En pidä ajatuksesta, että olisin naiselle pelkkä kakkosvaihtoehto

Anonyymi-ap

Toisaalta, hyvä jos saa olla edes sellainen.

18

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herää jo pahvi.

      • Anonyymi

        Kiitos kannustuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.

        Pahvi


    • Anonyymi

      Nainen ei ole koskaan sinun, on vain sinun vuorosi. Sinua ennen on voinut olla 50. muun vuoro, ja sinun jälkeesikin vielä toisten 50.

      • Anonyymi

        Ei siinä tapauksessa, jos se on tosirakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tapauksessa, jos se on tosirakkautta.

        Jos naisella ollut 50 muuta ennen sinua, miksi sinä olisit se kestävä tosirakkaus eikä ne 50 aiempaa? Tuollainen partnerien vaihto myös tuhoaa aivoista kyvyn sitoutua ja kaikki naiset valehtelevat kumppanien määrän alakanttiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisella ollut 50 muuta ennen sinua, miksi sinä olisit se kestävä tosirakkaus eikä ne 50 aiempaa? Tuollainen partnerien vaihto myös tuhoaa aivoista kyvyn sitoutua ja kaikki naiset valehtelevat kumppanien määrän alakanttiin.

        Miksi pitäisi valehdella? Minusta 7 kumppania (seksin kera siis) on paljon, mun saldoni tähän ikään ja kun niitä on vielä enemmän mietin, että onko jäljellä enää muuta kuin riekaleet.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Miksi pitäisi valehdella? Minusta 7 kumppania (seksin kera siis) on paljon, mun saldoni tähän ikään ja kun niitä on vielä enemmän mietin, että onko jäljellä enää muuta kuin riekaleet.

        Olen mä tapaillut 10 ihmistä, mutta 7 kanssa oon seksiin asti mennyt ja seurustellut/avoliitossa/avioliitossa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisella ollut 50 muuta ennen sinua, miksi sinä olisit se kestävä tosirakkaus eikä ne 50 aiempaa? Tuollainen partnerien vaihto myös tuhoaa aivoista kyvyn sitoutua ja kaikki naiset valehtelevat kumppanien määrän alakanttiin.

        Eihän yhdenkään niistä 50:stä tarvitse olla ollut edes kuviteltu rakkaudeksi. Sitoutumiskyky ei ole moisesta kiinni.


    • Harvempi taitaa tykätä olla vaihtoehto jonottaja. Kyllä se naisesta vie makua, jos näin on.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaisi tuollaista? Itselkeni tulee mieleen, että ei taida olla kummoinen itsetunto, eikä itsekunniotusta nimeksikään, jos tuollaiseen lähtee mukaan. Tietenkin täällä nyt näkee aina välillä juttuja, että jos toinen on joskus ollut parisuhteessa tai edes harrastanut seksiä, niin olisi muka heti kakkosvaihtoehto. Tuohan ei pidä paikkaansa, jollei siinä ole kirjaimellisesti jäänyt valitsematta. Sellainen ihminen, jota ei ole vielä edes tavannut, ei ole realistisesti ajateelen mikään vaihtoehto, jonka muka olisi voinut valita. Ihmisen voi valita, vasta kun hänet tapaa.

    • Anonyymi

      Ätmi ei mahdu edes kympin sakkiin.

      • Anonyymi

        Mä oon mahtunut jo eli en oo ätmi!


      • Anonyymi

        Sulla ei oo mitään oikeutta haukkua mua ätmiksi eikä muutenkaan puuttua mun elämään!


      • Anonyymi

        Tarkoitatko ätmillä itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei oo mitään oikeutta haukkua mua ätmiksi eikä muutenkaan puuttua mun elämään!

        Ätmiä saa sanoa ätmiksi. Lisämääreitä kohdallasi ovat ääretön lapsellisuus ja palstan pilaaminen floodaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmiä saa sanoa ätmiksi. Lisämääreitä kohdallasi ovat ääretön lapsellisuus ja palstan pilaaminen floodaamalla.

        Joo, sinä olet ätmi. En pyydä anteeksi, koska juuri sanoit, että ätmiä saa sanoa ätmiksi. No mitä kuuluu, ätmi?


    • Anonyymi

      Kyllä minä rakastun vielä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe