Possu kasino

Anonyymi-ap

Kiertäkäähän kaukaa noi koijarit, aspaan ei saa yhteyttä ja jokainen peli dead spinnaa

15

4766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep mulla jäi toista tonnia saatavia sisälle eikä asiakaspalveluun saa mitään yhteyttä millään tavalla chatti lataa loputonta luuppia eikä maileihin vastailla???????? kusetusta koko noiden ketju!!

    • Anonyymi

      Njord Ventures BV ja sen tytäryhtiö Njord Vantage Services Limited..... oon vältelly noitte uutuus scammei kun kissa kuumaa puuroo.... Lysti, Buumi, Possu ja ties mitä muit noita on kun aina jääny rahat saamatta syystä mikä saattaa olla ihan mitä vain keksivät JOS sitä on ylipäätään onnistunu saamaa koska käyttävät peleissään rigged RTP minimoidakseen turhat sattumat.. toinen rullaa jengii curacaon lisenssillä ja toinen viron.

      • Anonyymi

        Viron lisenssi löytyi Njord Vantagelta mutta tästä Njord Ventures BV/possun curacaon lisenssistä ei ole näköjään GCE:llä eikä CEG:llä mitään tietoa ja ainut sivu mikä tarjoaa näitten lisenssistä edes jonkin asteista osviitaa huutaa että se on vanhentunut/fraud/fake/non-exist, mutta ketäpä näitä normaalisti oikeasti tarkistaisi.


    • Anonyymi

      Depot sujathti samanlailla sisään kuin yli lubettu pamppu sanonkos mihin

    • Anonyymi

      Mulla ei ollut mitään ongelmia possu kassun kanssa... Sain euron talletuksella 100 ilmaiskierrosta sweet bonanza 1000, ja onnistuin kierrättämään voitot kotiutin 200€ ilman ongelmia ja seuraavana päivänä sain vielä 15 ilmaiskierrosta piggy bankers peliin josta voitin 5€, senkin onnistuin kierrättää ja sain kotiutettua 55€

    • Anonyymi

      Tosi tönkön olonen sivusto jäätyy selain jatkuvasti ja oikein mikään heidän linkeistä ei toimi ja tosiaan toi livechatin nappula ei tee yhtään mitään :D mutta kyl ite ainakin sain sen muutaman pennin pihalle näiltä ilman sen suurempia ongelmia ja tuli vielä yllättävän nopeasti jopa

    • Anonyymi

      Maksettiinko teille paljon noitten rosvojen puollustamisesta? voin yhtyä ensimmäiseen että ei ole normaalia RTP/RNG saada +3200 tyhjää spinniä putkeen tai noh ainakin spinnejä mitkä eivät maksa edes panosta takasin! ei näiden rigatuista paskapeleistä voi voittaa jotenka ei niihin kannata laittaa sitä rahaa enkä voi ottaa kantaa maksuihin muuta kun sen verran että imee sukkana aivan kaiken minkä sinne laittaa ja UI on aivan h*lvetin buginen muutenki

    • Anonyymi

      Haiskahtaa joo en ole ikinä näin kuivaa kassusessioo vielä heittäny niiku näillä ja aspankaa asiointi on yks iso vitsi ja ilmeisesti tiliäkään ei pysty sulkea lypsävät siis kaiken minkä peliongelmaisilta vaan saavat.

    • Anonyymi

      Hyvin tuolta possulta voittoa saa ! Kaveri voitti reippaasti ja kotiuttanutkin rahoja ! Pitänee verot vaan maksella suomeen voitoista.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ pelatko possu kasinoa, ei mitään lain suojaa riita tilanteessa, ei sitten mitään luin heidän sopimuksen, mielivaltainen päätös yksipuolisesti riittää, ei auta valittaminen, sääli jos joku jostain jotain saanut ja niin ilman perusteluja voidaan tili jäädyttää, etkä voi minnekkään valittaa, rikollinen toiminta suojattu.
      Katsokaa kun valitsette kasinoa, mga lisenssi, sekään ei aina takaa mitään varmaksi.
      Hauskoja pelihetkiä kunnollisilla ja luotettavilla kasinoilla!

      • Anonyymi

        Yritin kotiuttaa 10000€…. Takavarikoivat voitot🤬🤬


    • Anonyymi

      Ihan paska sivu mailman paskin palautus %

    • Anonyymi00014

      Kaikki Njord Vantage Services LTD:n kasinot on pelkkiä viritettyjä imureja. Todellinen rtp on mitätön eli häviät aina ja nopeasti. Tilejä ei saa suljettu vaan tauolle. Samaan lafkaan kuuluu possun lisäksi ainakin Kruuna, hillo, hurmio ja jellona. Kaikki siis ainoastaan suomalaisille suunnattuja nimien perusteella. Cashback ei ole oikeasti käteistä vaan ilmaiskierroksia 50 kertaisella kierrätyksellä. Ja et tasan voita häävisti niillä kierroksilla. Kaiken kaikkiaan jos näette mainoksessa jopa 15% cash back niin kiertäkää se kasino kaukaa, on nimittäin heidän mainoslauseensa.

    • Anonyymi00015
    • Anonyymi00017

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe