Jos pelaan kioskilla lottoa ja hukkaan tositteen, mitä tapahtuu mahdolliselle voitolle? Maksetaanko voitto pankkitililleni? Veikkauksen pelitililleni netissä? Onko eroa onko voitto 3€, 300€, 3000€, 3M€? Milloin voitto maksetaan?
Loton voitonmaksu
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ei makseta. Hukkaa meni
- Anonyymi
Nykysääntöjen mukaan sinun on rekisteröidyttävä pelatessasi. Kai voitot menee ilmoittamaasi paikkaan.
- Anonyymi
Kioskin kassallako sitten ilmoitan mihin haluan mahdollist voitot?
- Anonyymi
Veikkaus.fi sivulla kirjautuneena voit valita maksetaanko voitot pankkitilille, pelitilille vai lunastetaanko myyntipaikassa.
- Anonyymi
Nykyään ei voi enää hukata voittoa, kiitos siitä rekisteröitymispakolle. Saat itse päättää mihin voitot maksetaan. Se määritys tehdään veikkauskortin. asetuksiin. Kirjaudu tilillesi tietokoneella ja selaa asetusvalikkoa. Vaihda maksutapa mieleiseksi ellei se jo ole sitä.
Jos oikein tuuri käy, niin pelitilin saldon maksimiraja tulee vastaan jolloin Veikkaus maksaa yli menevän saldon pankkitilillesi.
Mikäli et pelaa nettiin itse, niin paras vaihtoehto ohjata voitot on pankkitili. Silloin kaikenkokoiset onnenkantamoiset on turvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906538- 1723702
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2172294- 361988
- 361940
- 471849
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201717