Meillä on jumalan sallimus

Anonyymi-ap

PUOLUTUSTAHTO omalle isänmaalle..
Se tuli heti maan perutamisen aikaan, kun itsenäisyys saatiin 6.12.1917.
Venäjällä tuli vallankumous kommunistit otti vallan. Myös meidän kommunistt ja Sosiaalidemokraatit oli Venäjän Bolseviikkien tukena. Myös Bolseviikit tuki vasemmiston vallankaappaus yritystä tammikuussa 1918. Vallankaappaus ajoi kiville jo silloin toverit meillä yritti lakoin tukea vallankumousta, meillekkin komunistinen järjestelmä, joka olisi jatkunut Suomen liittämiseen Venäjään. EDELLEEN TOVERIT LAKKOILEE, nyt oli taas hallituksen vastustaminen, kun äänestäjät äänesti toverit paitsioon, poliittiset lakot.
Nyt eivät Putinia huutaneet apuun, kuin Stalinia aemmin. Stalin oli SDP puoluekokouksessa 11/1917. Lakoista päättivät ja aseellisesta hyökkäyksesta Suomen hallntoa vastaan. Stalin lupasi Venäjän tuen aseelliselle kapinalle. "punaisten voittaessa, ei olisi ollut paluuta" sanoi Koivistokin. Yhä meillä toverit kapinoi hallitusta vastaan lakoin.

10

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

• Anonyymi

Voisitko "arvon" persutrolli, jo vihdoin tulla tälle vuosituhannelle?

Viime vaaleissa skp on saanut 2000-3000 ääntä, enkä ainoatakaan edustajaa mihin

Nyt eletään vuotta 2024.

• Anonyymi

Näetkö jatkuvasti persu pikku-ukkoja. Näyt aamuyölläkin heitä täällä etsivan.

• Anonyymi

Trolli voisi laittaa persuja mitä löytää muovipussiin, sinne kerää pikku-ukkosi.

• Anonyymi

Aloittajan juttu jäänyt varmaan kesken. On ollut tarkoitus lopettaa teksti sanoihin, mutta nykyään Suomessa eniten kommunismin kannalla on keskusta.

• Anonyymi

Ei ole Putinin propakantaa kerrot. "Venäjä ei hyökännyt Ukrainaan"

Rajalaki kertoo kuka on kukin, kuka vastustaa hengeltää tukee Putinia.

• Anonyymi

Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti ,Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti.

• Anonyymi

Halla kanssanne jatkossa.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta, peli persutrollin paskanheittoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      111
      1759
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      76
      1293
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      56
      870
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      94
      799
    5. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      51
      758
    6. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      755
    7. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      30
      740
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      68
      698
    9. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      53
      690
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      152
      633
    Aihe