omaan elämään eikä käyttämällä aikaa siihen miltä joku toinen näyttää tai ei näytä. Jopa sinussakin on vikoja.
Jokaiselle ajattelemisen aihetta.
Mukavaa kesää.
Kannattaa keskittyä vain ja ainoastaan
12
321
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa. Jokainen minuutti mitä tähänkin laittaa on pois oikeasta elämästä
- Anonyymi
Kaikki ovat viallisia
- Anonyymi
Pas ko jia
- Anonyymi
Kaikissa on tosiaan vikoja.
- Anonyymi
Pitäisi kestitä vieraita ens viikonloppuna. Voi luoja ei jaksais.
Voisiko valtiovalta tiedottaa ette nyt ole aika lähteä sukulaisten mökille - Anonyymi
Antaa vihaajien vihata.
- Anonyymi
Näin se menee. Ne jotka puuttuvat muiden elämään heiltä puuttuu kyky elää omaansa vaikka kulissit sosiaalisten arvojen mukaan olisivat näennäisesti kunnossa.
- Anonyymi
Jos joku tarvitsee apua, silloin pitäisi puuttua toisen asioihin. Ainakin minä puuttuisin.
- Anonyymi
Oletko sä tarpeeksi älykäs päättämään tarvitseeko joku apua tai millaista, jos?
- Anonyymi
Sinäkin ikisinkkurumapaskanaama en syö vehnää-ämmä voisit jo vihdoin tajuta lopettaa se moikkaaminen.
Jos toinen EI MOIKKAA TAKAS/TERVEHDI TAKAS, niin ei sitä KIINNOSTA sun naamas!- Anonyymi
Unohdit mainita läskin tuosta...
Totta. Maailma olis parempi paikka, jos kaikki keskittyis enemmän omaan elämäänsä ja omiin asioihin, eikä sekaantuis muiden elämään niin paljon, eikä arvostelis toisia.
Mukavaa kesää sinullekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527