Jysk ja blondi

fergo

Kukahan mahtaa olla haminan jyskin vaalea tukkainen nuori myyjä?? Ja onkohan se tyttö vapaa vai ei?

Aika mieletön hymy sillä!!!

21

7407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonsku

      Mitäpä jos nämä Haminan poikamiehet reipastuisivat ja kysyisivät tytöiltä suoraan statusta?! Mitä täällä netissä kuuluttelemaan? Ei susta taida olla seurustelijaksi jos et osaa tytöille jutella... Rohkeesti vaan kysymään!

      • fergo

        No eihän sitä tarvi pinnaa polttaa, hyvähän se on jos joku tietää et onko tyttö vapailla, niin ei tarvi edes "yrittää"... Käytännöllisyyttä ;)


      • _DjHömppä_
        fergo kirjoitti:

        No eihän sitä tarvi pinnaa polttaa, hyvähän se on jos joku tietää et onko tyttö vapailla, niin ei tarvi edes "yrittää"... Käytännöllisyyttä ;)

        No ei kai sillä mitään väliä ole vaikka tää kyseinen mimmi seurusteliskin, kai siltä voi silti kysyä lähtiskö se vaikka kaffelle...? Vaikka seurusteliskin niin ei se välttämättä oo onnellinen siinä suhteessa.. Seurustelu ei ole este, se on vaan hidaste. ;)


    • juippi

      tietääkseni se tyttö on vapailla markkinoilla...

      • kop

        mä sain ainaskin kyseisektä mimmiltä karsean huonoa palvelua...eipä tehnyt vaikutusta!


      • Anonyymi

        Ei sit muuten ole.


    • tyttöressu

      jos tarkotatte sitä akkaa jolla on aina hurjasti meikkiä.. tosi nyrpee tapaus. millon se on muka hymyilly. olen yhes haminalaises kaupas ite töis ja asiakkaana se muija on todella koppava ja nenä pystys. ehkä joku tykkää sellasest, mut pitemmän päälle...

    • *tytsy*

      kummastakohan blondista kyse... itse oon jyskis töissä... hassuja juttuja täällä =)

      • Fergo

        No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
        Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...


      • Fergo
        Fergo kirjoitti:

        No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
        Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...

        Ja olisikohan nimi Noora..? Nimest en ole kyllä yhtään varma...


      • ihmettelevä...
        Fergo kirjoitti:

        No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
        Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...

        ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...


      • ihmettelevä
        Fergo kirjoitti:

        No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
        Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...

        ja kyllä nainen on vapaalla jalalla... mutta miehen täytyy olla melkonen "namu", et sydän kääntyis muuhu suuntaa...


      • Fergo
        ihmettelevä... kirjoitti:

        ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...

        No eräs erittäin tyytyväinen asiakas ;)


      • B.H
        Fergo kirjoitti:

        No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
        Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...

        vapaa on ja sillä luonteella tulee aina olemaankin! tyhmä se on!


      • tyttö vaa..
        B.H kirjoitti:

        vapaa on ja sillä luonteella tulee aina olemaankin! tyhmä se on!

        Tota noin...
        Miten voit haukkua sitä tuolla tavalla? Tunnetko sit tytön niin hyvin? Ja varmaa kaikil ihmisillä on omat mielipiteet... Eikö??
        Ja tiiän, ettei kyseinen tyttö ole vapaa,zori vaa..
        Ja jos olet tota mieltä, miks et voi sille kyseiselle sanoa suoraa,jos noin sitä vihaat? Säälittävää yleisesti netissä haukkua..


      • Anonyymi
        ihmettelevä... kirjoitti:

        ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...

        no petsa minä olen tykkään kuseksia katoilta ilmisten niskaan


      • Anonyymi

        Kyse on James Blondista.


    • Myssy

      Minun mielestäni Jyskissä myydään paskaa tavaraa!

    • lomailija

      Onneks enää kaks päivää töitä =) ja sit loppu jyskis hommat... siirtynee parempii hommiin...

      • Fergo

        Eihän siel sit enään kannata käydä, jos kerran suosikki myyjä lähtee pois.... nyt tippuu Jyskin myynti!


    • Anonyymi

      Ostin vahakangas pöytäliinan,mutta olikin Matta pinta,ja pinta kului jo viikossa,ihan paska tavaraa myyvät?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe