Jos sinua kiinnostaa nainen

Anonyymi-ap

tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt naisissa". En tiedä kohtaavatko tiemme. Ei niiden tarvitse kohdata, jos en merkitse sinulle mitään.

70

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Hiljaisuus ja yksinäisyys on aliarvostettua. Hyvää yötä sinulle.

      • Anonyymi

        Samaa miettinyt monesti. Mut yksin ollessa tulee kelailtua asioita laajemminkin. Sinkkuna tunnet olosi helpommin ulkopuoliseksi, jos muut ympärilläsi ovat suhteessa olevia. Pitemmän päälle voit tuntea riittämättömyyden tunnetta.

        Yksin oloissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos viihdyt liian hyvin yksin, jäät monesti monen tilanteen ulkopuolelle ja tunne läheisten parissa voi tuntua riippakivenä olemiselta, jolloin ei oteta tasavertaisena huomioon asioita käsiteltäessä yleisesti.

        Olet enemmän vain se vähän ulkopuolinen ihminen. Suhteessa olevat saavat enemmän huomiota ja tulevat paremmin huomioiduiksi. Arvostusta samalla (tunne). Monet juhlat tuntuvat enemmän pakko pullalta, koska viihtyminen ei luonnistu, kun tunnet olevasi enemmän ulkopuolinen kuin haluttu vieras? Tunne ja oma tuntemus merkkaa paljon.

        Haluaisit itsekin olla jossain muualla kuin siellä juhlassa, jossa et viihdy. Harmillisia asioita, koska kieltäytyminenkin niistä voisi tuntua kutsujalta kiusalliselta? Pitempi aikainen sinkkuus johtaa helposti erakkona olemiseen. Tarkoitan sillä sitä, että viihtyy parhaiten yksin, koska ei halua olla muille riippana. Jonka tuntee helposti tilanteissa, joissa on vain se pakollinen paha?

        Luottamus karisee muita kohtaan pikku hiljaa, kun tilanteet toistuu, eikä halua asiaa nostaa pöydälle. Syitä sille on monia, suurin on se, ettei halua huomiota itselle eikä tilanteelle, koska ei halua sekoittaa pakkaa. Vaan on mielummin hajuton, mauton ja näkymätön. Sinkkuuden aiheuttama kuorma voi olla raskas taakkakin kannettavaksi. Jollei muut halua sitä ymmärtää?

        Toiset menee naimisiin nopeasti, kun kokevat pelkoa menettää toisen ajan kuluessa? Toiset perustavat perheen, lapset sitovat suhteen, mutta onko halua vastuun kantoon yhdessä? Jos luonteet eivät sovikaan yhteen? Lapset kärsii, jos suhde ei ole terveellä pohjalla ja positiivinen. Sopivat luonteet täydentävät suhteen. Anteeksi, että suolsin omia aivoituksiani näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettinyt monesti. Mut yksin ollessa tulee kelailtua asioita laajemminkin. Sinkkuna tunnet olosi helpommin ulkopuoliseksi, jos muut ympärilläsi ovat suhteessa olevia. Pitemmän päälle voit tuntea riittämättömyyden tunnetta.

        Yksin oloissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos viihdyt liian hyvin yksin, jäät monesti monen tilanteen ulkopuolelle ja tunne läheisten parissa voi tuntua riippakivenä olemiselta, jolloin ei oteta tasavertaisena huomioon asioita käsiteltäessä yleisesti.

        Olet enemmän vain se vähän ulkopuolinen ihminen. Suhteessa olevat saavat enemmän huomiota ja tulevat paremmin huomioiduiksi. Arvostusta samalla (tunne). Monet juhlat tuntuvat enemmän pakko pullalta, koska viihtyminen ei luonnistu, kun tunnet olevasi enemmän ulkopuolinen kuin haluttu vieras? Tunne ja oma tuntemus merkkaa paljon.

        Haluaisit itsekin olla jossain muualla kuin siellä juhlassa, jossa et viihdy. Harmillisia asioita, koska kieltäytyminenkin niistä voisi tuntua kutsujalta kiusalliselta? Pitempi aikainen sinkkuus johtaa helposti erakkona olemiseen. Tarkoitan sillä sitä, että viihtyy parhaiten yksin, koska ei halua olla muille riippana. Jonka tuntee helposti tilanteissa, joissa on vain se pakollinen paha?

        Luottamus karisee muita kohtaan pikku hiljaa, kun tilanteet toistuu, eikä halua asiaa nostaa pöydälle. Syitä sille on monia, suurin on se, ettei halua huomiota itselle eikä tilanteelle, koska ei halua sekoittaa pakkaa. Vaan on mielummin hajuton, mauton ja näkymätön. Sinkkuuden aiheuttama kuorma voi olla raskas taakkakin kannettavaksi. Jollei muut halua sitä ymmärtää?

        Toiset menee naimisiin nopeasti, kun kokevat pelkoa menettää toisen ajan kuluessa? Toiset perustavat perheen, lapset sitovat suhteen, mutta onko halua vastuun kantoon yhdessä? Jos luonteet eivät sovikaan yhteen? Lapset kärsii, jos suhde ei ole terveellä pohjalla ja positiivinen. Sopivat luonteet täydentävät suhteen. Anteeksi, että suolsin omia aivoituksiani näin.

        Miksi koet, ettei sinkkuja arvosteta? On totta, että siinä vaiheessa, kun muut perustavat perhettä ja ruuhkavuodet ovat pahimmillaan, jää helposti ulkopuolelle. Mitä olen sivusta seurannut lapsiperheuden arkea ja pitkän avioliiton eloa, ei se ole helppoa heilläkään.
        Olen varmasti ikisinkku, joka ei koskaan mene naimisiin. Jotkut naiset ovat kokeneet sen uhkana. Eivät ehkä enää, kun ikää on tullut. Ja kun ovat oppineet tuntemaan. En koske varattuihin.
        Jos nyt en aktiivisesti etsikään ketään, olisi mukava tavata vielä näillä kilometreilla ihminen, jonka kanssa arki on parempaa kuin se arki, jonka olen yksin rakentanut.
        En ole koskaan tuntenut itseäni vähemmän arvokkaaksi sinkkuuden takia. En ylipäätään juuri minkään takia. Tuo on tunne, joka sinulla on ja jota muut eivät varmasti tarkoituksella tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettinyt monesti. Mut yksin ollessa tulee kelailtua asioita laajemminkin. Sinkkuna tunnet olosi helpommin ulkopuoliseksi, jos muut ympärilläsi ovat suhteessa olevia. Pitemmän päälle voit tuntea riittämättömyyden tunnetta.

        Yksin oloissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos viihdyt liian hyvin yksin, jäät monesti monen tilanteen ulkopuolelle ja tunne läheisten parissa voi tuntua riippakivenä olemiselta, jolloin ei oteta tasavertaisena huomioon asioita käsiteltäessä yleisesti.

        Olet enemmän vain se vähän ulkopuolinen ihminen. Suhteessa olevat saavat enemmän huomiota ja tulevat paremmin huomioiduiksi. Arvostusta samalla (tunne). Monet juhlat tuntuvat enemmän pakko pullalta, koska viihtyminen ei luonnistu, kun tunnet olevasi enemmän ulkopuolinen kuin haluttu vieras? Tunne ja oma tuntemus merkkaa paljon.

        Haluaisit itsekin olla jossain muualla kuin siellä juhlassa, jossa et viihdy. Harmillisia asioita, koska kieltäytyminenkin niistä voisi tuntua kutsujalta kiusalliselta? Pitempi aikainen sinkkuus johtaa helposti erakkona olemiseen. Tarkoitan sillä sitä, että viihtyy parhaiten yksin, koska ei halua olla muille riippana. Jonka tuntee helposti tilanteissa, joissa on vain se pakollinen paha?

        Luottamus karisee muita kohtaan pikku hiljaa, kun tilanteet toistuu, eikä halua asiaa nostaa pöydälle. Syitä sille on monia, suurin on se, ettei halua huomiota itselle eikä tilanteelle, koska ei halua sekoittaa pakkaa. Vaan on mielummin hajuton, mauton ja näkymätön. Sinkkuuden aiheuttama kuorma voi olla raskas taakkakin kannettavaksi. Jollei muut halua sitä ymmärtää?

        Toiset menee naimisiin nopeasti, kun kokevat pelkoa menettää toisen ajan kuluessa? Toiset perustavat perheen, lapset sitovat suhteen, mutta onko halua vastuun kantoon yhdessä? Jos luonteet eivät sovikaan yhteen? Lapset kärsii, jos suhde ei ole terveellä pohjalla ja positiivinen. Sopivat luonteet täydentävät suhteen. Anteeksi, että suolsin omia aivoituksiani näin.

        Sivusta lisään sun listaan tämän työelämän haasteen sinkuilla.Pomo helposti ajattelee sinkkua heti kun on esim.juhlapyhiä tai lomia kun tarvii lisätyötekijää.Ajattelevat ettei sinkulla ole niin väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettinyt monesti. Mut yksin ollessa tulee kelailtua asioita laajemminkin. Sinkkuna tunnet olosi helpommin ulkopuoliseksi, jos muut ympärilläsi ovat suhteessa olevia. Pitemmän päälle voit tuntea riittämättömyyden tunnetta.

        Yksin oloissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos viihdyt liian hyvin yksin, jäät monesti monen tilanteen ulkopuolelle ja tunne läheisten parissa voi tuntua riippakivenä olemiselta, jolloin ei oteta tasavertaisena huomioon asioita käsiteltäessä yleisesti.

        Olet enemmän vain se vähän ulkopuolinen ihminen. Suhteessa olevat saavat enemmän huomiota ja tulevat paremmin huomioiduiksi. Arvostusta samalla (tunne). Monet juhlat tuntuvat enemmän pakko pullalta, koska viihtyminen ei luonnistu, kun tunnet olevasi enemmän ulkopuolinen kuin haluttu vieras? Tunne ja oma tuntemus merkkaa paljon.

        Haluaisit itsekin olla jossain muualla kuin siellä juhlassa, jossa et viihdy. Harmillisia asioita, koska kieltäytyminenkin niistä voisi tuntua kutsujalta kiusalliselta? Pitempi aikainen sinkkuus johtaa helposti erakkona olemiseen. Tarkoitan sillä sitä, että viihtyy parhaiten yksin, koska ei halua olla muille riippana. Jonka tuntee helposti tilanteissa, joissa on vain se pakollinen paha?

        Luottamus karisee muita kohtaan pikku hiljaa, kun tilanteet toistuu, eikä halua asiaa nostaa pöydälle. Syitä sille on monia, suurin on se, ettei halua huomiota itselle eikä tilanteelle, koska ei halua sekoittaa pakkaa. Vaan on mielummin hajuton, mauton ja näkymätön. Sinkkuuden aiheuttama kuorma voi olla raskas taakkakin kannettavaksi. Jollei muut halua sitä ymmärtää?

        Toiset menee naimisiin nopeasti, kun kokevat pelkoa menettää toisen ajan kuluessa? Toiset perustavat perheen, lapset sitovat suhteen, mutta onko halua vastuun kantoon yhdessä? Jos luonteet eivät sovikaan yhteen? Lapset kärsii, jos suhde ei ole terveellä pohjalla ja positiivinen. Sopivat luonteet täydentävät suhteen. Anteeksi, että suolsin omia aivoituksiani näin.

        Todella hyvä kirjoitus -sivusta


    • Anonyymi

      Kukapa sitä nyt yhdentekevää, mutta ei sitä toivo kenenkään takiaan elämäänsä pistävän jäihin sillä siinä tulee paljon vartijaksi jos näin voi sanoa.

    • Anonyymi

      Olen ottanut jo riskejä hänen kanssaan niin usein, eikä siitä mitään hyötyä ole ollut, tunnen itseni lannistetuksi, etten nyt jaksa enempää.
      Hän merkitsi minulle paljon, rakastuin häneen.

      • Anonyymi

        Millaisia riskejä otit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia riskejä otit?

        No en kerro tänne.


      • Anonyymi

        Tänäänkin jaksat täällä samaa liibalaabaa lällättää ympäripyöreästä hänestä joksi miljoona maailman marttia ja perttiä voisivat uskoa itsensä, jos antaisivat tuulen huuhtoa korvien väliä.

        sivusta


      • Anonyymi

        Millainen nainen?😉


    • Anonyymi

      Ei tämäkään ole minulta. Elämäni ei ole ollut hiljaista ja yksinäistä oikeastaan koskaan. Olen ollut monessa mukana.

      • Anonyymi

        Naisesta on varmaan tosi kiva kuulla, että olet häntäheikki.


      • Anonyymi

        Tiedän kyllä tuon jo näin vuosien kokemuksella. Asut yhdessä lapsesi äidin kanssa??


    • Anonyymi

      Eikä minulta.Muuta en kerro.

    • Anonyymi

      Olen huomannut kyllä. Ihmettelen vain miksi pysyt sinkkuna. Luulisi niinkin suuresta kaupungista sinulle nainen löytyvän. Paikkani olen ymmärtänyt ajat sitten ja nuolen haavojani vieläkin. Mutta paranen kyllä.
      Siihen en usko, että Hän riutuu ja on yksinäinen. Hänestä elämä on ihmisen parasta aikaa.
      -💔

      • Anonyymi

        Pysyn sinkkuna, koska odotan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyn sinkkuna, koska odotan sinua.

        Minäkin odotan sinua tummahiuksinen voi kun jossain näkisin😒


    • Anonyymi

      Kommenttina aloitukseen.
      Kun on riittävän pitkään yksin ei enää jaksa ja voi kehenkä tahansa jaksa kiinnostua.
      Jos niin käy että vielä tässä iässä kiinnostuu niin kyseessä on erittäin harvinainen ihminen ja tilanne.

      • Anonyymi

        Pitää todellakin paikkansa.

        sivusta


    • Anonyymi

      No, kuulisinpa ton suoraan sinulta 🏵️

    • Anonyymi

      Itsekään en ole ollut suhteessa todella moniin vuosiin. Oli muuta aika vievää velvoitetta.
      Nyt vasta olen alkanut taas katsella ympärilleni ja huomannut ihmisen joka minua kiinnostaa.
      Hän toivottavasti uskoo ja luottaa siihen että olen tosissani hänen kanssaan!
      Olemme varmaan kummatkin aika ihmeissämme ja todella varuillamme, emmehän ole edes koskaan sanaakaan vaihtaneet.
      Kumpikin ehkä miettii että tuo toinen ei usko että olen kiinnostunut.
      Olemme aika samanlaisia siinä että viihdymme myös yksin. Siltä pohjalta uskon meidän sopivan oikein hyvin toisillemme. Osaamme antaa tilaa toiselle olla tarvittaessa yksin ja tehdä omia juttuja. No merkit on samat kummallakin!
      Siksi tämä on hiukan hidasta tämä tutustuminen 😉

      • Anonyymi

        Ai ettien että ;) 💕 tää kertomus on kuin suoraan omasta tämänhetkisestä tilanteesta. Jokainen lause täsmää ja voisin allekirjoittaa jokaisen sanan. En vaan tiiä, että onkohan hän kirjoittanut tämän, joka on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen minuun ja ketä minulla on ikävä. Tarvittais vähän enemmän jotain tunnisteita🙂 -J


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta naiset :) Minua kiinnostaa vain yksi ja ainoa mies. Olen kyllä miettinyt, että onkohan hänellä ollut ketään. Hän vaikuttaa niin ujolta, että luultavasti ei.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut ketään. Mutta puhut varmaan jostain toisesta, semmoisesta jota näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut ketään. Mutta puhut varmaan jostain toisesta, semmoisesta jota näet.

        Näen häntä aina välillä, ihan liian harvoin kyllä.


      • Anonyymi

        Ai joku neitsyt mies,kuulostaapa kiihottavalta.


    • Anonyymi

      Rakastan naista ikuisesti jos saan tilaisuuden ja olisin maailman kiltein tai ainakin pyrkisin olemaan. En ole kommentoinut tähän muuta enkä kommentoi. Aloittajalta.

      • Anonyymi

        Tietääkö hän, että rakastat?


      • Anonyymi

        Aha…


    • Anonyymi

      This is not from him, because I know for a fact that he is not alone and has not been. But you all dreamers have a great midsummer now!

    • Anonyymi

      Ei ole minullakaan ollut ketään, jos mies sitä mahtaisi miettiä. Ei kiinnosta kukaan muu.

      • Anonyymi

        Sitä juuri tässä mietin, että onkohan naisella joku toinen mies kiikarissa. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri tässä mietin, että onkohan naisella joku toinen mies kiikarissa. m>n

        Ei kaivattuni tuollaisia ajattele. En käy mielessäkään, siihen tulokseen olen tässä tullut... Hän on kadonnut maan päältä.


    • Anonyymi

      Merkitset minulle liiankin paljon (jo tässä vaiheessa.) Olisin valmis antautumaan sinulle ja meille. En ole myöskään antanut sitä tai minkäänlaista muutakaan siimaa kuukausiin kenellekään. Alkaa jo vähän tuntumaan..

      • Anonyymi

        Nyt on aika antaa rakkauden virrata ♥️
        Oon odottanut sua keväästä saakka sillä tunnen samoin ♥️
        Olisit rohkea ja ottaisit askeleen, kun jo tiedät, että odotan yhteydenottoasi ja olen valmis kohtaamaan tunteesi ♥️ Rakastan sinua ja varmaan jo tiedät sen vaikka en sitä sinulle ole kertonut ♥️ Älä aja onnesi ohi 😘


      • Anonyymi

        Anna rakkauden virrata ♥️
        Olen odottanut sinua jo keväästä saakka sillä tunnen samoin ja olen valmis kohtaamaan tunteesi ♥️
        Odotan yhteydenottoasi ♥️
        Ethän aja onnesi ohi sillä minäkin rakastan sinua 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika antaa rakkauden virrata ♥️
        Oon odottanut sua keväästä saakka sillä tunnen samoin ♥️
        Olisit rohkea ja ottaisit askeleen, kun jo tiedät, että odotan yhteydenottoasi ja olen valmis kohtaamaan tunteesi ♥️ Rakastan sinua ja varmaan jo tiedät sen vaikka en sitä sinulle ole kertonut ♥️ Älä aja onnesi ohi 😘

        Kun olisitkin hän, joka minulle merkitsee enemmän kuin kukaan muu mies varmaan ikinä..Niin tärkeä ja ymmärtävä. ❤️
        Mutta epäilen, että et ole hän siis se sama jolle minä haluaisin antautua. Kauniisti kirjoitit kyllä...😔 Minulla ei ole mahdollisuuksia ottaa häneen yhteyttä. Tilanne on siis sanoisinko muy bueno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olisitkin hän, joka minulle merkitsee enemmän kuin kukaan muu mies varmaan ikinä..Niin tärkeä ja ymmärtävä. ❤️
        Mutta epäilen, että et ole hän siis se sama jolle minä haluaisin antautua. Kauniisti kirjoitit kyllä...😔 Minulla ei ole mahdollisuuksia ottaa häneen yhteyttä. Tilanne on siis sanoisinko muy bueno

        Tuskin olin. Tämä on vain arvuuttelu leikkiä kaukana todellisuudesta. Tiedät itsekin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olisitkin hän, joka minulle merkitsee enemmän kuin kukaan muu mies varmaan ikinä..Niin tärkeä ja ymmärtävä. ❤️
        Mutta epäilen, että et ole hän siis se sama jolle minä haluaisin antautua. Kauniisti kirjoitit kyllä...😔 Minulla ei ole mahdollisuuksia ottaa häneen yhteyttä. Tilanne on siis sanoisinko muy bueno

        Muy bueno tarkoittaa oikein hyvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muy bueno tarkoittaa oikein hyvää...

        Aka vtun pska


    • Anonyymi

      Yksin ollessa saa olla rauhassa netissä. Ainakaan minulla ei ole muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      Ihana mies!

      • Anonyymi

        A mies on yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A mies on yök.

        No ei kyllä ole…


    • Anonyymi

      No ei kiinnosta a miehet eikä ketään joka on vähänkään normaali kiinnosta kyseinen mies.

      • Anonyymi

        No ei kukaan normaali todellakaan sinusta kiinnostu. Että hyvin kommentoit ihan itse 😆


    • Anonyymi

      A mies yök.

      • Anonyymi

        Näin viestin

        Sai minut hymyilemään


      • Anonyymi

        A mies namnam...


    • Anonyymi

      Voi yök sentään kun teillä on aikuismaiset kommentit.
      Teinipeet taas yökkimäasä. Aikuinen ei käyttäydy noin, jos ei ole päässä vikaa.
      Harmi kun ei lapsia enää vanhemmat kasvata. Se näkyy kyllä käytöksestä.

    • Anonyymi

      Tää ei ollut mulle mutta tuli miettineeksi, jos joskus sattuisi niin että vuosien päästä tulevaisuudessa jos hän olisi vaikka eronnut ja molemmat olisi siihen aikaan vapaita ja mielenkiintoa olisi samaan aikaan molemmilla ja sattuisi niin olemaan niin vaikka tietäisi että hän hakisi vaikka vain laastaria niin voihan sitä ajatella että jotain kevyempää suhdetta niin silloin se olisi vapaampaa ja hän saisi halutessaan kerran kokeiltua vaikka jatkaa matkaansa johonkin muuhun suhteeseen. Olen aika varma että hän on aika kokeileva mies suhteiden ja erilaisten naisten kanssa ja kyllästyy helposti suhteessa tai naiseen, sillein ettei oo mikään kaikkein uskollisin tyyppi, aina jotain pientä viritelmää jossain. Jos olisin tietysti hänen kanssaan niin tulisi varmasti jossain vaiheessa sattumaan pahasti tunnepuolella ja henkisesti. Tai sitten vaan laittaisi alttiiksi kaikelle mahdolliselle
      kärsimykselle. Ehkä on parempi ettei. Kun taas itselle on tärkeää rauha, henkinen yhteys, luottamus ja tasapainoisuus suhteessa, ja saman tyyppinen ajatusmaailma suhteesta ja tunteista. No tää oli nyt vaan tälläinen ajatus pohdinta.

    • Anonyymi

      voi minua minullapa on tunteita kahteen mieheen, vahingossa, toinen on kuin tehty minulle, ei niin tunnerikasta mutta hyvää, suorastaan kasvattaa minua henkisesti ja laittaa miettimään, en osaa edes ärsyyntyä. toisen kanssa ollut juttua vuosia, eikä se siitä muutu, tunnetta on, intohimoa ja toisen läsnäolo tuntuu jo kuin omalta iholta, mutta muu on kamalaa joka asiasta kinaa, ja mikään ei suju, joka asia vaikeaa, pitkään kai tunnettu, ennen oli helpompaa. kerran jo jätin kummatkin, toiselle kun antaa tilaisuuden niin toinen aloittaa. tulisipa tähän loppu. itse kaipaan vaan normaalia elämää, ja yhteisen elämän rakentamista, helppoutta yhteiselämässä ei jatkuvaa kinaa tai muiden väliin tuloa.

      • Anonyymi

        Hae apua


    • Anonyymi

      miten tälle jutulle saataisiin päätös?

    • Anonyymi

      No oisitko ny kenties päässy vitusti helpommalla kun olisit hänelle suoraan kirjottan

    • Anonyymi

      Ei ehkä ole minulle, mutta vaikea sanoa, kun en tiedä merkitsenkö hänellekään mitään.

    • Anonyymi

      Luulenpa, että viimeinen vuorokausi kaiken muutti ja heräsit juhannusneito kainalossa aamuun. Ei mitään, lähdenpä kahvinkeittoon.

      • Anonyymi

        Onnea🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea🙂

        Kiitos paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea🙂

        Lukemisen ymmärtäminen on vaikea laji..😏


    • Anonyymi

      Vaikka noin sanot, niin en jotenkin usko että olisin sinulle ainoa.. vaikka haluaisin uskoa niin. Kyllä sinäkin minulle merkitset jotain enemmän kuitenkin.

    • Anonyymi

      Millon tienne erkani?

    • Anonyymi

      Jos aloittaja olisit ajatusteni mies, tiedä, että olet minulle todella tärkeä ja olet ollut sitä jo todella kauan, ihan alusta saakka. Mutta se ei vain oikein sovi kirjoituksessasi kaipaamaani mieheen, kun kirjoitit viettäneesi hiljaista elämää: Entäs kun sinulla oli se seuralainen mukanasi viimeksi, kun moikattiin? Ei hän sentään lapsesikaan tainnut olla?!

    • Anonyymi

      Kyllä meidän tiet vielä kohtaa, tavalla tai toisella.. olet minulle tärkeä omalla tavallasi. Mutta eipä se minulle sinänsä kuulu, vaikka sinulla olisi säätöjä suuntaan jos toiseenkin

      • Anonyymi

        Jaa niin että saan mennä ja vehdata kun toimit niin itsekin. Noh eipä ihme että tässä on kestänyt. -sivusta


    • Anonyymi

      On ollut ikävä

    • Anonyymi

      Mistä minä tiedän kuka sinä olet? Joku sekopaa ilmeisesti.

    • Anonyymi

      Hyi stana olet todellakin se sukurustaaja.
      Joo, ei kiitos.
      Siskos perce varmaan kipee lomien jälkeen joka on myös polyamorinen lesbo!!!
      Hyvä väestön kehitys vuonna 90 lopahti sitte teidän paikkakunnalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4059
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2296
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1513
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1404
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1356
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1317
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1258
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      88
      1232
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      52
      1135
    10. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1121
    Aihe