Kysymys miehille

Anonyymi-ap

Jos olette viehättyneitä tai jopa ihastuneita naispuoleiseen henkilöön, onko teillä pyrkimys koskettaa, päästä iholle?

En ole tottunut että miespuolinen henkilö/kaveri/tuttu koskettaa esim olkapäähän tai käsivarteen. Enkä usko että se on myöskään suomalaiselle miehelle tyypillistä koskettaa naista em. tavoilla ellei siellä takana ole tunnetta.

Kertokaa 😊

29

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti, silloin kun nainen on herättänyt kiinnostuksen ja ihastuminen on nähnyt päivänvalon, nainen näyttäytyy määrätynlaisessa "valossa" ja häntä haluaa koskettaa. Kuin tunnustella onko hänen vartalo pehmeä ja lämmin? entä hiukset, miltä ne tuntuvat? kasvojen kauneus on hyvin kiinnostava ja kokonaisuus yleensä. Jos tilaisuus salliin, halatessa tuntee toisen kauttaaltaan, jopa hengityksen, se saa oman salpaantumaan ja kokemaan hengästyttäviä tunteita.
      https://youtu.be/K6-GTl3vzx8

      • Anonyymi

        Koitan itse painaa jarrua vaan toinen tahtoo mennä vähän liian lujaa, etenkin jos ei olla nähty aikoihin 🥰 mitä jos antaisin vaan tunteen johdattaa


    • Anonyymi

      Aivan varmasti on tunnetta takana ja epävarma voi toimia noin esimerkiksi sanojen sijaan..

    • Anonyymi

      Minulla on silloin pyrkimys ohjeistaa kaunotar riisuuntumaan itsensä paljaaksi ja siten ohjata hänet hetekalle, tuntemaan tuntemuksia kanssani.

    • Anonyymi

      On tahto koskettaa, mutta juuri sen takia ns. jarrut pohjassa, ettei tule häirittyä.

      • Anonyymi

        Niinpä se on monesti.


      • Anonyymi

        Niimpä. Seuraavaa kohtaamista odottaen 🥰


    • Ei. En minä ainakaan kosketa ollenkaan, jos ei olla paremmin tutustuttu. Halaaminen ja sellainen vasta kun on oikeasti paremmin tuttu ihminen. Kätellä voin tuntematontakin. Mutta sellainen hiplaaminen ei vaan tunnu luontevalta alkuun yhtään. Olen huomannut kyllä että joillekin se on ominaista.

    • Anonyymi

      Oliko avaaja noin estoinen silloin kun oli nuori?

      • Anonyymi

        En sanoisi että estoinen. Mutta nuoruudessani en ollut niin miesten mieleen fyysisesti mitä nyt myöhemmällä iällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi että estoinen. Mutta nuoruudessani en ollut niin miesten mieleen fyysisesti mitä nyt myöhemmällä iällä.

        Tuo on niin tavallista, vasta kun kaunottaren hiukset ovat harmaantuneet ja hapertuneet, ja hirviörinnat ylettyvät navan alle, alkavat miehet kiinnostua hänestä.


      • Anonyymi
        Järkiperäinen kirjoitti:

        Tuo on niin tavallista, vasta kun kaunottaren hiukset ovat harmaantuneet ja hapertuneet, ja hirviörinnat ylettyvät navan alle, alkavat miehet kiinnostua hänestä.

        Niin älä. Minäkin miettinyt että mikä juttu miehiin on iän myötä tullut, että eikö ole silmiä päässä. Ehkä ne ajattelee nykyään minua ”helpommaksi” kun olin vielä piikikkäämpi silloin nuorena.


      • Anonyymi
        Järkiperäinen kirjoitti:

        Tuo on niin tavallista, vasta kun kaunottaren hiukset ovat harmaantuneet ja hapertuneet, ja hirviörinnat ylettyvät navan alle, alkavat miehet kiinnostua hänestä.

        No en ole vielä niin vanha sentäs 😂 -ap


      • Anonyymi
        Järkiperäinen kirjoitti:

        Tuo on niin tavallista, vasta kun kaunottaren hiukset ovat harmaantuneet ja hapertuneet, ja hirviörinnat ylettyvät navan alle, alkavat miehet kiinnostua hänestä.

        Kenen ajattelet uskovan näitä juttuja.
        Näyttelijöitä melkein kaikki. Meneehän se elämä noinkin. Ihan nuoret solmii nettituttavuuksia uskoen kaiken. Vähän vanhemmat haluavat nähdä elävässä elämässä.


    • Anonyymi

      On se ihastunut ellei enemmänkin ☺️

    • Anonyymi

      Jalan nylkytys on varmaan sinun kyselijämiehen mukaan yksi osoitus kiintymyksestä

    • Anonyymi

      Menkee molemmat 🌈🌈palstlille! Te ette kiinnosta hetero ihmisiä suhteilu merkeissä!

    • Anonyymi

      Jos on mukava nainen, johon olen myös vaikka vähänkin ihastunut, niin sitten tulee joskus kosketettua, vaikka olen itse ujo mies. Tosin silloin on pitänyt jo jutella ja ehkä halata aiemmin, ettei tunne häiriköivänsä toista. Ympäristö ja tilanne vaikuttavat myös. - tee

    • Anonyymi

      Palan halusta koskettaa, mutta se on ehdottoman kiellettyä, joten aivot vain leikkaavat kiinni ja tuntuu kuin saisin jäykkäkouristuksen ja suusta tulisi vaahtoa.

      • Anonyymi

        No vaahtoamalla suusta tuskin sytytät naisen kiinnostuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaahtoamalla suusta tuskin sytytät naisen kiinnostuksen.

        Olen huomannut.


    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Jos nainen on kiinnostava ei ole vain pelkästään tarve sipaista olkapäätä vaan katsoa koskea nuolla tehdä kaikkia mahdollisia juttuja sekä kuorruttaa nainen välillä spermalla päästä varpaisiin. Tutkin ja kuulostelen naista hetken jos vaikuttaa siltä että en tule onnistumaan syystä tai toisesta en tee mitään vaikka olisin kuinka kiinnostunut

    • Anonyymi

      En koskettele. Korkeintaan katselen. Aina en sitäkään.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä iholle hivuttautuu. Sitte puoli askelta takas jos näyttää ettei tänään..

    • Anonyymi

      Pepusta tekisi mieli puristaa. Mutta eihän nyt sellaista voi tehdä. :(

    • Anonyymi

      Totta helvetissä haluaisin koskettaa/halata häntä

      • Anonyymi

        No tää mun kohdehenkilö leikin varjolla saattaa koskettaa tai muuten 🫢
        Ap


    • Anonyymi

      jos kokee naisen kiinnostavaksi ja halutuksi, saattaa sortua koskettamaan.

    • Tämä osui suoraan päin pärstää.

      Voi, kuinka tahtoisinkaan koskettaa ja tulla kosketetuksi!
      Mitä antaisinkaan kunnon suudelmasta - ja myisin sieluni aidosta rakkaudesta.

      Usein tuntemattomankin naisen tavatessani ihan vain jutellessani huomaan joutuvani tosissaan pidättelemään, etten kosketa toista ihmistä.
      Ihan vain koskettaakseni - en hipelöidäkseni tai seksuaalisessa mielessä.

      Jotenkin primitiivireaktiona tunnen suunnatonta tarvetta ottaa kädestä kiinni....tai jotain.

      En tietenkään mene käpälöimään tuntemattomia sen enempää kuin tuttujakaan.
      Eri asia tietenkin on, jos tuttavuus on sille asteelle edennyt.
      Mutta niin kova on läheisyyden ja kosketuksen tarve, että huomaan joutuvani tosiaan pidättelemään joissakin tilanteissa viehättävän tai miellyttävän vastakkaisen sukupuolen edustajan koskettamista.

      En siis todellakaan kuolaa, tuijota tai höpise mitään törkeyksiä. Mutta hiljaa pääni sisällä muistan, miltä naisen koskettaminen tuntuu ja kaipaan sitä suunnattomasti.

      Ehkä vielä tässä elämässä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe