Kartalla näkyi 36 asteen lämpötiloja. 36 astetta ei siis vielä ole lämmintä, kuumasta puhumattakaan? Odotan kiinnostuneena onko 36 astetta "melko lämmintä" myös, jos Suomeen nuo lukemat joskus sattuvat.
Ylen meteorologi: "Etelä-Euroopassa on melko lämmintä"
7
366
Vastaukset
- Anonyymi
Meteorologi on aika uusi joten kömmähdyksiä sattuu.
- Anonyymi
Älkää nyt aina valitelko ja huomautelko , uusi meteorologi, ei kukaan ole "seppä syntyessään" . Tietysti ensi jännitystä.
- Anonyymi
Se on niin suhteellista - Saudi-Arabian liki 50 asteen lämpötilojen rinnalla 36 kuulostaa vain melko lämpimältä.
- Anonyymi
Tiedetään, että kuka on tämänkin avauksen tehnyt.
Pirulauta kun tuo likka ei pysy pois näiltä avauksilta.
Vakava sairaus täytyy olla.
- Anonyymi
Kohta siellä on yhtä kuuma kuin saunassa tai Helvetin porteilla.
- Anonyymi
Lähre kälppimää likka ja muari kohti helv#### Porttia jo.
Pitäkää kiiret.
🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Lopeta jo…..!
Lopeta jo…..!
🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842