Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

Anonyymi-ap

Siinä oli niin hyvä olla.

92

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      T. mies jolla ei ole nimipäivää

      • Anonyymi

        Kerro joku tunniste siitä naisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro joku tunniste siitä naisesta

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap

        Ja mitä muuta?..🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap

        Tunnet hänet siis hyvin.. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap

        Joka paikkaan on. Come on. Laita parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap

        🫣😅😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntainen tie 😉 Ap

        Tällä tarkoitin vastavuoroista tunnisteen jakoa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tarkoitin vastavuoroista tunnisteen jakoa. Ap

        Kirjoitammeko toisillemme, jos tunnistamme toisemme täällä? Epäilen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tarkoitin vastavuoroista tunnisteen jakoa. Ap

        Lottonumerot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tarkoitin vastavuoroista tunnisteen jakoa. Ap

        Laita koko nimi,osoite ja puhelinnumero niin ei tarvitse arvuutella. Ja siviilisääty perään ja jos olet mies niin sotilasarvo. Ei tarvitse kenenkään sitten urtsia ja kalastella.


    • Anonyymi

      Kaipaan myös miehen kanssa päivittäistä keskustelua. Tässä sydän syrjällään 😥

    • Anonyymi

      Mies, jolla ei nimipäivää minulla mielessä. Unhoon jäänee silti. Kuulisin niin mielelläni äänesi taas, mutta mutta. Puhelin on vuoren kokoinen ja sinällään vaikea käsitellä, molemmille.

      • Anonyymi

        Ei mitään tietenkään sellaista todellakaan tarvitse mikä ei luontevalta tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tietenkään sellaista todellakaan tarvitse mikä ei luontevalta tunnu.

        Et ole aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aloittaja

        Mutta fiksuja kirjoitti.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Haluaisin todella puhua kanssasi yksin. Kuuntelin aina tarinoitasi itsestäni, voi kuinka halusin aina tietää enemmän, mutta olisi outoa kysyä tätä kaikkien edessä. Harmi, etten koskaan tunnistanut sinua enkä tule tunnistamaan sinua enää, mies.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tunnistamisella? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tunnistamisella? Ap

        Kommunikoida, tutustua toisiinsa…


      • Anonyymi

        Itsekäs😂minä minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekäs😂minä minä

        Voi ei 😁


    • Anonyymi

      samaa mietin tänään, kun keskustelin hänen kanssaan viimeistä kertaa pitkään aikaan

    • Anonyymi

      Voi että, minäkin kaipaan kanssasi keskustelua niin paljon ettet tiedäkään 🥰

    • Anonyymi

      Sivusta: Mulla naisella oli hänen lähellään hyvä olla keskustelemassa. Ikäänkuin juuri siinä kuuluisi olla. Se vähäinen aika 2,5 kk oli onnellisinta aikaa elämässäni.

      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin mitä sanot. Kerroitko hänelle? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin mitä sanot. Kerroitko hänelle? Ap

        Ei päästy niin pitkälle asioissa, että olisin sen voinut sanoa,


    • Anonyymi

      Onko hän varattu.miksi et voi keskustella useammin.

      • Anonyymi

        En tiedä onko. Aloitus sisältää mielestäni aika rajaavan tunnisteen niin en voi oikein muuta kertoa. Toki jos nainen lukee ja kirjoittaa jotain minkä tunnistan niin tottakai kommentoin siihen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko. Aloitus sisältää mielestäni aika rajaavan tunnisteen niin en voi oikein muuta kertoa. Toki jos nainen lukee ja kirjoittaa jotain minkä tunnistan niin tottakai kommentoin siihen. Ap

        Mitä hyötyä siitä on vaikka tunnistaisitkin hänet, sitten kommentoisitte toisillenne täällä vuosia. Nettisuhde ei ainakaan minua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä on vaikka tunnistaisitkin hänet, sitten kommentoisitte toisillenne täällä vuosia. Nettisuhde ei ainakaan minua kiinnosta.

        No minäpä kerron. Netissä kirjoittaminen on uusi asia minulle enkä ajatellut jäädä tänne ikiajoiksi. En voi ottaa vielä yhteyttä niin kirjoitan tänne koska kaipaan hänen seuraa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä kerron. Netissä kirjoittaminen on uusi asia minulle enkä ajatellut jäädä tänne ikiajoiksi. En voi ottaa vielä yhteyttä niin kirjoitan tänne koska kaipaan hänen seuraa. Ap

        Mikset voi?


    • Anonyymi

      Ne ihmiset, jotka onnistuu parisuhteessa, ovat jo ajatelleet pysyvänsä yksin. Sitten kun pystyy lopettamaan kokonaan kaipaamisen yms, voi löytää vasta jotain arvokasta.

    • Anonyymi

      Näin on, ei ole anonyymillä miehellä nimipäivää. Eikä naisella ;)

      • Anonyymi

        Haha, hyvä huomio 🤓 Ap


    • Anonyymi

      Kaipaan kävelyä vierekkäin ja istumista vierekkäin. Kaipaan kuiskauksia, vaikka ei koskaan mitään muuta kuin virallisia juttuja…

      • Anonyymi

        Minulla ei oo oikein kavereita

        Mut onhan minulla sinut


        Sulla ei nimipäivää

        Mut onhan sulla minut


      • Anonyymi

        No sepä se


    • Anonyymi

      Hyvää juhannusta nainen. Teen juhannustaikoja niin ehkä saan sinut elämääni. ⛈️

      Muille myös hyvää juhannusta. Ap

      • Anonyymi

        Miksi ⛈️? sataako taas kaupungissa jossa asumme?


      • Anonyymi

        Kiva hoksata sun Ap huomioivan naisesi lisäksi ketjussasi toisetkin toivotuksellasi!
        Hyvää Juhannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva hoksata sun Ap huomioivan naisesi lisäksi ketjussasi toisetkin toivotuksellasi!
        Hyvää Juhannusta.

        No kiva kuulla. Ap


    • Anonyymi

      Koko kokonaisuutta isosti kaivaten.. Hyvää juhannusta Kulta

      • Anonyymi

        .. toivottavasti voit hyvin siellä ylhäällä


    • Anonyymi

      Mikä aihe jäi päällimmäisenä mieleesi?

      • Anonyymi

        Juuri nyt muistan jotain mikä ei ollut aihe. Se oli itse asiassa hiljaisuus jota molemmat jäivät kuuntelemaan vahingossa. Ap


    • Anonyymi

      Kaipaan myös yksi suomalainen mies 🫠
      Kirjoita hänen/sinun kirjain?

    • Anonyymi

      No jos yksi tunniste vielä. Keskusteluihin liittyy laulu mikä alkaa s-kirjaimella. Ap

      • Anonyymi

        Kerran yritimme tunnistaa erään kappaleen laulajaa. Mieleeni tuli ensi Johanna Kurkela, mutta esittäjä oli loppujen lopuksi Chisu. En muista enää oliko kappale Sama nainen, vai oliko kyseessä jokin muu biisi.

        Tuskin tästä ja hänestä oli kuitenkaan sinun kohdallasi kyse. 😊 Hyvää juhannusta joka tapauksessa! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran yritimme tunnistaa erään kappaleen laulajaa. Mieleeni tuli ensi Johanna Kurkela, mutta esittäjä oli loppujen lopuksi Chisu. En muista enää oliko kappale Sama nainen, vai oliko kyseessä jokin muu biisi.

        Tuskin tästä ja hänestä oli kuitenkaan sinun kohdallasi kyse. 😊 Hyvää juhannusta joka tapauksessa! 😊

        Ohi menee. Ap


    • Anonyymi

      minun luo saa tulla keskustelemaan pimpauttaa ovikelloa ja tuo vaikka pullat mukana. en minä mihinkään katoa 🙂

      • Anonyymi

        Mutta en tiedä missä asut. Tämä saa niin hyvälle mielelle koska jokin tässä on samanlaista kuin hänessä. Ja olen koko ajan tiennyt että pulla on yksi yhdistävistä tekijöistä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en tiedä missä asut. Tämä saa niin hyvälle mielelle koska jokin tässä on samanlaista kuin hänessä. Ja olen koko ajan tiennyt että pulla on yksi yhdistävistä tekijöistä. Ap

        Kyllä:pulla. Minä rakastan pullaa, sinä inhoat pullaa :) Ja minä olen aikamoinen pulla muutenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä:pulla. Minä rakastan pullaa, sinä inhoat pullaa :) Ja minä olen aikamoinen pulla muutenkin...

        Niin minä en siis tiedä pitääkö hän pullasta, vaikka väitänkin että pitää. Mutta maailmaan mahtuu samankaltaisia tarinoita ja ihastuksia. Ap


    • Anonyymi

      Samoin. Siinä oli hyvä olla

    • Anonyymi

      Se on se kun ei enää tiedä mihin itse päättyy ja mistä toinen alkaa.

    • Anonyymi

      Alkaako laulu vai naisen nimi S-kirjaimella. Oliko teillä jännästi sarkastisen sama huumorintaju? Ajatusten pallottelua, jännästi mieltä virkistävää, mutta eri murre keskenään.

      • Anonyymi

        stairway to heaven


      • Anonyymi

        Keskusteluihin liittyy laulu mikä alkaa s-kirjaimella 🙂 Ap


    • Anonyymi

      Miksi hän ei enää keskustele kanssasi?

    • Anonyymi

      Huutoa. Rotkojen ylitse kaiun ottaessa osansa 💅🤳💋

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä että saat keskustella lisää?

      • Anonyymi

        Sitä ajattelin yrittää. Saa nähdä kuinka siinä sitten käy. Toivottavasti en säikäytä häntä jos hän sattuisi tämän lukemaan. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ajattelin yrittää. Saa nähdä kuinka siinä sitten käy. Toivottavasti en säikäytä häntä jos hän sattuisi tämän lukemaan. Ap

        Olemme molemmat jokseenkin säikkyjä ja pyörryksissä jos kohtaamme sattumalta.. XD No ei se mitään. Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta, ei säikyttely :) Ota nyt jo hyvä-nen ai-ka yh-teyt-tä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ajattelin yrittää. Saa nähdä kuinka siinä sitten käy. Toivottavasti en säikäytä häntä jos hän sattuisi tämän lukemaan. Ap

        Hän ei edes ymmärrä, koska sinä et kirjoita mitään hänestä tai sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei edes ymmärrä, koska sinä et kirjoita mitään hänestä tai sinusta.

        Olen kirjoittanut. Ap


    • Anonyymi

      Et kaipaa oikeasti. Olet luonut minusta päässäsi ihanan kauniin kuvitelman, joka ei pidä lainkaan paikkansa. Olen surullinen ja levoton. Sinun tuleekin saada joku parempi. Ainoa mihin pystyn on rakastaa sinua valtavasti .. etäältä.

      • Anonyymi

        Ei pitäisi antaa keskustelujen vaikuttaa liikaa ennakko-odotuksiin. Tottakai hyvätapainen ihminen pyrkii puhumaan kauniisti, toista ihmistä kunnioittaen, eikä ole syytä pahoittaa mieltä, Jokaisella on kuitenkin oma historiansa ja sitä ei tarvitse hävetä vaan katsoa asioita tulevaisuuteen luodaten. Tajuaa myös sen, että vasta kasvotusten todellinen tutustuminen ja tunteminen voi alkaa, se on realismia vaan.


      • Anonyymi

        Jokaisella on hyvät ja huonot puolet. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi antaa keskustelujen vaikuttaa liikaa ennakko-odotuksiin. Tottakai hyvätapainen ihminen pyrkii puhumaan kauniisti, toista ihmistä kunnioittaen, eikä ole syytä pahoittaa mieltä, Jokaisella on kuitenkin oma historiansa ja sitä ei tarvitse hävetä vaan katsoa asioita tulevaisuuteen luodaten. Tajuaa myös sen, että vasta kasvotusten todellinen tutustuminen ja tunteminen voi alkaa, se on realismia vaan.

        Ap mies on taasen todella harhainen, kuvittelee päässään kaikenlaista, mitä ei ole edes olemassa! Parempi ku haet itselles hoitpa tohon viiraavaan päähäs, kyl ne sipulit kasvaa jäniksille, ilman suakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap mies on taasen todella harhainen, kuvittelee päässään kaikenlaista, mitä ei ole edes olemassa! Parempi ku haet itselles hoitpa tohon viiraavaan päähäs, kyl ne sipulit kasvaa jäniksille, ilman suakin!

        Vai lääkäriltä pitäisi hoitoa hakea. Joko se on juhannus ohi ja paluuliikenteen aika. Ap


    • Anonyymi

      Kaipaan juttelua ja muutakin
      Yhden J⭐️⭐️⭐️⭐️ miehen kanssa.
      On ihan hiton ikävä.
      Naiselta

      • Anonyymi

        En ota kantaa tunnisteeseen muuten kuin kivan värisiä tähtiä vai onko siinä yksi mies, joka yrittää tekeytyä mahdollisimman leveäksi ettei nainen vaan taas menisi ohitse ⭐️Mielestäni ikävä on jo kaivettu maahan jo kauan sitten ja näen sieltä orastavaa, kasvavaa toivoa tulevaisuuteen. Nyt vain lisää lämpöä ja rakastavaa energiaa, sieltä nousee.


      • Anonyymi

        Esiinnyt taas naisena ap!


    • Anonyymi

      Kyllä naisen kanssa on miellyttävä istua keskustelemassa jos tykkää naisesta tai ainakin on aikeissa alkaa aivan kohta tykkäämään 😍ja vaikka hieman jännittää, voi katsella sivuun tai pilviä..

    • Anonyymi

      Se keskustelu voi olla sulle uniikki ja toiselle kuudestoista tusinassa

      • Anonyymi

        Ulkopuoliset sitä eivät varmasti tiedä.


    • Anonyymi

      Nyt lopetan tämän turhan suhteen. Good bye!

      • Anonyymi

        No niin. Ihme tollo sinäkin olet.


    • Anonyymi

      Pisriapiarua

    • Anonyymi

      Kirjoitanpa tähän mitä olen miettinyt paljon. Oliko tämä mainitsemani nainen kerran samassa linja-autossa minun kanssa. Nousin kyytiin ja näin naisen mutta en ole vieläkään varma oliko se hän. Auto oli aivan täynnä ja niin hiljaista että olisi kuullut neulankin putoavan lattialle. Ei siinä voinut tarkistaa asiaa. Hänen selkänojasta nykäisin kyllä reippaasti kun jäin pois että saamme luotua katsekontaktin. Ap

      • Anonyymi

        Jos olisit minun kaivattuni, niin sanoisin että mieti vähemmän ja toimi enemmän. Ja sitten sanoisin hänelle vielä että rakastan sinua sellaisella tavalla etten ole voinut ajatella ketään toista sydämeeni kun sinä olet siellä. Liehittelijöitä riittää kyllä ja niitä on ehkä sinullakin, ellei se käsittämätön huonommuus sinussa estä sinua näkemästä ihailevia naisia.

        Toinen este, jota sinussa kyllä ihailenkin, on se että olet niin vakavamielinen ettet osaa flirttailla ja vaadit itseltäsi aina kunniallisia aikeita naisten suhteen :) Sellainen vakavuus ja herräsmiesmäisyys on kaunista ja puhdasta, mutta hyvänen aika pyydä minua edes kahville tai kävelylle vaikka et ole vielä varma minkälainen loppuelämä meille tulisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit minun kaivattuni, niin sanoisin että mieti vähemmän ja toimi enemmän. Ja sitten sanoisin hänelle vielä että rakastan sinua sellaisella tavalla etten ole voinut ajatella ketään toista sydämeeni kun sinä olet siellä. Liehittelijöitä riittää kyllä ja niitä on ehkä sinullakin, ellei se käsittämätön huonommuus sinussa estä sinua näkemästä ihailevia naisia.

        Toinen este, jota sinussa kyllä ihailenkin, on se että olet niin vakavamielinen ettet osaa flirttailla ja vaadit itseltäsi aina kunniallisia aikeita naisten suhteen :) Sellainen vakavuus ja herräsmiesmäisyys on kaunista ja puhdasta, mutta hyvänen aika pyydä minua edes kahville tai kävelylle vaikka et ole vielä varma minkälainen loppuelämä meille tulisi...

        No olenko? Sinähän sen paremmin tiedät kuin minä, kirjoittamieni asioiden kautta. Mukavasti kirjoitat. Löydän kyllä itseni siitä mutta kuten joku ketjuun kirjoitti niin voi olla kuudestoista tusinassa 😂

        No joo, yritän ottaa häneen yhteyttä myöhemmin kun aika on sopiva. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olenko? Sinähän sen paremmin tiedät kuin minä, kirjoittamieni asioiden kautta. Mukavasti kirjoitat. Löydän kyllä itseni siitä mutta kuten joku ketjuun kirjoitti niin voi olla kuudestoista tusinassa 😂

        No joo, yritän ottaa häneen yhteyttä myöhemmin kun aika on sopiva. Ap

        No enpä todellakaan tiedä. Miten täällä anonyymien palstalla voi mitään varmaa tietää kun vastaajana on kuka milloinkin. Kirjoitustyylistäsi tunnistan jotkut kommentit ja ehkä aloituksiakin. Jos olisit kaivattuni, en pidä sinua yhtenä monista, miten ystyisin kun sydämeeni osuman sain.. :D Olen yrittänyt järkeillä, rukoilla ja ajatella hänen huonoja puoliaan mutta tunteet pysyy kuin paha rutto ja jopa syvenee.

        Tapasimme kyllä tällä viikolla ja puhuimme mm. lauluista, mutta en muista tarkkaan mistä lauluista ja alkoiko joku ässällä XD ja olimme enemmän hiljaa ja se tuntui minustakin oikein hyvältä... Silti, en halua ottaa tätä ihastumista liian vakavasti, koska en ole saanut vastakaikua. Ihmisen sydän on petollinen ja pahanilkinen ( siis omaa sydäntäni tarkoitan). Rakkaus on ihana ja hyödyllinen asia, aina. Näin uskon.

        https://www.youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä todellakaan tiedä. Miten täällä anonyymien palstalla voi mitään varmaa tietää kun vastaajana on kuka milloinkin. Kirjoitustyylistäsi tunnistan jotkut kommentit ja ehkä aloituksiakin. Jos olisit kaivattuni, en pidä sinua yhtenä monista, miten ystyisin kun sydämeeni osuman sain.. :D Olen yrittänyt järkeillä, rukoilla ja ajatella hänen huonoja puoliaan mutta tunteet pysyy kuin paha rutto ja jopa syvenee.

        Tapasimme kyllä tällä viikolla ja puhuimme mm. lauluista, mutta en muista tarkkaan mistä lauluista ja alkoiko joku ässällä XD ja olimme enemmän hiljaa ja se tuntui minustakin oikein hyvältä... Silti, en halua ottaa tätä ihastumista liian vakavasti, koska en ole saanut vastakaikua. Ihmisen sydän on petollinen ja pahanilkinen ( siis omaa sydäntäni tarkoitan). Rakkaus on ihana ja hyödyllinen asia, aina. Näin uskon.

        https://www.youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc

        Ohi menee. Hyvää kesää kuitenkin. Ap


    • Anonyymi

      80€ tunti niin jutellaan mistä haluat?

      -Martiina-

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Kyllä meillä on aina olleet hyvät jutut. Kaipaan niitä myös. Tiedän että kyllä ne jatkuvat. Nyt pitää vaan kestää tämä eroaika.

    • Anonyymi

      osanottoni kaikkien hukkuneiden vuoksi. juuri ajattelin että ei tainnut hukkua ketään ennen kuin luin uutiset. Surullista. Voimia läheisille ❤️

    • Anonyymi

      Millä tavoin?

      • Anonyymi

        Tunsin rauhaa ja hänen lämpönsä siinä ympärillä. Arkista ja tavallista. Puhtaasti rehellinen olemassaolon kokemus. Ap


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4059
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2296
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1513
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1404
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1356
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1317
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1258
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      88
      1232
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      52
      1135
    10. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1121
    Aihe