Mies minkälaisista naisista yleensä

Anonyymi-ap

Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

108

2310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tumma, lyhyt, pyylevä

      • Anonyymi

        Leväperäinen ja koppava.


    • Anonyymi

      Urheilullinen, isot kauniisti laskeutuvat tai pystyt rinnat, kaunis kaula, hyvä dekoltee, ehkä joutsenkaula ja "jalo" niska, pitkät hiukset, kauniit kasvot, kaareutuva notkoselkä, valtava ihana takapuoli joka on kauniisti muodostunut ja naisellisen kypsä, eli siis isot pa karat ja kuitenkin sopivasti ladumäistä muotoa niissä. Pitkät jalat ja sääret.

      Noita kaikkia ei tarvitse olla tietenkään. Ja monen muunkinlainen voi olla viehättävä.

      • Anonyymi

        Not, not, not, not, not, not, not, check, not, check, not, puoliksi check

        Ei ihan nyt minua kuvattu tuossa. 😅


      • Anonyymi

        Jos olisit minun kaivattu, niin en kyllä ole silloin yhtään sinun tyyppiä. 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit minun kaivattu, niin en kyllä ole silloin yhtään sinun tyyppiä. 🫤

        Minkälainen sinä olet sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit minun kaivattu, niin en kyllä ole silloin yhtään sinun tyyppiä. 🫤

        Nainen, jossa koen paljon samaistumisen tunnetta, saa kiinnostumaan ja lämmittää mieltä, jos tuntemukset olisivat samat myös minua kohtaan. Aloitteellinen myös herättää vau- efektiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen sinä olet sitten?

        Pyöreä, semiroikkuvat rinnat, ruma kaula ja dekoltee, emännänkyhmynen niska, pitkät kihartuvat hiukset, tavis pullanaama, notkolla selkä lähinnä mahan takia, lättä takapuoli, jalat ihan ok ja sääret hyvät.

        Sitähän sinä kysyit.

        🫠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöreä, semiroikkuvat rinnat, ruma kaula ja dekoltee, emännänkyhmynen niska, pitkät kihartuvat hiukset, tavis pullanaama, notkolla selkä lähinnä mahan takia, lättä takapuoli, jalat ihan ok ja sääret hyvät.

        Sitähän sinä kysyit.

        🫠

        Ei mies kirjoittaisi noin. Eihän se sult a naikkoselta kysynyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöreä, semiroikkuvat rinnat, ruma kaula ja dekoltee, emännänkyhmynen niska, pitkät kihartuvat hiukset, tavis pullanaama, notkolla selkä lähinnä mahan takia, lättä takapuoli, jalat ihan ok ja sääret hyvät.

        Sitähän sinä kysyit.

        🫠

        Hmmm...


    • Anonyymi

      Mukavista😊

    • Anonyymi

      Yli 2 metriä pitkistä ja painoa saisi olla 150Kg. Mielellään pälvikalju.

    • Anonyymi

      Vino hampainen rillirousku tukka oudonnut päästä

    • Anonyymi

      Naisesta joka suostuu olemaan nainen.

      Jos nimittäin olisin kiinnostunut miehistä, olisin homo - joten miksi niin moni nainen silti luulee että etsisin jotain äijä-kaveria itselleni?

      Jollet halua olla nainen ja näyttää naiselta, niin sori: ohi.

      • Anonyymi

        Sivusta kysyn, että mitä se naiselta näyttäminen tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Eikö hän voisi olla semmoinen monipuolinen?
        Kahden kesken eri rooleissa?Välillä jopa naisellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn, että mitä se naiselta näyttäminen tarkoittaa?

        Sivusta kerron että tuo vastaaja ei ollut mies.


    • Anonyymi

      Naisista, joilla on nopeat hoksottimet ja tilannetajua, luovuutta, naisellinen ja luonnostaan hoikka mutta jäntevän voimakas kroppa, sopivasti kurveja, sanavalmiutta, huumoria ja hieman ronskiuttakin, hyvä yleissivistys, sängyssä sopiva sekoitus spontaaniutta, leikkisyyttä, herkkyyttä ja intohimoa. Ei mt-ongelmia tai estoja, pystyy puhumaan kaikesta. Ei kouhota mistään nykynaisille tyypillisistä asioista. Syö lihaa.

      • Anonyymi

        Onnea etsintään🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea etsintään🤣

        Olen löytänyt useitakin tuollaisia, joten kyllä niitä on - harvassa tosin. Ja yleensä ne ovat jo varattuja tai eivät koe minua puoleensavetäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen löytänyt useitakin tuollaisia, joten kyllä niitä on - harvassa tosin. Ja yleensä ne ovat jo varattuja tai eivät koe minua puoleensavetäväksi.

        Miten tiedät et ne on sängyssä tollasia kun varattuja on?🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tiedät et ne on sängyssä tollasia kun varattuja on?🙄

        Jatkuu ja eikä pidä sua puoleensa vetävänä?Onks ne kuitenkin ollut sit umpikännissä sut tavatessaan ja pettänyt firman pikkujouluissa?


      • Anonyymi

        Nopeat hoksottimet ja tilannetajua- onko laitonta tai kriminalisoitavissa pian?


      • Anonyymi

        Pitkä on vaatimuslista ja itse on täysnolla melko varmasti. Saahan sitä haluta vaikka mitä.


      • Anonyymi

        Jesse! Kiitos:) Ihanaa että arvostat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea etsintään🤣

        Kyllä meitä löytyy! Mulla on useampikin ystävätär saman lainen.


    • Anonyymi

      Sellaisista jotka pystyvät vastavuoroiseen kommunikointiin ja haluavat tutustua. Siinähän sen sitten näkee ollaanko parisuhteeseen kykeneviä toistemme kanssa.

      • Anonyymi

        Mitä parisuhde sinulle tarkoittaa, tee luettelo.
        Itselle parisuhde on vain kahden keskinen ja omissa asunnoissa oloa mutta silti tiiviisti yhdessä ei muita sallittu kumppaneiksi.Kumpikin saa elää omaa elämää kuten hoitaa läheiset ihmissuhteensa itse,niihin en halua sekaantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä parisuhde sinulle tarkoittaa, tee luettelo.
        Itselle parisuhde on vain kahden keskinen ja omissa asunnoissa oloa mutta silti tiiviisti yhdessä ei muita sallittu kumppaneiksi.Kumpikin saa elää omaa elämää kuten hoitaa läheiset ihmissuhteensa itse,niihin en halua sekaantua.

        Ei tarvitse tehdä luetteloa. Näen heti kommentistasi, että meillä on liian erilaiset käsitykset siitä, millainen parisuhde on. Ei ole mitään edellytyksiä mihinkään, kun käsitykset eroavat noin paljon. Toivotan siis hyvää loppuelämää. Minä en siihen tule kuulumaan, etkä sinä minun.


      • Anonyymi

        Fiksu mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tehdä luetteloa. Näen heti kommentistasi, että meillä on liian erilaiset käsitykset siitä, millainen parisuhde on. Ei ole mitään edellytyksiä mihinkään, kun käsitykset eroavat noin paljon. Toivotan siis hyvää loppuelämää. Minä en siihen tule kuulumaan, etkä sinä minun.

        Tytti tupsukan oloinen nahkahame nainen


    • Anonyymi

      Tunteellisesta ja hymyilevästä naisesta tykkään. m>n

    • Anonyymi

      Joka ei kasva aikuiseksi, vaan vanhaksi. 😐

      • Anonyymi

        Kurpparaivostasi ei taida olla buduaariin synergiaksi


    • Anonyymi

      Ei ole ihanteita. Minä haluaisin vaan saada yhden omakseni ja hänestä tulisi se ihanne ja ainoa. Näkisin vain hänet. Mutta pelkään pahoin että hän ei kaipaa minua. Kumpa osaisin valmistautua siihen iskuun kun se aikanaan ehkä tulee ja kestäisin sen.

      • Anonyymi

        ❤️❤️😇


    • Anonyymi

      Ei ihme ettei nää ketään saa😁

    • Anonyymi

      Pitkä hoikka nainen

      • Anonyymi

        Moi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!

        Moi moi!


    • Anonyymi

      Jaaa`a. Kyllä se on enemmännii sisänen hapitus. Jokkainen on omalla tavallaan kaunis. Joku kummissii vettää puolleesa, toiset tuas ei. Joku tuasen jiäpi kutittelemmaan loppuelämäks. T: pikku orava

      • Anonyymi

        Siideri valaat.yäk


    • Anonyymi

      Näköjään fiksusta punapäästä,entisestä blondista.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan tummista naisista, niistä on ollut minulle pelkkää harmia. Olkoot keskenäs.

    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle

      • Anonyymi

        JUHA MIKSI LAHBET MINUA SIELTA ETSIMAAN


    • Anonyymi

      En enää edes muista, minkälaisista naisista yleensä tykkään, kun olen niin kauan tykännyt susta. Muu ei kelpaa.

      • Anonyymi

        So nice 🫠


      • Anonyymi

        Aika ihanasti sanottu mmm mm mm …jos olisit hän


      • Anonyymi

        Tämä olikin ainoa oikea vastaus koko ketjussa.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Espanjalaisista näyttelijättäristä. Ilmeisesti ovat myös kiinnostuneet minusta

    • Anonyymi

      Takavittusesta.

    • Anonyymi

      Mielelläni pidän kyllä suukot pimperoon kis kis

    • Anonyymi

      Sirohko, kohtalaisen muodokas, siinä keskimittainen tumma

    • Anonyymi

      Yleensä tykkään vaaleista, mutta nyt menis tummakin. 😊

      • Anonyymi

        Ai koska blondit ei sua huoli 😂👸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai koska blondit ei sua huoli 😂👸

        Nii😂


      • Anonyymi

        Entä jos on tumma oikeasti, mutta nyt vaalea? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on tumma oikeasti, mutta nyt vaalea? 😘

        🤔 pahan pistit nyt 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤔 pahan pistit nyt 🤔

        Mietin tuossa ja kyllä käy. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tuossa ja kyllä käy. 😘

        No hyvä sit😂😘


    • Anonyymi

      Pidän blonteist myös kiva luonne sisäinen symppis kauneus plus😘

    • Blondeista, hoikista, kauniista, söpöistä, sporttisista...

      • Anonyymi

        Mutta eihän Netta ole blondi tuon facebookin kuvan mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän Netta ole blondi tuon facebookin kuvan mukaan.

        Mustavalkokuva ei kerro ihan koko totuutta. Ei ne ihan tummatkaan hiukset myöskään ole. Riippuu paljon miten valo osuu niihin, et miten vaaleita näyttää. Ei silti ihan valkoisetkaan ole. Vaaleanruskeat jotkut en tiedä. En ole livenä enää nähnyt vuosiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mustavalkokuva ei kerro ihan koko totuutta. Ei ne ihan tummatkaan hiukset myöskään ole. Riippuu paljon miten valo osuu niihin, et miten vaaleita näyttää. Ei silti ihan valkoisetkaan ole. Vaaleanruskeat jotkut en tiedä. En ole livenä enää nähnyt vuosiin.

        Mutta ei ne vaaleat ole. Kyllä sen mustavalkokuvasta näkee jos on vaaleat hiukset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ne vaaleat ole. Kyllä sen mustavalkokuvasta näkee jos on vaaleat hiukset

        Juu, ei olekaan mitkään ihan vaaleat myöskään. Jotenkin vain alkuun jäi mieleen että olis ollu vaaleampi. Brunette on, mutta vähän vaaleaan päin, riippuu valosta.


      • Ja oltava sen lisäks mukava, huumorintajuinen ja kärsivällinen. Muuten ei mun kanssa pärjää.


    • Anonyymi

      Pitää olla jotain todella erityistä naisessa, samanlaisuutta. Enkä puhu pelkästään pinnallisista asioista. Introverttinä tunnistan helposti toisessa samoja piirteitä.

    • Anonyymi

      Blondi

    • Anonyymi

      Erilaisesta kun edellinen miksi valita samanlainen seurustelu kumppani kui edellinen jos kun vaihtaa kerran eikö olisi ollut helpompaa pysyä yhdessä edellisen kanssa ja yrittää sopia asia "samanlaisia ne on kaikki" mlnelta naiselta kuultuna miehistä ihan yleisesti kukas teistä naisista on onnistunut tutustumaan maailman kaikkiin miehiin

    • Anonyymi

      No kurkkaa peiliin, niin näet minkäkälaisista. 😊

      • Anonyymi

        Ihana! 👍


    • Kiltti, arkiälykäs, huumorintajuinen ja uskollinen.
      Noilla pääsee jo pitkälle.
      Tosin kilttiä ja uskollista uskoisin voivani rakastaa sydämeni pohjasta, vaikka olisikin vähän yksinkertainen tai suorastaan tyhmä, kunhan olisi nauravainen tapaus.
      Älykkyyttäkin on niin monenlaista, toiset ovat tunneälyltään virtuooseja, mutta vaikkapa matemaattisesti, avaruudellisen hahmottamisen tai tekniikan alueilla täysin saappaita.
      Tai päinvastoin.
      Kaikilla meistä eri osa-alueiden vahvuudet painottuvat eri tavoin - ja kuka mitäkin tärkeänä pitää....

      Onhan niitä toiveita ja haaveita ulkoisistakin ominaisuuksista, mutta kai niitä on vastapuolellakin?

      Parasta on, jos pystyy nauramaan sekä itselleen että minulle jos tilanne sellaiseksi äityy.
      Jos pari nauraa usein yhdessä, moni muukin asia natsaa yleensä hyvin yhteen.

      • Anonyymi

        Huh. Minä en jaksaisi yksinkertaisen tai "suorastaan tyhmän" ihmisen kanssa päivääkään.


      • Anonyymi

        Et kuulosta älykkäältä


    • Anonyymi

      Mistä alkaen tiesit hänen olevan oikea

    • Anonyymi

      Hoikka enintään 60kg Thainainen joka jaksaa "ratsastaa"

      • Anonyymi

        Minulla oikeesti hoikka Thaikku, 160 cm ja painaa vain 46 kg, älykäs,
        lempeä ja empaattinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oikeesti hoikka Thaikku, 160 cm ja painaa vain 46 kg, älykäs,
        lempeä ja empaattinen.

        Peräkammarinpojat hakee näitä. Itse ovat yleensä järkyttäviä kaljamahoja. Ilmeisesti viehättää jotenkin sen thainaisen pieni koko, kun itse ovat valtavia rasvavalaita. Toinen tietty se, että pro sti tuoidun kanssa ei tarvii tehdä seksin eteen itse mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräkammarinpojat hakee näitä. Itse ovat yleensä järkyttäviä kaljamahoja. Ilmeisesti viehättää jotenkin sen thainaisen pieni koko, kun itse ovat valtavia rasvavalaita. Toinen tietty se, että pro sti tuoidun kanssa ei tarvii tehdä seksin eteen itse mitään.

        Se lähettää rajasi thaimaahan

        Sduraappa sitä aina kin 500 e kuussa


    • Anonyymi

      Mä tykkään Suomi nainen 🧑🏻‍🦳 💐 pus sut haliin

      • Anonyymi

        Onko mulla aivan harmaat hiukset?😄


    • Anonyymi

      Tykkään kuule sinunlaisistasi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En yhdestäkään suomiämmästä.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus


    • Anonyymi

      Mieluiten vaalea ja isohkot rinnat. Nuorempi että voi hankkia lapsia

      • Anonyymi

        Kuulosti tutulta 😞


      • Anonyymi

        Ei missän nimessä vinokettuilija. Käytöstavat sivistyneet. Ei saa olla tyrkky.


      • Anonyymi

        Sama itsellä


      • Anonyymi

        Heh heh. Joku tekee lehmäkauppoja.


    • Anonyymi

      Ei ole tyyppiä ollut ikinä. Kyllä se on jokin vetovoima, minkä tuntee toista kohtaan. Se voi lähteä keskusteluista, katseista. Siinä huomaa, että onpas viehättävä nainen.

      • Anonyymi

        Juuri näin … 👌🏽


    • Anonyymi

      Olen kokemuksesta huomannut,että ,jotkut naiset herättävät kiinnostukseni,jotkut taas eivät.Ulkonäöllä ei ollut mitään tekemistä tämän kanssa.
      Pidän ystävällisistä ihmisistä.Jos kulkee naama kuin petolinnun perse ,kuten kapteenimme sanoi armeijassa ollessa,70 luvulla.Sellainen herättää vain vihaa.
      Sotilaille suositeltu ilme,vaikkei lomilla ollessa.
      Iloisia ilmeitä rakastetaan,ja ilo tarttuu.Meillä on valtava vaikutus ympäristöömme lukuisiin ihmisiin.
      Kouvolan Ahdinkadun vapaaseurakunnassa ollessani,kärsin seurakuntalaiseten kireistä,vihaisista katseista,heidän yleisilmeestään.No se seurakunta,siinä tuskin montaa uskovaa edes on.

      • Anonyymi

        Ei siinä kyseiseesä kirkossa yhtään uskovaa olekaan,sillä yksikään pyhityselämässä oleva ei voisi istua niiden pirujen joukossa,se tuntuisi liian ahdistavalta.


    • Anonyymi

      Tavallisista naapurin tytöistä / emännistä tykkään. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä eikä varoitusväriä tukassa. Jos on isot tissit niin se on plussaa, loppu on luonteesta kiinni.

    • Anonyymi

      Näköjään liian haasteellisista🥺 luonnehäiriöisistä ja impulsiivisista...voiv...

    • Anonyymi

      Hmmm... No itselle mieluummin moukarinheittäjä kuin maratoonari... Eikä julmetuilla meijereillä mitään tee jos 7leivän uuni puuttuu... 🤔🙃😜

    • Anonyymi

      No se viiden kilon kontti.

    • Anonyymi

      Sellasista kivoista ja hymyilevistä syvälle silmiin katsovista naisista, mutta eipä sillä ole enää mitään merkitystä, kun en sua saanut mitään tuntemaan :(

    • Anonyymi

      Se tykkää vain minusta eikä mitään monikossa.
      Silmistä sen näin.

    • Anonyymi

      ANTAVAISISTA:!

    • Anonyymi

      Suurin osa o itteään täynnä, vaativat (unelmoivat) liikoja + kuvittelevat ittestään liikoja.( vaikka suurin osa heistä(naisista) olisi ihan tavallisia ja mukavia ihmisiä,mutta? (mut siinä pienessä söpössä päässä, sisällä? ) Joten käyn ns. huorissa ,saan mitä haluan, sitä ja hyvää juttu seuraa myös. Kattokaas kun on tuota rahhoo laittaa laatuun.

    • Anonyymi

      Enkelin kasvot, riittää mulle. Sulan aina… siihen sitte semmone perus rento luonne, ei ota kaikkea niin vakavasti. Täytyy pystyy luottamaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sellaista ole enää missään!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2320
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1955
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1950
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1848
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1188
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1124
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      984
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      943
    Aihe