Kun kokoomuksen kannatus nousee ja persujen laskee,niin sietä vain sisäisiä siirtoja !?

Anonyymi-ap

Onko oikeiston poliittinen taktiikka, ollut perustaa Persut,vain äänten hankkimiseksi !?
Eiköhän kohta Purakin siirry,piilo Kokoomuslaiseksi, kuin Sioini ja Halla-Aho, olis jo aika äänestäjien huomata !?

28

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huoliiko kokoomus saksikäsi Purran joukkoon 🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kyllä huolii.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Normaalisti siis käyrät elää ihan omaa elämäänsä, koska vastausten määrä on aina toisistaan eriäviä per puolue, jonka vuoksi lähes samansuhtainen päinvastainen kannatusliikehdintä on tilastollinen mahdottomuus. Ihmettelin samaa jo ennen edellisiä vaaleja, kun Kokoomuksen ja PS:n käyrät oli toistensa peilikuvia.


    • Anonyymi

      Käsitykseni mukaan, Pesuissa on kahdenkerroksen väkeä ja johto kokoomus vetoista ja tarkoitettu yksinkertaiselle kansalle,ansaksi !? Rahalla saa ja hevosella pääsee,on myky motto !?

      • Anonyymi

        Kun katsoo tätä touhua, niin se yksinkertaisin väki on kyllä vasemmalla ei oikealla.
        Oppositio suorastaan oksettavaa. Itse olen laittanut välit poikki kaikkiin niihin tuttuihin jotka puhuvat äänestävänsä vasemmistopuolueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo tätä touhua, niin se yksinkertaisin väki on kyllä vasemmalla ei oikealla.
        Oppositio suorastaan oksettavaa. Itse olen laittanut välit poikki kaikkiin niihin tuttuihin jotka puhuvat äänestävänsä vasemmistopuolueita.

        No hyvää elämää vaan sullekin! Jos ystävyys on siitä kiinni mitä puoluetta kannattaa, ei se ole AITOA ystävyyttä! JA tekee elämän helvetin vaikeaksi.

        Itse koen että nimenomaan oppositiossa on sitä maalaisjärkeä, jota hallituksessa ei ole.


      • Anonyymi

        persun johto vaikuttaa tosin vielä enemmän kovemmalta oikeistolta kuin kokoomuksen kovin oikeistosakki , huomauttaisin. Tosin en ole varma vaan käytinkin sanaa vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvää elämää vaan sullekin! Jos ystävyys on siitä kiinni mitä puoluetta kannattaa, ei se ole AITOA ystävyyttä! JA tekee elämän helvetin vaikeaksi.

        Itse koen että nimenomaan oppositiossa on sitä maalaisjärkeä, jota hallituksessa ei ole.

        Kyllä se on toisin päin voi luoja sentään. Opposition anarkisteilla ei ole tipan vertaa maalaisjärkeäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on toisin päin voi luoja sentään. Opposition anarkisteilla ei ole tipan vertaa maalaisjärkeäkään.

        Oppositiossa mitään anarkisteja ole!! Sitäpaitsi KAIKKI tajuaa että säästöjä pitää tehdä, myös oppisitio sen ymmärtää, mutta ne säästöt on kohdistettu ihan väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppositiossa mitään anarkisteja ole!! Sitäpaitsi KAIKKI tajuaa että säästöjä pitää tehdä, myös oppisitio sen ymmärtää, mutta ne säästöt on kohdistettu ihan väärin!

        Mitenniin väärin kohdistettu? Omillaan toimeentulevat eivät kuluta julkisia varoja, joten niistä leikataan mikä on suurin menoerä halusit tai et pummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenniin väärin kohdistettu? Omillaan toimeentulevat eivät kuluta julkisia varoja, joten niistä leikataan mikä on suurin menoerä halusit tai et pummi.

        Esimerkiksi sairailta, eläkeläisiltä ja vammaisilta sekä pienipalkkaisilta leikataan! Niin ja minä EN ole pummi vaikka teidän persujen mielestä kaikki muut kuin rikkaat on pummeja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo tätä touhua, niin se yksinkertaisin väki on kyllä vasemmalla ei oikealla.
        Oppositio suorastaan oksettavaa. Itse olen laittanut välit poikki kaikkiin niihin tuttuihin jotka puhuvat äänestävänsä vasemmistopuolueita.

        Kovin on mustavalkoista. Jo eduskunta on hyvä esimerkki siitä, että ystävystyä voi ihan aatteista ja puoluekannoista riippumatta ja asioista pystytään keskustelemaan rakentavasti toista mollaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on mustavalkoista. Jo eduskunta on hyvä esimerkki siitä, että ystävystyä voi ihan aatteista ja puoluekannoista riippumatta ja asioista pystytään keskustelemaan rakentavasti toista mollaamatta.

        Persut tuntuu olevan mustavalkoisia, ainakin täällä Suomi24:llä. Vaikka tuo yksi on kovin olevinaan fiksu, niin käytöstavat on alhaisia. Ihmettelen että miten tuollainen käytöstavoiltaan epäinhimillinen voi toimia yrittäjänä, haukkuu muut ihmiset niiden puoluekannan mukaan! Minä ainakin jos haukkuisin muut, niin menettäisin asiakkaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sairailta, eläkeläisiltä ja vammaisilta sekä pienipalkkaisilta leikataan! Niin ja minä EN ole pummi vaikka teidän persujen mielestä kaikki muut kuin rikkaat on pummeja!

        Kaikki ei ole persuja jotka ovat sinua vastaan. Tuollainen ajattelutapasi on niin ahdasmielinen ja typerä, että jos sinulta leikataan se menee tasan oikeaan osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on mustavalkoista. Jo eduskunta on hyvä esimerkki siitä, että ystävystyä voi ihan aatteista ja puoluekannoista riippumatta ja asioista pystytään keskustelemaan rakentavasti toista mollaamatta.

        Muunmuassa Päivärinta on puhunut, että eduskunnassa on nykyään normi että vasemmistopuolueet ei edes tervehdi oikeisto edustajia. Tuo jos mikä on sivistymättömyyden merkki joka on vasemmistolle tyypillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tuntuu olevan mustavalkoisia, ainakin täällä Suomi24:llä. Vaikka tuo yksi on kovin olevinaan fiksu, niin käytöstavat on alhaisia. Ihmettelen että miten tuollainen käytöstavoiltaan epäinhimillinen voi toimia yrittäjänä, haukkuu muut ihmiset niiden puoluekannan mukaan! Minä ainakin jos haukkuisin muut, niin menettäisin asiakkaani.

        Metsäalalla asiakkaina ei ainakaan ole vasemmistolaisia vanhanliiton demareita lukuunottamatta jotka ovat se viimeinen fiksu kaarti tuossa laidassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole persuja jotka ovat sinua vastaan. Tuollainen ajattelutapasi on niin ahdasmielinen ja typerä, että jos sinulta leikataan se menee tasan oikeaan osoitteeseen.

        Sinä olet varsinainen sadisti kun tuollaisia edes ajattelet! Minä en ole ahdasmielinen ja typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet varsinainen sadisti kun tuollaisia edes ajattelet! Minä en ole ahdasmielinen ja typerä.

        Ahdasmielisyyttäsi kuvaa yksitoikkoinen tapasi ajatella, että kaikki jotka ovat jollaintapaa sinun ajatuksiasi vastaan ovat "persuja".
        Puheittesi mukaan voisi kuvitella, että persujen kannatus olisi jotain luokkaa 60%😂


      • Anonyymi

        Persuissa on paljon korkeastikoulutettuja. AMK ja yliopisto tutkintoja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissa on paljon korkeastikoulutettuja. AMK ja yliopisto tutkintoja on.

        pahimmillaan korkeakoulututkinto voi ohjata "tunteettomaan" politiikan tekkoon ymmärrät sä?? Että ei aina se mee hyvvään jos on liikaa älyä päässä että voidaan alkaa käyttää liikaälyä heikompia vastaan tajuutsä hei haloo??????
        On hyvä että on älyä, mut onko hyvä jos äly sanelee liikaa? Siinäpä pohtimista. En väitä että politiikkaa pitäs tehdä periaatteella rahaa poltetaan koko ajan. En ole itseasiassa sitä mieltä.


    • Anonyymi

      Persut perustettiin Suomen Maaseudun Puolueen raunioille.

      • Anonyymi

        Aina parempi ja suomen puolesta toisin kuin vihervasemmisto joka on perustettu vanhan neuvostoliiton raunioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina parempi ja suomen puolesta toisin kuin vihervasemmisto joka on perustettu vanhan neuvostoliiton raunioille.

        Ei ole perustettu neuvostoliiton raunioille, puhut siis paskaa!


    • Anonyymi

      "tarkoitettu yksinkertaiselle kansalle"

      😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁Parasta huumoria aikoihin! Kirjoitustaidoton kommari määrittelee koko kansan yksinkertaiseksi!

      • Anonyymi

        Ei kun taitaa puhua vain niistä persuja äänestävistä.


      • Anonyymi

        Jep juuri näin😂


    • Anonyymi

      Ei ole. Kokoomus on omassa edistyksellisyydessään sellainen ääriliike, että oikeistolaiset tarvitsivat toisen (paljon juntimman) puolueen itselleen. Välillä menee plastiikkakirurgialla käyminen överiksi ja monet pelästyvät sitä. Välillä tulee uutuusruokavalioita Kokoomuksen suunnalta ja vain osa tuntee Kokoomuksen enää omaksi puolueeksi. Persuilla pysyy oma järki päässä ja sitten, kun kaikki on hyvin, alkaa Kokoomus taas kiinnostaa uudelleen. Persut ovat oikeistolaisten pelastustukiasema kokoomuslaisten hölmöilyjen vuoksi.

      Kokoomusta johdetaan siihen tyyliin EU-Suomessa, että EU:sta ja vihreiden aiheista ei tarvitse tietää mitään. Persut sentään tajuavat vastustavansa EU:ta, joka perustettiin vuonna 1995. Eli 29 vuoden aikaisia muutoksia. Kokoomuksen suunnalta EU:ta aletaan perustamaan oikeastaan vasta nyt ja ovat luvanneet remontoida koko Suomen uusiksi. Vuonna 1995 aloitettu (tehty) remontti-uudistus ei ole Kokoomuksen mielestä riittävää tasoa. Siinä on Persuillakin taas uusi valinnan paikka. Kokoomus vaatii Suomeen Ruotsin tasoa. Eihän kukaan ruotsalainenkaan enää halua asua Ruotsissa, koska siellä meni rakennukset ihan överiksi. Kokoomusjohto vain haluaisi remontoida Suomenkin täysin asumiskelvottomaan kuntoon ja sen jälkeen he muuttaisivat Los Angelesiin. He pääsisivät Losiin julkkiksiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe