Kukahan mahtaa olla haminan jyskin vaalea tukkainen nuori myyjä?? Ja onkohan se tyttö vapaa vai ei?
Aika mieletön hymy sillä!!!
Jysk ja blondi
21
7486
Vastaukset
- Jonsku
Mitäpä jos nämä Haminan poikamiehet reipastuisivat ja kysyisivät tytöiltä suoraan statusta?! Mitä täällä netissä kuuluttelemaan? Ei susta taida olla seurustelijaksi jos et osaa tytöille jutella... Rohkeesti vaan kysymään!
- fergo
No eihän sitä tarvi pinnaa polttaa, hyvähän se on jos joku tietää et onko tyttö vapailla, niin ei tarvi edes "yrittää"... Käytännöllisyyttä ;)
- _DjHömppä_
fergo kirjoitti:
No eihän sitä tarvi pinnaa polttaa, hyvähän se on jos joku tietää et onko tyttö vapailla, niin ei tarvi edes "yrittää"... Käytännöllisyyttä ;)
No ei kai sillä mitään väliä ole vaikka tää kyseinen mimmi seurusteliskin, kai siltä voi silti kysyä lähtiskö se vaikka kaffelle...? Vaikka seurusteliskin niin ei se välttämättä oo onnellinen siinä suhteessa.. Seurustelu ei ole este, se on vaan hidaste. ;)
- juippi
tietääkseni se tyttö on vapailla markkinoilla...
- kop
mä sain ainaskin kyseisektä mimmiltä karsean huonoa palvelua...eipä tehnyt vaikutusta!
- Anonyymi
Ei sit muuten ole.
- tyttöressu
jos tarkotatte sitä akkaa jolla on aina hurjasti meikkiä.. tosi nyrpee tapaus. millon se on muka hymyilly. olen yhes haminalaises kaupas ite töis ja asiakkaana se muija on todella koppava ja nenä pystys. ehkä joku tykkää sellasest, mut pitemmän päälle...
- *tytsy*
kummastakohan blondista kyse... itse oon jyskis töissä... hassuja juttuja täällä =)
- Fergo
No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla... - Fergo
Fergo kirjoitti:
No semmonen blondi, kaunis hymy =) Ikää ehkä 25 tai siintä alespäin (Tosin naisista vaikea sanoa paljon vanha)...
Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...Ja olisikohan nimi Noora..? Nimest en ole kyllä yhtään varma...
- ihmettelevä...
Fergo kirjoitti:
Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...
- ihmettelevä
Fergo kirjoitti:
Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...ja kyllä nainen on vapaalla jalalla... mutta miehen täytyy olla melkonen "namu", et sydän kääntyis muuhu suuntaa...
- Fergo
ihmettelevä... kirjoitti:
ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...
No eräs erittäin tyytyväinen asiakas ;)
- B.H
Fergo kirjoitti:
Oli vaan niin mieleenpainuva hymy... =) ja mukavaa palvelua.. kiinnosti vain onko tämä kaunokainen vapaalla...vapaa on ja sillä luonteella tulee aina olemaankin! tyhmä se on!
- tyttö vaa..
B.H kirjoitti:
vapaa on ja sillä luonteella tulee aina olemaankin! tyhmä se on!
Tota noin...
Miten voit haukkua sitä tuolla tavalla? Tunnetko sit tytön niin hyvin? Ja varmaa kaikil ihmisillä on omat mielipiteet... Eikö??
Ja tiiän, ettei kyseinen tyttö ole vapaa,zori vaa..
Ja jos olet tota mieltä, miks et voi sille kyseiselle sanoa suoraa,jos noin sitä vihaat? Säälittävää yleisesti netissä haukkua.. - Anonyymi
ihmettelevä... kirjoitti:
ja kukakohan sinä sitten mahdat olla... hmm...
no petsa minä olen tykkään kuseksia katoilta ilmisten niskaan
- Anonyymi
Kyse on James Blondista.
- Myssy
Minun mielestäni Jyskissä myydään paskaa tavaraa!
- lomailija
Onneks enää kaks päivää töitä =) ja sit loppu jyskis hommat... siirtynee parempii hommiin...
- Fergo
Eihän siel sit enään kannata käydä, jos kerran suosikki myyjä lähtee pois.... nyt tippuu Jyskin myynti!
- Anonyymi
Ostin vahakangas pöytäliinan,mutta olikin Matta pinta,ja pinta kului jo viikossa,ihan paska tavaraa myyvät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768