Martinan stalkkerille oikein

Anonyymi-ap

Hyvää Juhannusta.

Maanantaina nauretaan, montako ketjua olet pakkomielteestäsi avannut ja vastaillut itse itsellesi.

Kaikille muille mukavaa ja rentouttavaa live juhannusta, sukulaisten, ystävien ja kavereiden kesken.

16

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😂🤣😂

    • Anonyymi

      Hyvää Jussia sinullekin. Katellaan maantaina..😂

      • Anonyymi

        Aloittajan juhannus menee palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan juhannus menee palstalla.

        🤣🤣💩💩👏👏👏👏👍 .


    • Anonyymi

      SOFIA SOFIA SOFIA

      • Anonyymi

        Tiedetään että teet sitä Sofian takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedetään että teet sitä Sofian takia.

        Juuri näin. Koska olen Sofian täti ja virolainen tatuoitu bodari sekä vanha nainen entinen toimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Koska olen Sofian täti ja virolainen tatuoitu bodari sekä vanha nainen entinen toimittaja.

        Olisit sanonut suoraan, et olet vanha kurttuinen h.....o!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sanonut suoraan, et olet vanha kurttuinen h.....o!

        Hanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanko?

        Eilen oli laittanut viestin aloituksentekijälle, et olet mulissa ennen minua. Poistui kuitenkin viesti aika nopeasti ja onneksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen oli laittanut viestin aloituksentekijälle, et olet mulissa ennen minua. Poistui kuitenkin viesti aika nopeasti ja onneksi .

        Minäkin ehdin näkemään tuon viesti (mullissa), joka todella sairasta vanhalta höperöltä/sairaalta ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sanonut suoraan, et olet vanha kurttuinen h.....o!

        Vanha kurttuinen silmäpussikäärme.


    • Anonyymi

      Hyvää juhannusta! Mietin juuri suomalaisten kauppakeskuksien nimiä ja muistin, mten Koskikeskus on sitä tamperelaisuutta parhaimmillaan. Omistajan perse vuotaa aina ja jatkuvasti kuin Tammerkoski. Silloin luultiin, että Suomessa ennen kuin selvisi, että USA:ssa oli sama Reaganin aikoina ja miljoonat amerikkalaiset joutuivat kodittomiksi. Omistaja USA:ssa laittoi rahatalouden pyörät pyörimään siihen malliin, että kaikki vastustajat joutuivat kodittomiksi. Ei hänkään USA:ssa tiennyt vastustajiensa suurta määrää. USA:ssa nauru loppui siihen.

      • Anonyymi

        "mten"?

        Mitenköhän tuo liittyy ketjuun?😂🤣


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe