voisko joku oikeesti asiasta tietävä antaa osviittaa mitä tuollaisen tuonti maksaa
veroja melkoinen rytky 6-7t? mitä päälle sakuissa ja suomes=?
https://www.autoscout24.com/offers/lexus-gs-450h-h-luxury-head-up-mark-levinson-garantie-electric-gasoline-black-58a73ec4-79f6-4f65-902f-1e029c9aa80e?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=4&position=4&search_id=2897h0it9rg&source_otp=t20&ap_tier=t20&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown
saksasta tuonti
6
247
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis ikäisekseen vaikka varmasti hyväkuntoinen. Tuontikulujako kyselet? Jos itse haet, lento Etelä-Saksaan, vakuutus ja siirtokilvet, ajo esim. Travemündeen ja sieltä laivalla Helsinkiin. Kaikki yhteensä tonni-puolitoista. Joku autonkuljetusfirma saattaa olla jopa halvempi.
- Anonyymi
Jonkun pitää sanoa aina näihin kyselyihin järjen ääni, mutta se olen näköjään minä tällä kerralla.
Jos tarvii kysyä tuollaisen auton hakemiskuluja niin silloin on kyllä siinä ja siinä että onko sulla realistista käsitystä mitä tuollaisen auton ylläpitokulut on.
Jos hakeminen maksaa 2000 euroa niin ei se ole kuin auton kahden kuukauden käyttö- ja omistuskulut.- Anonyymi
Se on juurikin näin, yli 10 vuotta vanha auto ei ole tuon hinnan arvoinen.
Puolet pois hinnasta jo ikävähennyksenä ja sittenkin miettisin kolme kertaa ennen hylkäystä:)
Kilometrilukemiinhan ei Saksan autoissa kannata uskoa (eipä meilläkään), digimittareita ohjelmoidaan sielläkin sadalla eurolla kauniimmaksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin, yli 10 vuotta vanha auto ei ole tuon hinnan arvoinen.
Puolet pois hinnasta jo ikävähennyksenä ja sittenkin miettisin kolme kertaa ennen hylkäystä:)
Kilometrilukemiinhan ei Saksan autoissa kannata uskoa (eipä meilläkään), digimittareita ohjelmoidaan sielläkin sadalla eurolla kauniimmaksi!Mistäs tempaisit tuon 2000 €/kk? Eihän Audinkaan pito ihan niin paljon maksa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tempaisit tuon 2000 €/kk? Eihän Audinkaan pito ihan niin paljon maksa:)
Jos luet vielä uudelleen niin voit huomata että se oli 1000 euroa / kk.
Tuohan tulee helposti ihan tavisautollekin. Jos ostat 30t euron auton niin arvonalennus on jo 500 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Nettiautossa on samanlainen myynnissä. Tosin enemmän ajettu, mutta melkeen kymppitonnin halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin303797Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282181Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141700Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71498- 791378
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391255- 641076
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70941Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa218928