Miksi niin monet KD puolueen edustajat vihaavat köyhiä ja työläisiä?

Kristittynä meinasin äänestää KD puoluetta, mutta jälleen kerran jätin äänestämättä koska kävin lukemassa puolueen edustajien mielipiteitä somessa, melko epäkristillistä kirjoittelua näkyi paljon aina ihmisvihasta suureen halveksuntaa jopa ihan tavallisia työläisiä kohtaan.

Monet eivät mainitse köyhyyttä ollenkaan, mutta jos sattuvat mainitsemaan köyhyyden ja köyhät, niin se on valtaosin halveksuntaa ellei suoranaista vihaa. Eräs KD aktiivi kirjoitti kuinka köyhiä töissä käyviä pitäisi kannustaa palkkojen sekä tukien leikaamisella! Eipä paljoa löydy kristillisiä arvoja enää tuostakaan puolueesta.

Enää ei ole tulilinjalla vain työttömät vaan myös työssäkäyvät ketkä eivät tienaa tarpeeksi.

15

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teferoin ulinasi:

      KD on paska, koska se ei aja minun mielessäni kuvittelemia vasemmalle kallellaan olevia harhojani.

      Case closed.

      • Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?

        Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?

        Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?

        Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.

        Nostelevat vain tukia ja laiskuus on perisynti.
        SIKSI.


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?

        Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?

        KD:n edustajat eivät kirjoitustensa, tekojensa eivätkä puheidensa perusteella vihaa työläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.

        Olet huono trolli. Kirjoitatko myös nimimerkillä Vakaamies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.

        Suuri Kiitos !
        Tuossa voimme lukea todellisen kristillisen arvot !

        Eräässä kirjassa sanotaan mm; "Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi "

        Kristillisyyden ottaminen politiikan käsikassaraksi tuo esiin juuri tällaiset
        kriminaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri Kiitos !
        Tuossa voimme lukea todellisen kristillisen arvot !

        Eräässä kirjassa sanotaan mm; "Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi "

        Kristillisyyden ottaminen politiikan käsikassaraksi tuo esiin juuri tällaiset
        kriminaalit.

        Trollina vastaat omaan kommenttiisi.


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?

        Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?

        ÄLä Moktar.Gubta yritä taas pullistella uudella nikilläsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huono trolli. Kirjoitatko myös nimimerkillä Vakaamies?

        Moktar.Gubta = epävakaa Vakaamies


    • Anonyymi

      Suuri kävelijätär, marokkolainen hallituspummi on huolestuttava esimerkki muka-uskovaisesta, ahneesta, itsekkäästä oman edun huolehtijasta, joka tuomitsee ja halveksii köyhiä, sairaita, vammaisia, vanhuksia ja työttömiä, koska nämä eivät ole hänen mielestään ihmisiä, vaan pelkkiä roskia ja ihmiskunnan syöpä, joille menee hänenkin veroeurot.
      On siinäkin lähimmäisiään "rakastava" uskovainen!

      • Anonyymi

        Kenestä sinä kirjoitat? Itsestäsikö?


    • Anonyymi

      Kirjoituksestasi ei saa sellaista kuvaa, että olisit kristitty. Siitä saa sellaisen kuvan, että heittelet tarkoitushakuisesti ilmoille perättömiä syytöksiä. Ainakaan et pystynyt antamaan mitään linkkejä väitteittesi tueksi.

      • Menet vain KD profiileihin somessa ja luet heidän viestejään. Et tietenkään uskalla koska kauhistuisit miten persuuntuneita KDläiset ovat nykyään... eräskin nainen X:ssä ei ikinä mainitse köyhiä vaan kirjoittelee lesboista tai muuten vaan lgbt juttuja.

        Luulisi että KDläisillä olisi parempiakin aiheita murehtia kuin tuollaisia.


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Menet vain KD profiileihin somessa ja luet heidän viestejään. Et tietenkään uskalla koska kauhistuisit miten persuuntuneita KDläiset ovat nykyään... eräskin nainen X:ssä ei ikinä mainitse köyhiä vaan kirjoittelee lesboista tai muuten vaan lgbt juttuja.

        Luulisi että KDläisillä olisi parempiakin aiheita murehtia kuin tuollaisia.

        Kirjoituksestasi ei saa sellaista kuvaa, että olisit kristitty. Siitä saa sellaisen kuvan, että heittelet tarkoitushakuisesti ilmoille perättömiä syytöksiä. Ainakaan et pystynyt antamaan mitään linkkejä väitteittesi tueksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe