En usko että nainen meidän suhteesta

Anonyymi-ap

Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination

64

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ohi. Ei sovi tuollainen kumpaankaan meistä.

    • Anonyymi

      Seuraavaan elämään "rakas".,,

    • Anonyymi

      Ei kyllä mene noin.

      Kyllä olisimme molemmat saaneet toteuttaa omia haaveitamme vaikka ehkä jonkun muun mielestä erikoisia ovatkin ja yhdessä olisimme toteuttaneet ne yhteiset.
      Vapaus elää suhteessa jossa toisen tuki on saumaton ja perustuu siihen molemminpuolisena täydelliseen luottamukseen.
      Yhtään vähempää en edes haluaisi.

    • Anonyymi

      Mä nyt olen itseni kanssa sinut. En oikeastaan ole katkera tai kateellinen. Surullista että ihmiset kuluttaa elämänsä muiden miettimiseen. Eihän siitä ole muuta kuin itselle hallaa. No mustis saatan joskus olla mut eipähän sille mitään voi jos toinen haluaa jonkun muun mukaan mennä ei voi estääkään.

    • Anonyymi

      Vtut tähän voi uskoa. Ei sinulta.

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika sentään, haluan nimenomaan, että ihmiset menestyvät. Mitä tämä nyt on? En ole yhtään mustasukkainen tai katkera. Sä et tunne enää minua. Kannustin sinua.

    • Anonyymi

      Good thing you're moving on. And being sensible. And at ease. Maybe even with a half smile now looking back? It -me/us - was never important enough to you, so it's only a good thing if you are now satisfied with the way things are.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä, melko kiihkeää se olisi ollut 😌

    • Anonyymi

      Joo, kaksi kuumakallea ei taida yhteen sopia.

    • Anonyymi

      Siitä tulisi jotain kun oikeasti puhuisimme asioista suoraan eikä olemalla passiivisen aggressiivinen, se ei ole terve kommunikaatiomuoto.

      • Anonyymi

        No, olemme molemmat peloissamme henkilökohtaisesti, kuten näette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, olemme molemmat peloissamme henkilökohtaisesti, kuten näette.

        Selkeys selkeys selkeys, pätee ihan kaikkiin suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeys selkeys selkeys, pätee ihan kaikkiin suhteisiin.

        niin tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin tee

        Jaa no ehkä niitä suhteita ei oo sit tässä tapauksessa jos täällä pitää vihjailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no ehkä niitä suhteita ei oo sit tässä tapauksessa jos täällä pitää vihjailla

        minä vihjaan 😁


    • Anonyymi

      Miksi maalailet piruja seinil, en oikein pääse mukaan nyt tähän jutun juoneen.. Jos ajatus on tuo ja pelkää liikaa niin varmasti menee reisil.. Onneksi sentään minä en ajattele noin 😌En lainkaan..!
      Hyvää lystikästä mutta tasapainoista arkea oltaisiin eletty, ilman turhaa draamaa ja nyhjätty toisissamme aivan takuuvarmasti. Mutta ole nyt sitten tälle iltaa tuommoinen höpönlöpö ,, kyllä mä kestän senkin. 😘 Kestän sinulta aika paljon niinkun tiedät..

      • Anonyymi

        😳😘😘😘
        Soitatko


    • Anonyymi

      Mä taas uskon että oltais oltu onnellisia ja toisillemme helppoja yhdessä. A>J

      • Anonyymi

        Tätä itsekin ajattelen omasta kaivatusta


    • Anonyymi

      Niin kai sitten. Selitys se on tuokin.

    • Anonyymi

      Aika huvittavaa kun kaksi kuumakallea työskentelee yhdessä, tavarat lentelee ja välillä lähdetään kävelemään, mutta sitten kun sujuu niin pukkaa tulemaan priimaa.
      Ei käy aika pitkäksi.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Muun muassa juuri tuon vuoksi emme alakaan koskaan olemaan yhdessä. Myös sinun elämäntapasi ja arvosi ovat aika erilaisia kuin minun. Ja pienellä paikkakunnalla jutut sinustakin kulkee, eikä ne ole niin positiivisia ne jutut sinusta mitä olen kuullut.. Onneksi en seurustele kanssasi..

      • Anonyymi

        En usko tuosta pätkääkään


        Ei mee läpi

        Keksi jotain muuta


      • Anonyymi

        Niin, täällä liikkuvat jutut myös sinusta, ei olisi kyllä uskonut.. hehe


    • Anonyymi

      Jos tää on jo niin vaikeeta nyt. Niin vielä vaikeampaan se olisi suhteessa. Eli ei meistä voi mitään tulla vaikka kuinka haluttais. Naiminen onnistuis ainoastaan.

      • Anonyymi

        Tuntuu kuin olisimme tv-sarjassa 👍


      • Anonyymi

        Se on totta mutta tavarat ei koskaan lennä. Pikemmin hukutan kaikki paskaan hjumor läppään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta mutta tavarat ei koskaan lennä. Pikemmin hukutan kaikki paskaan hjumor läppään.

        Okeeei 🤷‍♀️


      • Anonyymi

        Höpsis naimisen jälkeen kaikki selkenee


    • Anonyymi

      Mä luulen kans, et tapeltas koko ajan, mut sopu ois tosi mukavaa, kun sitä ois.
      Itseasias luulen, et meil ois täydentävii ominaisuuksii ja paljon halauksii, pusutteluu ja semmost kinasteluu 😉

      • Anonyymi

        En usko tappeluun. Kinasteluun ja kiusotteluun kyllä. Mut seksiä ja läheisyyttä riittäs. En usko,et jaksaisit mun kyydissä :D mä olisin ihan mahoton sun seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tappeluun. Kinasteluun ja kiusotteluun kyllä. Mut seksiä ja läheisyyttä riittäs. En usko,et jaksaisit mun kyydissä :D mä olisin ihan mahoton sun seurassa.

        Roikkuisin kiin ku mikäkin iilimato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tappeluun. Kinasteluun ja kiusotteluun kyllä. Mut seksiä ja läheisyyttä riittäs. En usko,et jaksaisit mun kyydissä :D mä olisin ihan mahoton sun seurassa.

        No samat sanat sulle. Aivan mahdoton seurassasi olen nyt jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tappeluun. Kinasteluun ja kiusotteluun kyllä. Mut seksiä ja läheisyyttä riittäs. En usko,et jaksaisit mun kyydissä :D mä olisin ihan mahoton sun seurassa.

        Onko tuo haaste, että en jaksaisi kyydissäsi? Sehän nähdään (toivottavasti)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo haaste, että en jaksaisi kyydissäsi? Sehän nähdään (toivottavasti)!

        Sähän tykkäät haasteista? Niin myös minäkin. Sä olet iiiiso haaste joka pitää kesyttää :D kesytykseen tarvitaan leluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän tykkäät haasteista? Niin myös minäkin. Sä olet iiiiso haaste joka pitää kesyttää :D kesytykseen tarvitaan leluja.

        Lelut tuo aina uusi ulottuvuuksia ihan kaikkeen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lelut tuo aina uusi ulottuvuuksia ihan kaikkeen 😘

        Kyllä! Pääsee leikkimään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lelut tuo aina uusi ulottuvuuksia ihan kaikkeen 😘

        Aww. Voiku pääsis jo sun luo leikkimään ;) mmm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aww. Voiku pääsis jo sun luo leikkimään ;) mmm..

        Mä haluun sua!!!! Edestä ja takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aww. Voiku pääsis jo sun luo leikkimään ;) mmm..

        No se olisikin niin ai että. Leikkisessiot ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se olisikin niin ai että. Leikkisessiot ❤️❤️❤️

        Roolileikkejä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roolileikkejä 🤭

        Kiva, kun pääsitte tunnelmaan 😂
        Mä tykkään siitä, et lähestytään kivun ja nautinnon välistä rajaa henkisesti, et tulee tarve saada kokonaan toinen ja antautuu kokonaan vasta niin 😘

        06-20 19:35:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuisin kiin ku mikäkin iilimato.

        Mä tykkään läheisyydestä kyllä, ja pidän tosi kiinteästä läheisyydestä ja siksi tuo kuulostaa ihanalle. Saavuttaa henkisesti, saartaa älyllisesti ja kellistää varmalla otteella… se on ehkä se ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään läheisyydestä kyllä, ja pidän tosi kiinteästä läheisyydestä ja siksi tuo kuulostaa ihanalle. Saavuttaa henkisesti, saartaa älyllisesti ja kellistää varmalla otteella… se on ehkä se ;)

        Tämä kommentti vielä edelliseltä


    • Anonyymi

      Mä uskon että meidän suhde olisi erittäin hieno ja onnellinen

    • Anonyymi

      Tärkeätähän on, että on voimakkaita tunteita. Seuraava etappi on kanavoida kaikki se energia hyviin asioihin, esim. seksiin.

    • Anonyymi

      Joojoo. Keksi vaa lisää valheita. Ei mene läpi.

    • Anonyymi

      Sido kukkaseppele yhdeksällä heinällä, aseta se tyynyn alle juhannusyöksi ja näet unessa tulevan puolison.

    • Anonyymi

      Mitä niitä juhannustaikoja oli ...
      -Kieri juhannusyönä alasti kasteisella niityllä ja saat hyvää naimaonnea.
      - Kuuntele juhannusyönä käen kukuntaa. Niin monta kertaa kuin käki kukkuu, niin monta vuotta menee, kunnes pääset naimisiin. Jos ei kuku ollenkaan, hääkellot soivat vielä samana vuonna.

      • Anonyymi

        Mullakin on yks.

        Usko oikein kunnolla unelmiisi ja yritä jopa tehdä jotain niiden eteen, niin tulet varmasti pettymään.

        Toimii.


      • Anonyymi

        Täälläpäin käki on kukkumut jo toukokuusta alkaen tuhansia kertoja. Ei ole häät ihan het näköpiirissä. 😂


    • Anonyymi

      Joskus kuultuna,
      Jos rakastelet seitsemän kumppanin kanssa juhannusyönä, voit muutaman viikon päästä nähdä jalkojen välissä kukkakaalin.

      • Anonyymi

        Hahahaaa..


    • Anonyymi

      Mitäpä tuota nyt enää jauhamaan. Kerran on löytynyt nainen, jonka kanssa homma toimii, unohdetaan koko homma. Parempi onni uuden kanssa.

      • Anonyymi

        Kylhän se homma on jo unohdettu aikoja sitten. Ei tule mittään, ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän se homma on jo unohdettu aikoja sitten. Ei tule mittään, ei.

        Se on se rakkaus joka on ja pysyy. Sitä ei kukaan multa vie pois ikinä.


    • Anonyymi

      Sivusta.Juu olen erittäin mustasukkainen.Jännä sillä oli vuosia etten ollut ihastunut kehenkään luulin jo paratuneeni siitä.En sitten ollut.En oikeastaan tiedä olenko mustasukkainen koska jotkut naiset hyväksyn jotkut en,olenko suojelun haluinen sillä ne naiset ketä en hyväksy koen heidän satuttavan kaivattuani.
      Olipas sekavaa.

      • Anonyymi

        Piileskelekkö pusikoissa

        Haluaisitko töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piileskelekkö pusikoissa

        Haluaisitko töihin

        Minusta oo töihin eikä parisuhteeseen.Täällä käyminen ei rasita.Enkä elä kauaa enään joten haluan olla rauhassa nauttien sen minkä voin.


    • Anonyymi

      Ajatella että jo ennen eroa on päädytty tähän PRO-eron LOPPUTULEMAAN!

      Monet miettii näitä vasta eron jälkeen.

      "En usko että nainen meidän suhteesta
      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination"

    • Anonyymi

      Hienoa, tiesit sen paljon aiemmin kun minä.
      Olisit sitten sanonut aikaisemmin ja kovempaa.

      Kyllä nyt itsekin tiedän missä mennään.
      Harmittaa että pidin sinua ystävänä, olisi vaaran merkit huomata jo paljon aikaisemmin.

    • Anonyymi

      En ole katkera enkä kateellinen yhtään mistään.
      Joskus olin mustis, mutta en enää aikakausiin.
      Meillä ei koskaan ollut parisuhdetta jossa tuollaiset tunteet olisivat olleet mahdollisia.

    • Anonyymi

      Älä viitsi. Et halunnut edes ottaa selvää meistä. Halusit vain seksiä T: Mn

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      188
      3345
    2. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      288
      2663
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      138
      2360
    4. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      183
      2265
    5. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      101
      1976
    6. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      104
      1810
    7. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1727
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1542
    9. Voihan J-mies

      Olet ajatuksissani jatkuvasti, voisitko poistua sieltä kun en saa mitään tehdyksi. Seuraavaa kohtaamista odottaessa.. 🤭
      Ikävä
      91
      1422
    10. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      13
      1333
    Aihe