🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena. Jokaisella on joku joka jää suremaan jos jotakin ikävää tapahtuu. Jokaisella on myös joku, joka odottaa uudelleen näkemistä ❤
Hyvää juhannusta kaikille!
16
196
Vastaukset
- Anonyymi
Juhannushukkuneilla on usein sepalus auki. Muista lounas pitää sepalus kiinni. Myös jäätelön syönnin määrä vaikuttaa. Olkaa varovaisia sen jäätelön kanssa.
- Anonyymi
Ah Juhannuksen turva-asu,
- Anonyymi
Kiitos kaunis, lounas.ajatus. ❤️
Kyllä hänet haluaa lomankin jälkeen tavata. Hyvä kun edes loman kestää näkemättä…- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvää lomaakin sinne. Suomalaisella sisulla tässä itse kukin pyristelee eteenpäin.
Kiitos 😉
- Anonyymi
Hyvää juhannusta!
- Anonyymi
Tikapuita kun nousee, niin joku vieressä. Hyvää juhannusta.❤️
- Anonyymi
Tietenkin kun nousee niin kiva että on joku vieressä ❤️❤️❤️
😅 No mulla on tapaturmavakuutus ja puhelin ainataskussa kun aherran mökillä (kunhan sinne pääsen) . Tikapuista en tiedä uskallanko muutamaa askelta ylemmäs nousta.
- Anonyymi
Kameleontti trolliäijä vaihtoi jälleen nikkiä🤣
- Anonyymi
Samalla nikillä tuo ap röllikkäbotti on trollaillut jo vuosia 🤡
Anonyymi kirjoitti:
Samalla nikillä tuo ap röllikkäbotti on trollaillut jo vuosia 🤡
Mä en kutsuisi mun kirjoituksia trollailuksi. Tää on sellaista harvasanaista synkkää yksinpuhelua 🙄
"Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa."
- Anonyymi
Kai aikuiset ihmiset saa seistä vaikka käsillään veneessä.
Suomessa hukkuu vuosittain 100-150 ihmistä mikä on suurempi luku kuin muissa pohjoismaissa. Juhannuksena noin 6.
- Anonyymi
Hyvä kun huomasit että näin saattaa olla.
Hyvää Juhannusta sullekin !!!
Saat olla onnellinen että sulla on mökki,
itse vaan täällä kotosalla oon niinku aina.
Mutta juuh....
Ei uimaan menemisiä, eikä veneilyä
tai muutakaan tiedossa...
Virkistäviä juomia olis, mutta ei huvita yhtään.
Tosta loppu aiheesta,
juu on nuo ipanaiset jotka jäisi suremaan..
Olispa joku muukin ❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841712
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88918- 54912
- 8902
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56859Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html190842Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58813Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173759Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80755Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41750