Ei päästää vasemmistoa ja vihreitä tärkeille Venäjän suuntasille osuuksille

Anonyymi-ap

Suomelle elintärkeillä aloilla, esimerkiksi rajaturvallisuuden, rikostorjuntayhteistyön, liikenteen ja huoltovarmuuden osalta.
Rajalaki tärkeä joka voidaan tarvittaessa ottaa käyttöön pikaisesti niin vaatiessa, jota punavihreät vastustaa. Miksi vastustavat, eivät tiedä itsekkään, kenttä puhuu vain vasmmitossa johtajiensa suulla, heillä ei omaa mielipidettä, siihen perustuu vasemmisto. Johtajat vetää suuria tilejä, näin ylläpitävät omaa imagoaan kaikkea vastustamalla. Mutten tarpeettomina itsellen kuolevat, kuin SKP, joka kylläkin jatkaa pääosin vasemmistoliitossa.

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi versio alla persutrolli:

"vasmmito"?

Mikähän huomenna?

• Anonyymi

Sulla pullossa persu. heheh. Näyt jo aamusella 3.30 etsivän sänkysi alta.

• Anonyymi

Tämä on vasemmistonuori. Naamansa lävistänyt. Kieli samaa. MPP vaikka nusasit pers'silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vasemmistonuori. Naamansa lävistänyt. Kieli samaa. MPP vaikka nusasit pers'silmään.

hehehehe vai nusasis ! Sitähän nämä tekeekin, kuten sanontakin "näkee naamastakin"
        Niin kauheita lävistyksiä, "passi" vihreille ja vasuri-kommareille.

• Anonyymi

Eipä viitsi Persu ottaa selvää asioista mutta ryhtyy kuitenkin omasta tylsästä päästä oikomaan asioita mm rajalaista. Varsinkaan siitä ei tämäkään Persu aloittaja käsitä mitään.

Onko kaikki Suomen lainvalvojat ja asiantuntijat vasemmistolaisia? Kun rajalaki oli huonosti valmisteltu ei sillä voinut olla läpimenon saumaa. Juristit tekevät työtä ja oikovat, ehkä siitä joku laki syntyy.

• Anonyymi

Tarkoittanet ns. käännytyslakia?

• Anonyymi

Ei kuulu tämän palstan aiheeseen mitenkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      111
      1759
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      76
      1293
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      56
      870
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      94
      799
    5. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      51
      758
    6. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      755
    7. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      30
      740
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      68
      698
    9. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      53
      690
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      152
      633
    Aihe