Muistat varmaan tämänkin nainen

Anonyymi-ap

miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. Ja kun sain nähdä sinua, ja suu kääntyi hymyyn ihan väkisin. Ne sun reaktiot mun juttuihin olivat kyllä vertaansa vailla, ja joskus kovin vakavalla naamalla kuuntelit päättömiä juttujani. 😅

Aivan parasta nämä reaktiot sinussa. Monta oli kertaa, että mietin mitä mahdatkaan ajatella minusta. Varmaankin että siinä muuan epäkelpo hulttio.

28

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulin joskus kirjoituksiasi kaivattuni kirjoitteluksi. Olin väärässä.
      Kuvittelin varmasti ihan kaikki. En ole edes käynyt hänen ajatuksissaan. Palstaharhaa kaikki.

    • Anonyymi

      En muista mitään ”ihanaksa”. Mutta pidin tarinoistasi niin paljon. Yritin olla reagoimatta ja kysymättä, mutta halusin aina kuulla sinusta enemmän ja enemmän 😊

    • Anonyymi

      No samat sanat. Suorastaan lietsomne toinen toisiamme ja se oli ehdottomasti parasta. Opin sinua tuntemaan ja hyvä ja lämmin tunne täytti aina maailmani. Kohta teimme jotakin yhteisjuttujakin.

      Ai mitä ajattelen, voi kun edes tietäisit niin järkyttyisit, loma on tuskaa olla sinusta erossa, kaipaan ja koko ajan tuntuu että jotakin olennaista elämästäni puuttuu vaikka ekaa päivää viedään. Laitan sinulle kaipaavia biisejä jossa vihjaavat ja merkitykselliset sanat.

      Oi elämä minkä kierrepallon minulle annoit

    • Anonyymi

      Aika moni kutsunut ihanaksi. Tarvitsee tarkemmin kertoa.

      • Anonyymi

        Minäkin miehenä kerroin naiselle hänen olevan ihana. Sivusta


    • Anonyymi

      Se oli sellaista kiusottelua, sinua kun oli niin hauska kiusotella. Siitä on jo aikaa, mutta kiva niitä aikoja on muistella vaikkei meidän välille sitten syntynytkään mitään kummempaa. Harmi, että tiemme erosivat ja välit viilenivät.

      Maistuisikohan kiusottelu vieläkin? Muistan sinua hyvällä, ja jos tavataan niin hymyillään.

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Puraisin sinua, jos se olisi mahdollista 😁


      • Anonyymi

        En minä halua, että minun rajojani ylittää kukaan. Olen siis aikalailla mielummin yksin.


      • Anonyymi

        Tuollaset just parhaita hetkiä. Itsekin kiusoittelen aika paljon.


      • Anonyymi

        jos olet hän jota ajattelen, niin mielestäni meidän välit ei sinänsä ole viilenneet, vaan meidän juttu on vielä kesken/vaiheessa.. Kyllä se kiusoittelu maistuisi minulle vieläkin, erittäin hyvin kaikkine lisämausteineen! :) :D


    • Anonyymi

      Ajattelen hänestä lukuisia hyviä asioita.. Sen kaiken kertominen edes tänne ei tunnu sopivalta. Tämä kun on täysin tuuleen huutelua enkä todennäköisesti toivu ..ainakaan helposti jos kaikki tämä oli vain omassa päässäni ja hän ei edes tiedä nimeäni.😭 Pelottaa välittää hänestä näin paljon..

      • Anonyymi

        Tai oot vain luonut fiktioseksuaalimaisen tarinan teistä .
        Mutta unohtanut elää todelisuutta ja todellista tarinaa.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oot vain luonut fiktioseksuaalimaisen tarinan teistä .
        Mutta unohtanut elää todelisuutta ja todellista tarinaa.
        Sivusta

        Aikomuksena unohtaa alkaen huomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oot vain luonut fiktioseksuaalimaisen tarinan teistä .
        Mutta unohtanut elää todelisuutta ja todellista tarinaa.
        Sivusta

        Jos alan aktiivisesti uskottelemaan itselleni että hon on täysinkakkaaivo niin ehkä unohdan nopeastikin.


    • Anonyymi

      Muistan kyllä erään, joka minua ihanaksi kutsui, ja jonka puheita aikoinaan kuuntelin paljon. Minun oli vaikea hänen ajatuksiaan tulkita, sillä lailla ilmeetön hän oli, mutta sanat olivat meille molemmille tärkeitä, tosin ehkä eri tavoin. Pidin hänestä paljon.

    • Anonyymi

      Saisit vieläkin kiusoitella ja mielellään kuuntelin sun pölliä juttuja ja hymyä ei kyllä pystynyt peittelemään😉

      • Anonyymi

        Kiva kun saatoit nauttia niistä. Joka kerta mietin, mitä nyt keksin kertoa sulle. Jotain hullua tai hauskaa, olit niin paljon mielessä ja halusin nähdä niitä sun ilmeitä.


    • Anonyymi

      Pöljiä juttuja

    • Anonyymi

      Mä opin yhdestä tai oikeastaan kahdesta miehestä sen, että tykkään aidoista tyypeistä. Tykkään ennemmin ujoista kuin niistä, jotka puhuu, mitä sylki suuhun tuo. Tykkään siitä, että joku puhuu mulle jotain ihan arkista ja kysyy vaikka, miten mulla menee tai jotain muuta. Mä en lapsenakaan tykännyt siitä tyypistä, joka veti mua leteistä vaan siitä, joka lohdutti, kun itkin, kun se toinen kiusasi.

    • Anonyymi

      Huumoria on laidasta laitaan ja tulkinnan varassa. Älä pahoita mieltä.

    • Anonyymi

      "rontti"
      Käytä sydäntä äläkä kuuntele,
      Näin löydät meidät.
      Olen viestin päässä tulevaisuudesta ❤️
      (24/7🤫😉)

      • Anonyymi

        Hyvä vinkki varmaan, mutta en ymmärtänyt sanaakaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kyllä itse olet ihanuuteni. (Miehelle) !!

      • Anonyymi

        Lähetä hänelle tykkääviä ajatuksia niin ehkä hän tuntee ne. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä hänelle tykkääviä ajatuksia niin ehkä hän tuntee ne. Sivusta

        Olen lähettänyt kyllä siitä ei jää kiinni.. Uskon että hän on ne jollakin tavalla lämpönä ehkä tuntenut. Tuskin yhteen kuitenkaan päädytään koskaan.


    • Anonyymi

      Juuri vastuuttomuutesi teki sinusta silmissäni lähes vastustamattoman. Kun muu elämä oli täynnä velvollisuuksia niin seurasi oli pakoa tästä kaikesta. Yritin sitten säilyttää asiallisuuteni rippeet parhaani mukaan, etten olisi täysin langennut pauloihisi. Tuo sai kuitenkin miettimään siihen astisia valintojani. Tulin ehkä menneeksi helpoimman kautta, sen miten asioiden kuuluu mennä. Sitä en koskaan varmaksi tiennyt toinko parhaimpasi esiin vai olinko yksi monista joita hauskuutit niin kuin vain sinä osaat.

      • Anonyymi

        Ei varmaan mulle:
        Kyllä eräällä on ollut iso osa läppäilyssä.
        Vastapalloon on ollut helppo osua. En vaan usko olevani mitenkään erityinen hänen silmissään.
        Ei vaan natsat riitä vaikka kuinka toivois.
        Olen ehkä lisäksi tehnyt ihan hölmön kuvan kaikilla typerillä oman elämäni viesteillä hänen silmissä ja roikkunut tarpeettoman paljon ovenkarmeissa kiinni.
        Pitää nyt jatkossa miettiä kokonaan uusi lähestymistapa jos tyyli on ollut "liikaa kaikkea"
        Nyt osittain näkeminen on vähentynyt kun en enää näyttäydy missään.


    • Anonyymi

      Tuohon ylempään vielä kommenttina.
      Melkein kun fiktio elokuvasta, käsittämätöntä mutta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4059
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2296
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1503
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1404
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1356
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1317
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1248
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      87
      1227
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      52
      1135
    10. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1121
    Aihe