Niin siinä kävi

Anonyymi-ap

Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattumalta että olet aikamoinen naistenmies. Ainakin ollut.

Hyvä, että meille tuli erimielisyyksiä. Ja näin miten reagoit. Se avasi silmät sille että olisit ollut vain sitä yhtä vaille. Heitit hanskat tiskiin heti ja uit syviin vesiin.

Hyvin sä harhautit. Lämpimiä osasit puhua. Mutta halusit kaiken pitää kevyenä. Jälkeenpäin sen tajuan miksi kaikki eteni niin hitaasti. Piti jäädä tilaa, jos sulle sattuisi kohdalle vieläkin parempi. Olinko oikeassa adonis?

73

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mene ollenkaan noin

      • Anonyymi

        Vaan miten se menee... en vaan riittänyt sulle. Se on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan miten se menee... en vaan riittänyt sulle. Se on ok.

        En ole naistenmies. Kunpa tietäisit vaan. Sadan vuoden yksinäisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole naistenmies. Kunpa tietäisit vaan. Sadan vuoden yksinäisyys

        Mites ne kaikki naisseikkailut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ne kaikki naisseikkailut...

        Ei niitä paljoa ole. Pitkä suhde ja muutama sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä paljoa ole. Pitkä suhde ja muutama sen jälkeen

        Jos olisit halunnut olisin jo sun nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit halunnut olisin jo sun nainen.

        Eipä vielä ole myöhäistä rakas naiseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä vielä ole myöhäistä rakas naiseni

        Sulla on avaimet, jolla saat ruosteisen portin auki jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on avaimet, jolla saat ruosteisen portin auki jos haluat.

        No annapa sitten kuulua itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No annapa sitten kuulua itsestäsi

        Vältän astumasta maskuliinisen miehen varpaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ne kaikki naisseikkailut...

        Nais seikkailut voi välttää ettei sao naiselle juuta eikä jaata, jos sanoo, siitä voi alkaa seikkailu , joka käy molemmille kalliiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on avaimet, jolla saat ruosteisen portin auki jos haluat.

        Wow, nyt mee jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nais seikkailut voi välttää ettei sao naiselle juuta eikä jaata, jos sanoo, siitä voi alkaa seikkailu , joka käy molemmille kalliiksi!

        Tieto kulkeutuu muutakin kautta ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vältän astumasta maskuliinisen miehen varpaille.

        Tarkoittaako että maskuliinen mies ei alistu feminismille? Ei kös se ole hyvä kun joku porskuttaa edellä näyttäen tien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vältän astumasta maskuliinisen miehen varpaille.

        Sulla on mies kiinnostavia selityksiä itsellesi näissä yksinpuheluissa miksei naiset lähesty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako että maskuliinen mies ei alistu feminismille? Ei kös se ole hyvä kun joku porskuttaa edellä näyttäen tien?

        Hienosti tuntuu tämä hönö manifestointisi menevän kun elät naisten puolesta tunteita mitä ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako että maskuliinen mies ei alistu feminismille? Ei kös se ole hyvä kun joku porskuttaa edellä näyttäen tien?

        Maskuliinisessa miehessä on myös feminiinisyyttä. Mutta en astu maskuliinisen miehen varpaille, koska annan juurikin hänelle mahdollisuuden näyttää tien ja johtaa tutustumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit halunnut olisin jo sun nainen.

        Itselle juttelija esiintyy aloituksessa naisena toi ap! Hyi helevata, mikä ääliö, tuota kukaan halua!


    • Anonyymi

      Onhan noita leikkijöitä ja suhteilla pelaajia miehissä ainakin ja varmaan naisissa myös. Sitten kun aikaa on kulunut, niin sitten kelpaakin jostain syystä, liekö sitten kyllästyminen vanhaan elämään. Jossain vaiheessa se on sitten auttamatta myöhäistä. Tsemppiä aloittajalle!

    • Anonyymi

      Soppaa hämmennät

      • Anonyymi

        Ja mitähän soppaa tämä tällainen trollaa mies hämmentäisi? Eiköhän se mene aivan toisinpäin, että joku superaivo yrittää itse hämmentää jotain näiden raapusteiden kautta ja sijoittaa ne irl:n? Kuten esim sinä surullisen tarinan tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän soppaa tämä tällainen trollaa mies hämmentäisi? Eiköhän se mene aivan toisinpäin, että joku superaivo yrittää itse hämmentää jotain näiden raapusteiden kautta ja sijoittaa ne irl:n? Kuten esim sinä surullisen tarinan tapaus

        En voi olla tarpeeksi painottamatta sitä, kuinka uskomattoman noloa se on, että joukko hoo moilasia elää siitä mitä yksi pönttö kertoilee


    • Anonyymi

      Anna miehelle 3 kuukautta aikaa siinä ajassa näkee mikä hän on miehiään. Jos ei yritä lähestyä unohda. Olit varalla ja jos on helpommin saatavilla miks vaivautuu suhun

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Suhteelle annan 6 kuukautta. Siinä ajassa näkee, tuleeko toimimaan vai ei. Sama on toiseen ihmiseen tutustuessa, 6 kuukautta ja tiedät, mikä on. Niin kauaa ei kukaan jaksa esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Suhteelle annan 6 kuukautta. Siinä ajassa näkee, tuleeko toimimaan vai ei. Sama on toiseen ihmiseen tutustuessa, 6 kuukautta ja tiedät, mikä on. Niin kauaa ei kukaan jaksa esittää.

        Just noin. Ja jos mies antaa itsestään vain osan, hän ei voi mitenkään olla se oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Suhteelle annan 6 kuukautta. Siinä ajassa näkee, tuleeko toimimaan vai ei. Sama on toiseen ihmiseen tutustuessa, 6 kuukautta ja tiedät, mikä on. Niin kauaa ei kukaan jaksa esittää.

        Minusta nämä kaikki selviäisi jo kuudessa minuutissa, harmi homma jos ei ole verbaalisella tuulella


    • Anonyymi

      Melkein uskottavaa naisena oloa.

      • Anonyymi

        Näin on.


      • Anonyymi

        Melkein joo, tää jamppa haluaisi ilmeisesti olla suuri hamesankari


    • Anonyymi

      Tämä ei varmaan mulle, mutta ite olen ollut sillä tavalla naistenmies, että todella upeat ja älykkäät naiset ovat kohdistaneet minuun syvällistä huomiota jo niin kauan etten viitsi sanoa tunnistamisen pelossa. Mutta se naisten huomio karaisee ja pöyhii sielua sellaisella tavalla että siitä voi tulla jotain "naistenmiehen" auraa.

      • Anonyymi

        Ai että oikein monikossa? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein monikossa? 🤣

        No onhan niitä sen verran paljon ollut. Ja ihan nuoresta pitäen. Kyllä se jälkensä jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitä sen verran paljon ollut. Ja ihan nuoresta pitäen. Kyllä se jälkensä jättää.

        Luulisi sieltä jo oikea nainen löytyvän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi sieltä jo oikea nainen löytyvän?

        On ne varmaan kaikki ollut oikeita. Olosuhteet vaan ovat olleet vähän mitä sattuu, ja tietysti moni on ollut varattukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne varmaan kaikki ollut oikeita. Olosuhteet vaan ovat olleet vähän mitä sattuu, ja tietysti moni on ollut varattukin.

        Ei vakuuta. Mistä tiedän, jos haet vaan uutta ruksia listalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vakuuta. Mistä tiedän, jos haet vaan uutta ruksia listalle

        No toi kertoo varmaan lähinnä siitä missä ympäristössä olet elänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vakuuta. Mistä tiedän, jos haet vaan uutta ruksia listalle

        Kyl moni on susta kiinnostunut

        Tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi kertoo varmaan lähinnä siitä missä ympäristössä olet elänyt.

        Ei kun se kertoo susta. Kerroit juuri missä ympäristössä olet elänyt. Kerro miksi olisin poikkeus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se kertoo susta. Kerroit juuri missä ympäristössä olet elänyt. Kerro miksi olisin poikkeus?

        Tykkäät hyvästä musiikista. Siinä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät hyvästä musiikista. Siinä se.

        En lämpene enkä jaksa jahkailla, kun et tiedä mitä haluat.


      • Anonyymi

        Just tuo. En ikinä tahtoisi IRL tuollaista miestä, jolla on koko ajan ”upeita ja ihania” naisia joka puolella. Olis painajainen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl moni on susta kiinnostunut

        Tiedät

        Sillä ei ole merkitystä kuinka moni on kiinnostunut. Se on vasta ensimmäinen taso. Täytyy olla molemminpuolista kiinnostusta. Eikä sekään riitä. Tarvitaan yhteistä tahtotilaa sitoutua siihen mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein monikossa? 🤣

        Syvällistä huomiota, niinhän siinä luki😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo. En ikinä tahtoisi IRL tuollaista miestä, jolla on koko ajan ”upeita ja ihania” naisia joka puolella. Olis painajainen 😅

        Niinpä kuten esim sulla aloittajalla Alepan Emma ja ärrän Tiina ym, jotka eivät itse tiedä olevansa ihailijoitasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvällistä huomiota, niinhän siinä luki😂

        Älähätäile, ap tykkää vain miehistä,se on faktaa tietoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitä sen verran paljon ollut. Ja ihan nuoresta pitäen. Kyllä se jälkensä jättää.

        Jossain vaiheessa pilaat tai olet pilannut oman kuvasi.
        Kuluttaja?


    • Anonyymi

      Nähdäänkö A. T. Erika töistä

      • Anonyymi

        Moi vinkvink vikman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi vinkvink vikman

        Tyhmyyttä. -sivusta


    • Anonyymi

      I'll take no prisoners.
      Minulla on hyvä vaimo.

      • Anonyymi

        "Huvävaimo": mutta sinulla on vaeltava silmä ja tahtomieli.


      • Anonyymi

        Ootko sä hyvä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä hyvä mies?

        En ole. Pettäjä mies.


    • Anonyymi

      En sanoisi noin, satun nyt vain kai olemaan melko mukava ihminen puutteineni päivineen. Vetoan jollain tapaa moniin koska en vaadi elämältä mahdottomia. Helppokin valinta ikäänkuin kun on elämään valmis tanssiva mieli, rakastava sydän, huolehtiva sielu. Myönnettäköön nuo vaeltavat ajatuksetkin. Mutta sitä kuitenkin haluaisi enemmän. Heittäydyn hankalaksi ja vitkastelen nähdäkseni mitä eteeni ollaan valmiita tekemään. Ja karistan kannoiltani enimmäkseen kaikki.

    • Anonyymi

      Ainahan parempi löytyy edellyttää vaan sen että tiedät mitä etsit en mä ole pyrkiny olemaan paras kun korkeintaan siinä mikä itseä kiinnostaa harva asia mua oikeastaan kiinnostaa vähä opetellu sitä sun tätä sieltä täältä viisitoistavuotiaana päätin että musta tulee maailman suurin ihme 120:n vuoden ikä on tavoite siksi että se on helpoin tapa päästä historiankirjoihin pysyvästi vähintäänkin ensimmäisenä ihmisenä joka siihen pysty ja kenties jopa ainoana

    • Anonyymi

      Varmaan puhui lämpimiä, koska ei tuntenut sinua vielä Kuinka voi oppia tuntemaan naisen, millainen tämä on? Nainen tuntee itsensä ja ajattelee olevansa nuhteeton ja rehellinen, Mutta jos et puhu, kuka todistaa sinun puolestasi miehelle, joka etsii puolisoa???

      • Anonyymi

        Nainen kyllä puhuu, kun kokee olevansa miehen seurassa turvassa. Mistä turva muodostuu? Tuskin siitä, että satunnaisesti on kiinnostunut tapailemaan ja tutustumaan, mikäli nainen etsii puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen kyllä puhuu, kun kokee olevansa miehen seurassa turvassa. Mistä turva muodostuu? Tuskin siitä, että satunnaisesti on kiinnostunut tapailemaan ja tutustumaan, mikäli nainen etsii puolisoa.

        Esim siitä tämä turva muodostuu, että ei vaikuta sekopäältä, onko stresssinsietokykyjä ym


    • Anonyymi

      Tänne tuli joku sotkemaan viestejä ja haukkumaan vastauksia. En lähettele päivän aikana viestejä. Palaan vasta illalla. Aloittaja.

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, kymmenen pistettä ap:lle!


      • Anonyymi

        Huoh! No onneks en vastannut aloitukseen. Luulin jo että tämä on keskustelupalsta. Huh, huh, liippas läheltä, hyvä kun oikaisit.


    • Anonyymi

      Kuulit ja sitten luulit.
      Ja kun sä luulit, mä luulin…luulen sun käytöksestä, että sua ei enää kiinnosta.

      • Anonyymi

        Faking you!


    • Anonyymi

      Playboy.

    • Anonyymi

      Ja keltähän kuulit?😉

      Sellaiseltako, joka tietää jostain syystä minun asiat taianomaisesti minua paremmin ja haluaa kertoa ne mahdollisimman todenmukaisesti?

      Vai, ettei vain ollut sellainen joku taho, joka ”jostain syystä” halusi pelata mut vähän sivummalle?

    • Anonyymi

      Ja kukahan on sun tietolähteesi, jonka kertomusten perusteella vetelet johtopäätöksiä?

      Kuulisit, mitä HÄN on kertonut minulle koettaessaan kalastaa minulta jotain tiedonjyviä valheiden veturiksi.

      Outoa miten äkkiä ihmiset lähtevät toisten kelkkaan niin täydellä luottamuksella, että kiilaavat aikaisemman luottamuksen edelle vaikka sitä olisi rakennettu kuinka monta vuotta hyvänsä.

    • Anonyymi

      Olisit ottanut sisääsi, niin et muuta haaveilisikaan.

      • Anonyymi

        Olipa ilkeästi sanottu


      • Anonyymi

        Mulle riittää että vaimosi otti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää että vaimosi otti.

        Sivusta
        Mennyt aika muoto on oikea, mutta mitä sä siitä välität.


    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Tule nyt järkiisi! Jos se, johon johon olet päättänyt luottaa mua noin paljon enemmän, että uskot tuollaista kukkua, enkö mä olisi näinä vuosina sitten käyttäytynyt eri tavalla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4554
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2818
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      87
      1901
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      133
      1833
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      30
      1797
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      38
      1666
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1593
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1414
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1309
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1282
    Aihe