USA himoitsee päästä jälleen polttamaan Vietnamin lapsia napalmilla.

Anonyymi-ap

Putin vieraili Vietnamissa ja USA aikoo järjestää mojovat sanktiot Vietnamille vierailun vuoksi. Jenkeillehän on hyvin tuttua polttaa lapsia äiteineen napalmilla, joukkoraiskausten jälkeen, joten ehkä jotain tällaista on taas luvassa.

13

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairas avaus. Saitko hyvin rahaa siitä?

      • Anonyymi

        Jopa sinäkin tollo tiedät, että USA harrasti Vietnamissa lasten ja naisten polttamista elävältä napalmilla, sekä jopa vauvojen joukkoraiskauksia. Siviiliuhreja yli miljoona. Ei jenkki ole tuosta muuksi muuttunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopa sinäkin tollo tiedät, että USA harrasti Vietnamissa lasten ja naisten polttamista elävältä napalmilla, sekä jopa vauvojen joukkoraiskauksia. Siviiliuhreja yli miljoona. Ei jenkki ole tuosta muuksi muuttunut.

        Ja se oikeuttaa Venäjän toinen? NIINKÖ?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ja se oikeuttaa Venäjän toinen? NIINKÖ?

        Aloitus koskee USA:n rikollisuutta, millä ei ole mitään tekemistä Venäjän kanssa. Täällä riittää keskusteluja Venäjästä, mutta tämä aloitus koskee sitä millainen on USA ja miten se uhkailee nyt Vietnamia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus koskee USA:n rikollisuutta, millä ei ole mitään tekemistä Venäjän kanssa. Täällä riittää keskusteluja Venäjästä, mutta tämä aloitus koskee sitä millainen on USA ja miten se uhkailee nyt Vietnamia.

        Ja sinä haluat tämän asian esille siksi, että??

        Sinulla on jokin motiivi. Minä ainakin katsos voin sanoa suoraan, että USA on toiminut monin tavoin törkeästi.

        Voitko sinä sanoa samoin Venäjästä? Annas kun taas arvaan: et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa sinäkin tollo tiedät, että USA harrasti Vietnamissa lasten ja naisten polttamista elävältä napalmilla, sekä jopa vauvojen joukkoraiskauksia. Siviiliuhreja yli miljoona. Ei jenkki ole tuosta muuksi muuttunut.

        Miinat yms tappaa jatkuvasti vietnam


      • Anonyymi

        Näyttää siltä, että täällä on joku USA:n rakastaja. 😄


    • Anonyymi

      Pultsari yrittää pelotella Etelä-Koreaa , jottei tämä antaisi apua Ukrainalle. No Pultsarin puheet ovat osoittautuneen bluffiksi kerta toisensa jälkeen.
      Ei uskalla haastaa länttä.

    • Vietnamin hallinto toimii nyt vähintään erikoisella tavalla ja sitä on ehkä hyväkin muistuttaa mahdollisista seurauksista. Eivätkä ne seuraukset ole sotilaallisen uhan tai edes taloudellisten sanktioiden muodossa.
      Länsiyritykset haluavat tällä hetkellä pienentää Kiina-riskiään ja siirtävät tuotantoa ja alihankintaa pois Kiinasta. Vietnam on ollut yksi suurimmista kohdemaista johon tuotantoa on siirretty. Mutta mikäli yritysmaailmassa koetaan, että Vietnam on valitsemassa blokin johon kuuluvat Venäjä, Kiina, Pohjois-Korea ja Iran, tapahtuu se mistä Vietnamia on hyväkin varoittaa.
      Toinen erikoisuus tässä on se, että Venäjä ja Kiina ovat tällä hetkellä läheisissä väleissä. Ja samaan aikaan Vietnamissa pelätään avointa konfliktia Kiinan kanssa Etelä-Kiinan merellä. Etelä-Kiinanmerellä Vietnam on avoimesti hakenut kumppanuutta niin Yhdysvaltain kuin myös Filippiinien kanssa Kiinan lähes koko Etelä-Kiinanmeren kattavaa aluevaatimusta torjuessaan.

      • Anonyymi

        USA härnää Taiwanin avulla Lännen konfliktia myös Kiinan kanssa, jotta USA:n puudelivaltiot lähtisivät mukaan Kiinan sanktioimisen, jolloin USA saa lisää tuottoisia bisneksiä Venäjän sanktioiden tavoin.


      • Anonyymi

        Kaikki jotka USA on korruptiolla tai muilla rikollisilla keinoilla alistanut alamaisikseen, jos eivät aja USA:n etuja tottelevan puudelin tavoin, saavat isännältään raippaa. Suomi on viimeiset yli 50 vuotta siunannut USA:n kaikki räikeät sota- ja ihmisoikeusrikokset, kuten mm. auttanut Quantanamon mitä julmimmassa ihmisoikeusrikollisuudessa, sekä tehnyt kaiken mahdollisen USA:n etujen mukaisesti, oman kansan etuja vastaan.

        Joka päivä näyttää yhä enemmän siltä, että Suomi on ensimmäinen ydinsodassa täydellisesti USA:n etujen vuoksi tuhottu puudelivaltio. Ja mikä hulluinta, aivoton puudelikansa syyttää Venäjää siitä mitä itse on USA:n talutusnuorassa vihan- ja sodanlietsonnallaan saanut aikaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA härnää Taiwanin avulla Lännen konfliktia myös Kiinan kanssa, jotta USA:n puudelivaltiot lähtisivät mukaan Kiinan sanktioimisen, jolloin USA saa lisää tuottoisia bisneksiä Venäjän sanktioiden tavoin.

        Kiinalle on tietty asetettu jo oikeitakin "sanktioita" lähinnä tullimaksujen muodossa, mutta yritysten joukkopako Kiinasta ei johdu nykyisistä sanktioista, vaan Kiinan arveluttavasta politiikasta, niin Taiwanin kysymyksessä kuin myös yritystoimintaan liittyvissä kysymyksissä. Päätöksensä osallistua joukkopakoon yritykset ovat tehneet aivan itse, Tosin yritysten päätöksissä on mukana pelko samankaltaisista sanktioista joita asetettiin Venäjälle. Kaikilla on tiedossa, että Kiina saa samantyyppisen setin niskaansa jos Kiina hyökkää Taiwaniin.
        Tietysti yritykset seuraavat nyt tarkasti mitä tapahtuu Vietnamin politiikassa, jos riski Venäjän ja Kiinan tyyppisestä kehityksestä edes NÄYTTÄÄ kasvavan, yritykset vetävät ruksin laajenemissuunnitelmilleen Vietnamissa. Se tietysti kaataa Vietnamin Venäjän ja Kiinan syliin vähän lopullisemmin, joten kyse ei tässä tapauksessa ole länsimaiden edusta, mutta yksittäiset yritykset eivät ole tällaisessa tapauksessa länsimaiden johdateltavissa, vaan ne tekevät omia päätöksiään. Tämä "se näyttää siltä"-kehitys on Vietnamissa reissanneen Putinin mieleen ja jos Vietnamin hallitus ei tajua itse pysyä etäämmällä Putinin ja Xi:n touhuista, on suorastaan kohteliasta muistuttaa heitä siitä.


      • Anonyymi
        FakeNews kirjoitti:

        Kiinalle on tietty asetettu jo oikeitakin "sanktioita" lähinnä tullimaksujen muodossa, mutta yritysten joukkopako Kiinasta ei johdu nykyisistä sanktioista, vaan Kiinan arveluttavasta politiikasta, niin Taiwanin kysymyksessä kuin myös yritystoimintaan liittyvissä kysymyksissä. Päätöksensä osallistua joukkopakoon yritykset ovat tehneet aivan itse, Tosin yritysten päätöksissä on mukana pelko samankaltaisista sanktioista joita asetettiin Venäjälle. Kaikilla on tiedossa, että Kiina saa samantyyppisen setin niskaansa jos Kiina hyökkää Taiwaniin.
        Tietysti yritykset seuraavat nyt tarkasti mitä tapahtuu Vietnamin politiikassa, jos riski Venäjän ja Kiinan tyyppisestä kehityksestä edes NÄYTTÄÄ kasvavan, yritykset vetävät ruksin laajenemissuunnitelmilleen Vietnamissa. Se tietysti kaataa Vietnamin Venäjän ja Kiinan syliin vähän lopullisemmin, joten kyse ei tässä tapauksessa ole länsimaiden edusta, mutta yksittäiset yritykset eivät ole tällaisessa tapauksessa länsimaiden johdateltavissa, vaan ne tekevät omia päätöksiään. Tämä "se näyttää siltä"-kehitys on Vietnamissa reissanneen Putinin mieleen ja jos Vietnamin hallitus ei tajua itse pysyä etäämmällä Putinin ja Xi:n touhuista, on suorastaan kohteliasta muistuttaa heitä siitä.

        Eikö Sinulle ole koulussa puhuttu kappalejaosta??...tuollainen yhteen pötköön kirjoittaminen on rasittavaa lukea..............


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe