Kristittynä meinasin äänestää KD puoluetta, mutta jälleen kerran jätin äänestämättä koska kävin lukemassa puolueen edustajien mielipiteitä somessa, melko epäkristillistä kirjoittelua näkyi paljon aina ihmisvihasta suureen halveksuntaa jopa ihan tavallisia työläisiä kohtaan.
Monet eivät mainitse köyhyyttä ollenkaan, mutta jos sattuvat mainitsemaan köyhyyden ja köyhät, niin se on valtaosin halveksuntaa ellei suoranaista vihaa. Eräs KD aktiivi kirjoitti kuinka köyhiä töissä käyviä pitäisi kannustaa palkkojen sekä tukien leikaamisella! Eipä paljoa löydy kristillisiä arvoja enää tuostakaan puolueesta.
Enää ei ole tulilinjalla vain työttömät vaan myös työssäkäyvät ketkä eivät tienaa tarpeeksi.
Miksi niin monet KD puolueen edustajat vihaavat köyhiä ja työläisiä?
15
319
Vastaukset
- Anonyymi
Teferoin ulinasi:
KD on paska, koska se ei aja minun mielessäni kuvittelemia vasemmalle kallellaan olevia harhojani.
Case closed.Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?
Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?- Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Miksi et vastaa kysymykseen tuollaisen epäsivistyneen rääkimisen sijasta?
Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.
Nostelevat vain tukia ja laiskuus on perisynti.
SIKSI. - Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?KD:n edustajat eivät kirjoitustensa, tekojensa eivätkä puheidensa perusteella vihaa työläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työläiset eivät ole oikeita Jumalan armahtamia uskovaisia, vaan suurin osa synnissä rypeviä vasureita, jotka kuuluu raivata kokonaan pois yhteiskunnasta syömästä oikeiden uskovaisten ihmisten maksamia rahoja.
Olet huono trolli. Kirjoitatko myös nimimerkillä Vakaamies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri Kiitos !
Tuossa voimme lukea todellisen kristillisen arvot !
Eräässä kirjassa sanotaan mm; "Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi "
Kristillisyyden ottaminen politiikan käsikassaraksi tuo esiin juuri tällaiset
kriminaalit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri Kiitos !
Tuossa voimme lukea todellisen kristillisen arvot !
Eräässä kirjassa sanotaan mm; "Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi "
Kristillisyyden ottaminen politiikan käsikassaraksi tuo esiin juuri tällaiset
kriminaalit.Trollina vastaat omaan kommenttiisi.
- Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Tässä uudestaan: Miksi niin monet KD edustajat vihaavat jopa työläisiä?ÄLä Moktar.Gubta yritä taas pullistella uudella nikilläsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet huono trolli. Kirjoitatko myös nimimerkillä Vakaamies?
Moktar.Gubta = epävakaa Vakaamies
- Anonyymi
Suuri kävelijätär, marokkolainen hallituspummi on huolestuttava esimerkki muka-uskovaisesta, ahneesta, itsekkäästä oman edun huolehtijasta, joka tuomitsee ja halveksii köyhiä, sairaita, vammaisia, vanhuksia ja työttömiä, koska nämä eivät ole hänen mielestään ihmisiä, vaan pelkkiä roskia ja ihmiskunnan syöpä, joille menee hänenkin veroeurot.
On siinäkin lähimmäisiään "rakastava" uskovainen!- Anonyymi
Kenestä sinä kirjoitat? Itsestäsikö?
- Anonyymi
Kirjoituksestasi ei saa sellaista kuvaa, että olisit kristitty. Siitä saa sellaisen kuvan, että heittelet tarkoitushakuisesti ilmoille perättömiä syytöksiä. Ainakaan et pystynyt antamaan mitään linkkejä väitteittesi tueksi.
Menet vain KD profiileihin somessa ja luet heidän viestejään. Et tietenkään uskalla koska kauhistuisit miten persuuntuneita KDläiset ovat nykyään... eräskin nainen X:ssä ei ikinä mainitse köyhiä vaan kirjoittelee lesboista tai muuten vaan lgbt juttuja.
Luulisi että KDläisillä olisi parempiakin aiheita murehtia kuin tuollaisia.- Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Menet vain KD profiileihin somessa ja luet heidän viestejään. Et tietenkään uskalla koska kauhistuisit miten persuuntuneita KDläiset ovat nykyään... eräskin nainen X:ssä ei ikinä mainitse köyhiä vaan kirjoittelee lesboista tai muuten vaan lgbt juttuja.
Luulisi että KDläisillä olisi parempiakin aiheita murehtia kuin tuollaisia.Kirjoituksestasi ei saa sellaista kuvaa, että olisit kristitty. Siitä saa sellaisen kuvan, että heittelet tarkoitushakuisesti ilmoille perättömiä syytöksiä. Ainakaan et pystynyt antamaan mitään linkkejä väitteittesi tueksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569