Possu kasino

Anonyymi-ap

Kiertäkäähän kaukaa noi koijarit, aspaan ei saa yhteyttä ja jokainen peli dead spinnaa

15

4765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep mulla jäi toista tonnia saatavia sisälle eikä asiakaspalveluun saa mitään yhteyttä millään tavalla chatti lataa loputonta luuppia eikä maileihin vastailla???????? kusetusta koko noiden ketju!!

    • Anonyymi

      Njord Ventures BV ja sen tytäryhtiö Njord Vantage Services Limited..... oon vältelly noitte uutuus scammei kun kissa kuumaa puuroo.... Lysti, Buumi, Possu ja ties mitä muit noita on kun aina jääny rahat saamatta syystä mikä saattaa olla ihan mitä vain keksivät JOS sitä on ylipäätään onnistunu saamaa koska käyttävät peleissään rigged RTP minimoidakseen turhat sattumat.. toinen rullaa jengii curacaon lisenssillä ja toinen viron.

      • Anonyymi

        Viron lisenssi löytyi Njord Vantagelta mutta tästä Njord Ventures BV/possun curacaon lisenssistä ei ole näköjään GCE:llä eikä CEG:llä mitään tietoa ja ainut sivu mikä tarjoaa näitten lisenssistä edes jonkin asteista osviitaa huutaa että se on vanhentunut/fraud/fake/non-exist, mutta ketäpä näitä normaalisti oikeasti tarkistaisi.


    • Anonyymi

      Depot sujathti samanlailla sisään kuin yli lubettu pamppu sanonkos mihin

    • Anonyymi

      Mulla ei ollut mitään ongelmia possu kassun kanssa... Sain euron talletuksella 100 ilmaiskierrosta sweet bonanza 1000, ja onnistuin kierrättämään voitot kotiutin 200€ ilman ongelmia ja seuraavana päivänä sain vielä 15 ilmaiskierrosta piggy bankers peliin josta voitin 5€, senkin onnistuin kierrättää ja sain kotiutettua 55€

    • Anonyymi

      Tosi tönkön olonen sivusto jäätyy selain jatkuvasti ja oikein mikään heidän linkeistä ei toimi ja tosiaan toi livechatin nappula ei tee yhtään mitään :D mutta kyl ite ainakin sain sen muutaman pennin pihalle näiltä ilman sen suurempia ongelmia ja tuli vielä yllättävän nopeasti jopa

    • Anonyymi

      Maksettiinko teille paljon noitten rosvojen puollustamisesta? voin yhtyä ensimmäiseen että ei ole normaalia RTP/RNG saada +3200 tyhjää spinniä putkeen tai noh ainakin spinnejä mitkä eivät maksa edes panosta takasin! ei näiden rigatuista paskapeleistä voi voittaa jotenka ei niihin kannata laittaa sitä rahaa enkä voi ottaa kantaa maksuihin muuta kun sen verran että imee sukkana aivan kaiken minkä sinne laittaa ja UI on aivan h*lvetin buginen muutenki

    • Anonyymi

      Haiskahtaa joo en ole ikinä näin kuivaa kassusessioo vielä heittäny niiku näillä ja aspankaa asiointi on yks iso vitsi ja ilmeisesti tiliäkään ei pysty sulkea lypsävät siis kaiken minkä peliongelmaisilta vaan saavat.

    • Anonyymi

      Hyvin tuolta possulta voittoa saa ! Kaveri voitti reippaasti ja kotiuttanutkin rahoja ! Pitänee verot vaan maksella suomeen voitoista.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ pelatko possu kasinoa, ei mitään lain suojaa riita tilanteessa, ei sitten mitään luin heidän sopimuksen, mielivaltainen päätös yksipuolisesti riittää, ei auta valittaminen, sääli jos joku jostain jotain saanut ja niin ilman perusteluja voidaan tili jäädyttää, etkä voi minnekkään valittaa, rikollinen toiminta suojattu.
      Katsokaa kun valitsette kasinoa, mga lisenssi, sekään ei aina takaa mitään varmaksi.
      Hauskoja pelihetkiä kunnollisilla ja luotettavilla kasinoilla!

      • Anonyymi

        Yritin kotiuttaa 10000€…. Takavarikoivat voitot🤬🤬


    • Anonyymi

      Ihan paska sivu mailman paskin palautus %

    • Anonyymi00014

      Kaikki Njord Vantage Services LTD:n kasinot on pelkkiä viritettyjä imureja. Todellinen rtp on mitätön eli häviät aina ja nopeasti. Tilejä ei saa suljettu vaan tauolle. Samaan lafkaan kuuluu possun lisäksi ainakin Kruuna, hillo, hurmio ja jellona. Kaikki siis ainoastaan suomalaisille suunnattuja nimien perusteella. Cashback ei ole oikeasti käteistä vaan ilmaiskierroksia 50 kertaisella kierrätyksellä. Ja et tasan voita häävisti niillä kierroksilla. Kaiken kaikkiaan jos näette mainoksessa jopa 15% cash back niin kiertäkää se kasino kaukaa, on nimittäin heidän mainoslauseensa.

    • Anonyymi00015
    • Anonyymi00017

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe