varmaan kopsaa artikkeleita palstoille, jotta muut selittäisivät ne hänelle.

        Vaikeita asioita,eikä tamperepalsta pitäisi pysyä otsikossa,joten yötäpäivää sepustelee saahan siit tiliä kaikille sivuille sepustelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        akkas jakaa mamuille se on kiertotaloutta

        Akka näkee näkyjä kirjoitellakseen,että tapahtuu kohta ihania asioita Tre,Nkia,Vki,Vantaa,Hki sektorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        akkas jakaa mamuille se on kiertotaloutta

        Manselaiset naiset vähäisissä asuissa kuvissa,eikö viimeaikojen tapahtumat hiljennä edes Juhannuksena toisilla surua ja huolta,mutta juhlia voi tahoillaan ja pitää huolta omaisistaan niin hiljaisesti mekin juhlaa vietämme,mutta moni ei voi pitää...


    • Anonyymi

      laitan tänne lehtitietoja jotka ovat kaikkien luettavissa netissä ym,
      koska olen niin hyvä ja parempi ihminen,
      kun minä, siis minä ja minä olen sen lukenut ,
      ja kun sen minä, minä ja minä laitan eteenpäin ,
      olen ja tunnen itseni tärkeäksi ja hyväntekijäksi,
      siis minä, minun tietoni kun minä laitan sen on aina jotenkin parempi,
      näin minä yksikertainen ja sivistymätön teen ja toimin, siis minä ja minä, minun tietoni.

      • Anonyymi

        Vanhenevien uutisten,kun uusia uutisia suoraankin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhenevien uutisten,kun uusia uutisia suoraankin saa.

        Monet lehdet laittavat vanhoja artikkeleitaan uudestaan sivuilleen. Lööppijutut ovat eri asia ja joskun pintapuolisia.


    • Anonyymi

      kuka vittu lehti lukee ja ostaa täytyy olla täys pösilö

      • Anonyymi

        Niin, kuten lukutaidottomat yleensä ovat.


      • Anonyymi

        Kirjastoissa voi lukea paperilehtiä ilman, että joutuu itse tilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjastoissa voi lukea paperilehtiä ilman, että joutuu itse tilaamaan.

        heh


    • Anonyymi

      Yksinkertaiset ihmiset kirjoittelevat täällä,
      hyvä niin.......

    • Anonyymi

      luekkos ilmaiseksi rosvoot niinkuin sanna marin sdp läinen rovo

      • Anonyymi

        Paljonko maksat seiskasta?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe