''Mistä maanataina äänestetään?''

https://demokraatti.fi/mista-maanantaina-aanestetaan-lindtman-tama-ei-muutu-vaikka-miten-te-yrittaisitte-naita-sanoja-muuttaa

Maanataina selviää ketkä luottavat Rydmaniin.Samalla minulle ja oletetavasti
monelle muullekin,tulee selväksi se seikka ketä voi sekä ketä ei voi äänestää
enää jatkossa?

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Zyskowicz oli edelleen Lindtmanin kanssa eri mieltä.

      – Kohta yksi: Suomessa jokainen puolue valitsee omat ministerinsä. Kohta kaksi: on täysin ymmärrettävää ja selvää, että jos ministeri Rydman saisi epäluottamuslauseen, niin perussuomalaiset lähtisivät hallituksesta. Kohta kolme: tämä tarkoittaisi Orpon hallituksen eroa. Näin ollen äänestämme Orpon hallituksen jatkosta, Zyskowicz debatoi."

      Kokoomus siis katsoo namusedän touhut sormiensa läpi vaikka itse potkivat hänet pihalle Kokoomuksesta samasta syystä. Valta juovuttaa selvästikin Kokoomuksessa.

      • Anonyymi

        Hallitus on toiminta kykyinen 🤣😂🤣, Rynman erotetaan hallitus hajoaa. Eli Persut uhkaillut hallituksen kaatamisella, varsinaista yhteistyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus on toiminta kykyinen 🤣😂🤣, Rynman erotetaan hallitus hajoaa. Eli Persut uhkaillut hallituksen kaatamisella, varsinaista yhteistyötä.

        Ministereitä on vaihdettu iät ja ajat, eikä hallituksen ole siihen kaatuneet. Edellisessäkin hallituksessa vaihtui ministerit useaan otteeseen pääministeriä myöten, mutta hallitus pysyi kasassa koko kauden.

        Miksi joku Rydman on nyt niin poikkeuksellinen, että hänen erottamiseensa hallitus kaatuisi?

        Kyse on juuri persujen uhkauksesta. Kyse on siis hallituksen sisäisestä ongelmasta.
        No näin siinä käy kun otetaan persut hallitukseen ja lapsenahdistelija ministeriksi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eli jokainen voi itse päätellä onko Rydmanin kannalla vai ei...Uskomattoman alkeellisella älyllä varustettu ministeri!

    • Anonyymi

      Eli iso pää ei välttämättä tarkoita isoja aivoja.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täysin totga ja tuolla se piä on senverta iso notta on monasti tainnu päntätä sen katuun ja se aiheuttaa häiriökäyttäytymistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe