on sellainen joka saa minut menemään lukkoon. Aina kun näen hänet hän jää mieleeni viikoiksi. Valtava vetovoima. Kaunis nainen kyllä hymyilee minulle mutta ei muuta. Keskustelumme on todella tikkuista ja vaikeaa voi johtua siitä että molemmat miettii liikaa asioita eikä luontaisesti puhu joten voisin kuvitella että hän tuntee myös jotain minua kohtaan. Toisealta se voi johtua myös siitä että olemme jollain eri aaltopituudella. Omalta kohdaltani se johtuu siitä että koska tykkään hänestä niin paljon menen jotenkin lukkoon enkä meinaa saada sanottua mitään ja jälkeenpäin tulee mieleen kaikenlaista mitä olisin voinut sanoa. Muiden kanssa keskustelu soljuu ja olen tunnettu supliikkina tyyppinä. Yritin joskus olla enemmänkin yhteydessä mutta nainen ei vastannut mitään joten siitä oletin että ei ole kiinnostunut. Hän on kyllä varattu. Katselee kyllä ja hymyilee. Katselee esim haarojeni väliä ja silmiin. En saa yhtään selvää tästä naisesta jos kysyn hän ei vastaa. Ihmeellistä touhua.
Eräs nainen
Anonyymi-ap
221310
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 22
Vanhimmat
Ahah, toivon, että se ei ole minä 🫣😁
Sama tapahtui muutamia vuosia sitten itselle ja ainoastaan tämän yhden naisen kanssa. Sitä edelleen miettii että olisiko hän ollut se täydellinen ihminen🤔
Minulla tuollainen menossa, kerran elämässä kokemus tähän asti. sivusta vain
Sitä hieman pelkäänkin ettei sellaista kipinöintiä enää tule koettua 🤔
....hän hymyilee vaieten...
Kappaleesta Sulle salaisuuden kertoa mä voisin
Voihan se olla vaikea jutella jos toinen katselee haarojen väliin. Vähemmästäkin tulee vähän latautunut tunnelma 😅
Mä en usko tuohon tarinaan yhtään.Kukaan haarojen väliä tuijottele.
Ellei vetskari ole auki.
Ei tämä ole uskon asia. Vetskari ei ollut auki
Sitten tunget sitä jotenkin naamalle. Itseni käynyt nii kun olen lyhyt nainen. Mies jolla heinäseipään kokoinen lyö sillä ohi kävellessä välillä otsaan.
Mm.. Voihan hän nainen olla hyvinkin kiinnostunut ja halukaskin .. Tutustumaan kokonaisuuteen .. Silloin voi silmät ja mieli eittämättä hieman harhailla ..
Älä suotta mene lukkoon vaan pyri ottamaan kontaktia.. Eihän sitä tiedä vaikka hän olisikin ihan valmis tutustumaan ..
En ole varattu.Mutta usein käy niin että jos olen jostain kiinnostunut niin toinen osapuoli on varattu tai ei ole kiinnostunut.Ja yksin sitten vaan jään.Juttelen kyllä monenkin kanssa.
Kerro jotain susta/hänestä?
Tummahiuksinen nainen upea ja hän tietää sen että ajattelen niin mutta varattu. Työkaveri jota näen harvoin. On ollut muutamia yhteisiä työtehtäviä jossa olemme tutustuneet mutta muuten on ollut hiljaista. Olen tykännyt hänestä heti ensi näkemältä pari vuotta sitten.
Ounou... Mä joskus vilkaisen erään miehen haaroja😂 Harmaat collarit jalassa🤤
Olen varattu ja siksi en tee asialle mitään.
Tahattomasti! 😄
Haaveilee sinusta ainakin niin. Jos haaruksia katselee. Sitähän ei sitten voi tietää haluaako jotakin muutakin tutustumista.
Jos on varattu, anna olla. Eronnee puolisostaan, jos ei rakasta tätä.
En ole tehnyt mitään hänelle
Joku mies aiheuttaa samaa lukkotilaa.
Ja nainen. Paitsi puhelimessa 🙄