Maapallopää uskovaisten kannattama valtavirtamedia YLE uutisoi asiasta seuraavasti:
"Venäjä ja Vietnam ovat allekirjoittaneet yhteisen julkilausuman, jossa maat sopivat olemaan liittymättä sellaisiin liittoumiin, jotka voisivat laittaa maat vastakkain niiden intressien tai turvallisuuden suhteen, RIA Novosti uutisoi."
https://yle.fi/a/74-20095486
Lisäksi Kuuba haluaisi Guantanamon tukikohdan hiivattiin maaperältään ja tilalle Venäjän ydinaseet mutta tätä "demokraattinen ja vapaa USA" ei salli.
Guantanamon tukikohdasta on katkaistu sähkö ja vesi jo vuonna 1959 eikä Kuuba suostu vastaanottamaan jenkkien vuosittaista 40000 dollarin vuokraa valloitetusta alueesta vaan vaati jenkkejä poistumaan alueeltaan.
Nyt kun suomi kuuluu NATOon ja suomessa nato sotilaat noudattaa USAn lakeja on riski että suomesta voidaan siepata ja vangita Guantanamoon kansalaisia jotka vastustavat USAn läsnäoloa suomessa.
Sellaisen maailmanpoliisia leikkivän paskavaltion remmiin suomi on nyt antautunut!!!
Venäjä ja Vietnam sopimukseen:
7
286
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, onhan se kamalaa jos väkeä johonkin Gitmoon vietäisiin.
Parempi vain jos ammutaan saman tien. Ukraina saa hyökätä USAn aseilla Venäjälle. Minun mielestä myös Kuuban pitäisi vastineeksi saada hyökätä Venäläisaseilla USAhan. Jenkit kuitenkin raukkamaisesti vartioivat Kuubaa Guantanamosta käsin.
Lomailin pari viikkoa Kuuban Havannassa. Kaikki suosittelivat myös Varaderoa mutta sanoin etten moiseen turistirysään mene.
Jo vain oli kiva reissu. Keskityin lähinnä naisiin. Niitä oli mustia, ruskeita ja valkoisia; aivan upeita ja räiskyviä..
Päivisin istuin niiden kanssa hotellin altaalla jossa oli myös sauna.
Iltaisin hilluin kapakoissa parantelemassa salsan vaatimattomia taitojani.
Hotellini oli hyvin hieno mutta meno kuin Neuvostoliitossa. Siellähän oli joka kerroksessa maatuska joka esti vieraiden huoneisiin viennin.
Täällä oli valtavan kokoisia pukuäijiä aulan huoneisiin johtavilla käytävillä vahtimassa.
Pohdin mutta vain hetken. Neuvonpidon jälkeen maksoin muistaakseni 20 taalaa ja sain toimintaohjeet:
-Mene nyt huoneeseesi niin tuon tytön sinne aivan kohta. Aamulla klo 05.00 koputan oveesi ja silloin tytön pitää olla lähtövalmiina. Tämä näet ennen kuin pomot saapuvat töihin.
Näin se lomani kului joka päivä enkä lainkaan ehtinyt pohtia maailman politiikan tilanteita.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Lomailin pari viikkoa Kuuban Havannassa. Kaikki suosittelivat myös Varaderoa mutta sanoin etten moiseen turistirysään mene.
Jo vain oli kiva reissu. Keskityin lähinnä naisiin. Niitä oli mustia, ruskeita ja valkoisia; aivan upeita ja räiskyviä..
Päivisin istuin niiden kanssa hotellin altaalla jossa oli myös sauna.
Iltaisin hilluin kapakoissa parantelemassa salsan vaatimattomia taitojani.
Hotellini oli hyvin hieno mutta meno kuin Neuvostoliitossa. Siellähän oli joka kerroksessa maatuska joka esti vieraiden huoneisiin viennin.
Täällä oli valtavan kokoisia pukuäijiä aulan huoneisiin johtavilla käytävillä vahtimassa.
Pohdin mutta vain hetken. Neuvonpidon jälkeen maksoin muistaakseni 20 taalaa ja sain toimintaohjeet:
-Mene nyt huoneeseesi niin tuon tytön sinne aivan kohta. Aamulla klo 05.00 koputan oveesi ja silloin tytön pitää olla lähtövalmiina. Tämä näet ennen kuin pomot saapuvat töihin.
Näin se lomani kului joka päivä enkä lainkaan ehtinyt pohtia maailman politiikan tilanteita.Siinä se taas nähtiin.
Kapitalismi se oli se joka jylläsi myös Sosialismin Ihmemaassa. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Lomailin pari viikkoa Kuuban Havannassa. Kaikki suosittelivat myös Varaderoa mutta sanoin etten moiseen turistirysään mene.
Jo vain oli kiva reissu. Keskityin lähinnä naisiin. Niitä oli mustia, ruskeita ja valkoisia; aivan upeita ja räiskyviä..
Päivisin istuin niiden kanssa hotellin altaalla jossa oli myös sauna.
Iltaisin hilluin kapakoissa parantelemassa salsan vaatimattomia taitojani.
Hotellini oli hyvin hieno mutta meno kuin Neuvostoliitossa. Siellähän oli joka kerroksessa maatuska joka esti vieraiden huoneisiin viennin.
Täällä oli valtavan kokoisia pukuäijiä aulan huoneisiin johtavilla käytävillä vahtimassa.
Pohdin mutta vain hetken. Neuvonpidon jälkeen maksoin muistaakseni 20 taalaa ja sain toimintaohjeet:
-Mene nyt huoneeseesi niin tuon tytön sinne aivan kohta. Aamulla klo 05.00 koputan oveesi ja silloin tytön pitää olla lähtövalmiina. Tämä näet ennen kuin pomot saapuvat töihin.
Näin se lomani kului joka päivä enkä lainkaan ehtinyt pohtia maailman politiikan tilanteita.Että sellaisella jutulla vastasit itsellesi.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Lomailin pari viikkoa Kuuban Havannassa. Kaikki suosittelivat myös Varaderoa mutta sanoin etten moiseen turistirysään mene.
Jo vain oli kiva reissu. Keskityin lähinnä naisiin. Niitä oli mustia, ruskeita ja valkoisia; aivan upeita ja räiskyviä..
Päivisin istuin niiden kanssa hotellin altaalla jossa oli myös sauna.
Iltaisin hilluin kapakoissa parantelemassa salsan vaatimattomia taitojani.
Hotellini oli hyvin hieno mutta meno kuin Neuvostoliitossa. Siellähän oli joka kerroksessa maatuska joka esti vieraiden huoneisiin viennin.
Täällä oli valtavan kokoisia pukuäijiä aulan huoneisiin johtavilla käytävillä vahtimassa.
Pohdin mutta vain hetken. Neuvonpidon jälkeen maksoin muistaakseni 20 taalaa ja sain toimintaohjeet:
-Mene nyt huoneeseesi niin tuon tytön sinne aivan kohta. Aamulla klo 05.00 koputan oveesi ja silloin tytön pitää olla lähtövalmiina. Tämä näet ennen kuin pomot saapuvat töihin.
Näin se lomani kului joka päivä enkä lainkaan ehtinyt pohtia maailman politiikan tilanteita.Dementikko pappa taas tehnyt nojatuolimatkoja kun eläke ei riitä edes elämään, olet edelleenkin täysin kokematon naisten suhteen ja se asia ei ehdi muuttua.
- Anonyymi
Luulet itsestäsi liikoja. Ketään tai etenkään amerikkalaisia ei kiinnosta sinun tai muiden Nato-vastaisten foliohattujen urputus. Kyllä siellä Guantanamossa olisi muuten paljonkin eurooppalaisia vankeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
