Nyt oli Raahen rievussa että vasta syksyllä ehkä tietävät Prisma keskuksen muista liikkeistä joita janoavat sinne pusikkoon kera Prisman ei hyvältä näytä tämäkään homma.muistakaa rukoilla ja ahkerasti.
Tulihan se sieltä.
Anonyymi-ap
3
238
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se aina löydät negatiivista. Pelkää, että Alko muuttaa sinne ja pyöräily matkasi pitenee. Sano Timolle, että pistää lakkoon koko tehtaan, että saadaan selville muuttaako Alko. Prisma tulee sinne halusit tai et harazoo.
- Anonyymi
Tuo Prisma keskus on suuri asia Raahessa nyt. Tulisi 24/7 niin kävijöitä olisi ja rekka parkit siihen. Rahtareille suihku/sauna tilat.
- Anonyymi
Prismakeskukseen tulee 21 erikoisliikettä prisman lisäksi. Vähän ideapark tyylinen systeemi ja tietysti majoitus homma tulee optiona (hotelli?) ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329